Αττική: Πώς θα ανοίξει “βαλβίδα ασφαλείας” στο κυκλοφοριακό “έμφραγμα” – Τρία έργα “κλειδιά”

Αττική: Πώς θα ανοίξει “βαλβίδα ασφαλείας” στο κυκλοφοριακό “έμφραγμα” – Τρία έργα “κλειδιά”
Δρόμοι της Αττικής ISTOCK

Το Υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει με την Lamda Development να κάνει δωρεάν τη μελέτη, προκειμένου το έργο υπογειοποίησης της Ηλιουπόλεως να επιταχυνθεί.

Τρία σημαντικά έργα που εκτιμάται ότι θα δώσουν λύση στον “κυκλοφοριακό κορεσμό της Αττικής” περιέγραψε μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στο Olympia Forum βρέθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Συγκεκριμένα απαντώντας σε ερωτήσεις του δημοσιογράφου Νίκου Καραγιάννη περιέγραψε μια σειρά από έργα υποδομών και συγκοινωνιών, τα οποία είτε βρίσκονται σε εξέλιξη είτε δρομολογούνται, όπως η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, η λεωφόρος Κύμης και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε η λεωφόρος Κύμης έχει ήδη δημοπρατηθεί και έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση τονίζοντας ότι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο, είναι σημαντικά έργα. Αν δεν γίνουν αυτά τα έργα η Αθήνα το 2030 θα είναι μια απροσπέλαστη πόλη”.

Ο κύριος Καραμανλής αναφέρθηκε και στην Σήραγγα Ηλιούπολης, συνδέοντας τη με το έργο του Ελληνικού, λέγοντας πως τόσα χρόνια δεν έχει γίνει κάποια σοβαρή συγκοινωνιακή μελέτη για το πώς θα πάει ο κόσμος εκεί, από το κέντρο της πόλης ή από το αεροδρόμιο. Στη συνέχεια αποκάλυψε πως το Υπουργείο Υποδομών έχει συμφωνήσει με την Lamda Development να κάνει δωρεάν τη μελέτη, προκειμένου το έργο να ωριμάσει πιο γρήγορα.

“Αυτή τη στιγμή πρέπει να έχουμε έναν συνδυασμό οδικών και σιδηροδρομικών έργων για αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών ζητημάτων. Μιλάμε για ένα πλέγμα κινήσεων για να μην γίνει η Αθήνα μια κορεσμένη πόλη”.

Ο υπουργός στην ερώτηση εάν οι υποδομές στη χώρα ακολουθούν τον κανόνα της βιώσιμης ανάπτυξης και ποιος είναι λοιπόν ο ρόλος των υποδομών γενικά στην οικονομία αλλά και το περιβάλλον, απάντησε:

“Τα πολύ μεγάλα έργα υποδομών έχουν ένα ισχυρό μέρισμα στην ανάπτυξη. Δημιουργούν θέσεις εργασίας, τονώνουν τις εθνικές και τοπικές οικονομίες. Για πρώτη φορά μετά το 2004 έχουμε αναπτύξει ένα σχέδιο έργων υποδομών που πλησιάζει τα 13 δισ. ευρώ. Έχουμε δημοπρατήσει έργα γύρω στα 10 δισ. ευρώ και έχουμε συμβασιοποίησει 4 δισ. έργα. Αυτό έχει να γίνει από το 2004 και ποτέ σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Έργα υποδομών ιδιωτικά ή δημόσια σημαίνει πολλή μεγάλη ανάπτυξη”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα