Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ, χαρακτήρισε ανεφάρμοστο το νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, εφόσον δεν αντιμετωπίζει διαχρονικά ζητήματα, όπως καθυστερήσεις στις διαδικασίες δημοπράτησης.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε λόγο για απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, με στόχο πιο γρήγορα και πιο οικονομικά έργα.
Μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα, ενώ η άλλη επέκταση θα αφορά στη σύνδεση της περιφερειακής Υμηττού με την λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχεδιάζεται ολοκληρωμένο πακέτο έργων, που μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στην οικονομία, τονίζει ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.
Η έναρξη της κατασκευής της 4ης γραμμής του Αθηναϊκού Μετρό, συμπίπτει σχεδόν με την επέτειο 30 ετών από την συμβασιοποίηση για την κατασκευή των γραμμών 2 και 3, η οποία συνέβη το 1992.
Πρόκειται για διπλό διαγωνισμό με δύο cluster κτιρίων συνολικού κόστους με ΦΠΑ 163 εκατ. ευρώ. Είναι ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το 2021.
Μέσα σε 5 μήνες τα έργα στο σταθμό του Μετρό στον Πειραιά επιταχύνθηκαν και κατασκευάστηκαν όλοι οι υπόγειοι όροφοι, φτάνοντας σήμερα στο επίπεδο του δρόμου
Σε αναμονή της συμμετοχής και της Βόρειας Μακεδονίας στο μετοχικό σχήμα, προχωρούν οι διαδικασίες προετοιμασίας ώστε εντός του έτους να αρχίσει η κατασκευή.
Τα έργα- ΣΔΙΤ κινούνται πλέον με μεγάλη επιτάχυνση εισχωρώντας σχεδόν σε όλους τους τομείς των υποδομών, από ευρυζωνικά δίκτυα μέχρι αυτοκινητόδρομους, φράγματα, κτίρια, ηλεκτρονικά συστήματα κ.α.
"Η δουλειά που έχει γίνει επί 18 μήνες τώρα αποδίδει καρπούς", σημειώνει ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας πως "έργα που είχαν τελματώσει, τώρα ξεμπλοκάρουν", όπως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Το έργο αναβάθμισης με ETCS, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση θα μεταμορφώσει την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο πόλεις της Θεσσαλίας. Τα τέσσερα σχήματα που το διεκδικούν.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 44 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια των υπηρεσιών του συμβούλου θα είναι 60 μήνες και κατά τη διάρκεια αυτή θα παίξει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση των νέων project που θα προωθήσει η Αττικό Μετρό.
Τη νέα διοίκηση και το όραμα της εταιρείας παρουσίασε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Ελλάκτωρ, Άρης Ξενόφος. Η αναφορά στους εργαζόμενους και το κλίμα στην αγορά.
Το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ της χώρας περνά στη Β' φάση (στην Α' φάση είναι το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη και το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης). Το εκτιμώμενο κόστος του έργου είναι 312,23 εκατ. ευρώ.
Η κατασκευή του βόρειου τμήματος θα δημιουργήσει ένα άξονα που θα ξεκινά από τη Λαμία και δια μέσω Καρδίτσας και Τρικάλων θα φτάνει στο Κηπουρειό Γρεβενών. Θα έχει μήκος 182 χλμ.
Δύο διαγωνισμοί που αφορούν σιδηροδρομικούς σταθμούς αναμένονται από την ΕΡΓΟΣΕ τους επόμενους δύο μήνες. Τον άλλο μήνα οι προσφορές για ακόμη δύο έργα.
Οι 5 μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι της χώρας έχουν πάρει ήδη θέσεις "μάχης" για να αποσπάσουν έργα που θα ισχυροποιήσουν τη θέση τους μέσα στο γίγνεσθαι της βιομηχανίας των υποδομών.
Οι μεγάλοι εγχώριοι όμιλοι αναδιατάσσουν τις δυνάμεις τους, ενώ και ξένοι παίκτες βλέπουν προσεκτικά την ελληνική ενεργειακή αγορά τη στιγμή που ανοίγουν νέα πεδία επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Ξεκίνησε επίσημα από εχθές 1η Ιανουαρίου 2021 στην αναλογική χιλιομετρική χρέωση στα διόδια, με τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος Hybrid ETC στην Ολυμπία Οδό.
Στον αέρα βγαίνει ο διαγωνισμός για επείγουσες παρεμβάσεις αναβάθμισης οδικής ασφάλειας. Πρόκειται για έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ελλάδας.
Ο τουρισμός μπορεί να δοκιμάστηκε από την κατακόρυφη πτώση στην προσέλευση τουριστών όμως τόσο σε αυτό τον κλάδο όσο και στις υποδομές, τις μεταφορές και τις κατασκευές οι μηχανές σε επίπεδο επενδύσεων δεν έσβησαν.
Το συνολικό μήκος της επέκτασης της Λ. Κύμης θα είναι περίπου 4 χλμ., τα περισσότερα από τα οποία αποτελούν μία αστική σήραγγα περίπου 3 χλμ. που θα διέρχεται κάτω από τα βόρεια προάστια της Αθήνας.
Το πρώτο εξάμηνο του 2021 θα ξεκινήσει η σταδιακή ανάπτυξη των εργοταξίων, από το Άλσος Βεΐκου ως το Γουδή και την Κατεχάκη, για τη γραμμή 4 του μετρό.
Με την λειτουργία του τμήματος Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5χλμ, ο Ε65 θα πάψει να είναι ο τυφλός αυτοκινητόδρομος και θα ενωθεί στην περιοχή της Λαμίας, με το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας.
Θα καθυστερήσει ο νέος τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος από την Αθήνα μέχρι τις 3 Γέφυρες. Για ποιους λόγους πήγε πίσω το έργο. Πότε θα μπουν σε λειτουργία οι πρώτες γραμμές.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι στο τμήμα Ανθούπολη-Ίλιον θα προστεθούν δύο σταθμοί, που θα εξυπηρετούν πάνω από 50.000 επιβάτες την ημέρα.
Το έργο του ΒΟΑΚ είναι σήμερα το μεγαλύτερο νέο οδικό έργο της χώρας- Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα για τα επόμενα βήματα που θα μας φέρουν στην έναρξη των εργασιών.