ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Ο Μιχάλης Κατρίνης

Κατρίνης: Η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα των δημόσιων έργων και των δημόσιων συμβάσεων

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ, χαρακτήρισε ανεφάρμοστο το νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, εφόσον δεν αντιμετωπίζει διαχρονικά ζητήματα, όπως καθυστερήσεις στις διαδικασίες δημοπράτησης.

Ο Κώστας Καραμανλής

Κ. Καραμανλής: Ταχύτητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στα δημόσια έργα με 10+ 1 καινοτομίες

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε λόγο για απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, με στόχο πιο γρήγορα και πιο οικονομικά έργα.

Αττική Οδός

To 2022 o διαγωνισμός για τη νέα περίοδο παραχώρησης της Αττικής Οδού

Μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα, ενώ η άλλη επέκταση θα αφορά στη σύνδεση της περιφερειακής Υμηττού με την λεωφόρο Βουλιαγμένης.

O Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης

Γιώργος Καραγιάννης: Ξεκινά πρόγραμμα έργων 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο μετά το 2004

Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχεδιάζεται ολοκληρωμένο πακέτο έργων, που μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στην οικονομία, τονίζει ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Εργασίες κατασκευής στη Θεσσαλονίκη (φωτογραφία αρχείου)

Οι μεγάλοι των κατασκευών κατέβηκαν στο διπλό ΣΔΙΤ για τα 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας

Πρόκειται για διπλό διαγωνισμό με δύο cluster κτιρίων συνολικού κόστους με ΦΠΑ 163 εκατ. ευρώ. Είναι ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το 2021.

Αγωγός φυσικού αερίου

Προχωράει σε διαγωνισμούς ο πλωτός σταθμός υγροποιημένου αερίου στην Αλεξανδρούπολη

Σε αναμονή της συμμετοχής και της Βόρειας Μακεδονίας στο μετοχικό σχήμα, προχωρούν οι διαδικασίες προετοιμασίας ώστε εντός του έτους να αρχίσει η κατασκευή.

Φωτό αρχείου: Έργα υποδομές

Έβδομη στην Ευρώπη η Ελλάδα στα έργα - ΣΔΙΤ που ξεπέρασαν τα 3 δισ. ευρώ

Τα έργα- ΣΔΙΤ κινούνται πλέον με μεγάλη επιτάχυνση εισχωρώντας σχεδόν σε όλους τους τομείς των υποδομών, από ευρυζωνικά δίκτυα μέχρι αυτοκινητόδρομους, φράγματα, κτίρια, ηλεκτρονικά συστήματα κ.α.

Σιδηροδρομική γραμμή (φωτογραφία αρχείου)

Σε ράγες υλοποίησης η ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα-Βόλος

Το έργο αναβάθμισης με ETCS, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση θα μεταμορφώσει την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο πόλεις της Θεσσαλίας. Τα τέσσερα σχήματα που το διεκδικούν.

Εργασίες κατασκευής στο Μετρό

"Κλειδώνει" η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, έρχεται και σύμβουλος

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 44 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια των υπηρεσιών του συμβούλου θα είναι 60 μήνες και κατά τη διάρκεια αυτή θα παίξει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση των νέων project που θα προωθήσει η Αττικό Μετρό.

Στη Β' φάση πέρασε ο διαγωνισμός για το έργο ΣΔΙΤ Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη

Στη Β' φάση πέρασε ο διαγωνισμός για το έργο ΣΔΙΤ Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη

Το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ της χώρας περνά στη Β' φάση (στην Α' φάση είναι το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη και το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης). Το εκτιμώμενο κόστος του έργου είναι 312,23 εκατ. ευρώ.

Εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος

Νέες επιχειρηματικές μάχες στην ενέργεια, αλλά και δύσκολους γρίφους, φέρνει το 2021

Οι μεγάλοι εγχώριοι όμιλοι αναδιατάσσουν τις δυνάμεις τους, ενώ και ξένοι παίκτες βλέπουν προσεκτικά την ελληνική ενεργειακή αγορά τη στιγμή που ανοίγουν νέα πεδία επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Στιγμιότυπα από την Καλντέρα στα Φηρά - Φωτογραφία αρχείου  (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ)

Τουρισμός - Υποδομές: Οι επενδύσεις ήρθαν, οι τουρίστες όχι

Ο τουρισμός μπορεί να δοκιμάστηκε από την κατακόρυφη πτώση στην προσέλευση τουριστών όμως τόσο σε αυτό τον κλάδο όσο και στις υποδομές, τις μεταφορές και τις κατασκευές οι μηχανές σε επίπεδο επενδύσεων δεν έσβησαν.

Αττική οδός

Αττική Οδός: Στα σκαριά η υλοποίηση της διάνοιξης της Λ. Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό

Το συνολικό μήκος της επέκτασης της Λ. Κύμης θα είναι περίπου 4 χλμ., τα περισσότερα από τα οποία αποτελούν μία αστική σήραγγα περίπου 3 χλμ. που θα διέρχεται κάτω από τα βόρεια προάστια της Αθήνας.

Τρένο σε σιδηρόδρομο (φωτογραφία αρχείου)

Σιδηροδρομική Σήραγγα Σεπολίων: Αλλαγές στο σχέδιο - Πότε θα είναι έτοιμη

Θα καθυστερήσει ο νέος τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος από την Αθήνα μέχρι τις 3 Γέφυρες. Για ποιους λόγους πήγε πίσω το έργο. Πότε θα μπουν σε λειτουργία οι πρώτες γραμμές.