Έγκλημα στο Blue Horizon: Κακουργηματικές διώξεις στους “4” – Απολογούνται το Σάββατο

Έγκλημα στο Blue Horizon: Κακουργηματικές διώξεις στους “4” – Απολογούνται το Σάββατο
Στον Εισαγγελέα οι τέσσερις συλληφθέντες με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας Eurokinissi

Οι κατηγορίες που βαραίνουν τα τέσσερα μέλη του πληρώματος του Blue Horizon αναφορικά με τον τραγικό χαμό του 36χρονου. Προθεσμία να απολογηθούν το Σάββατο. Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα για τυχόν ευθύνες του λιμενικού.

Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε στους τέσσερις συλληφθέντες για τον θάνατο του 36χρονου Αντώνη στο Blue Horizon., οι οποίοι πήραν προθεσμία να απολογηθούν το Σάββατο (9/9).

Οι κατηγορούμενοι θα παραμείνουν κρατούμενοι μέχρι την απολογία τους.

Σε βάρος του μέλους του πληρώματος που διακρίνεται στο βίντεο να σπρώχνει τον άτυχο άνδρα απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο και επικίνδυνη παρέμβαση σε θαλάσσιες συγκοινωνίες.

Στους άλλους δύο ναυτικούς που ήταν παρόντες στο περιστατικό ασκήθηκε ποινική δίωξη για συνέργεια σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο και επικίνδυνη παρέμβαση σε θαλάσσιες συγκοινωνίες.

Σε βάρος του καπετάνιου ασκήθηκε δίωξη για επικίνδυνη παρέμβαση σε θαλάσσιες συγκοινωνίες.

Παράλληλα, από την εισαγγελία πρωτοδικών Πειραιά δόθηκε εντολή για τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής έρευνας για τυχόν ευθύνες από την πλευρά της λιμενικής αρχής.

Η τραγωδία εκτυλίχθηκε στο λιμάνι του Πειραιά το βράδυ της Τρίτης (05/09), όταν ο άτυχος άνδρας επιχείρησε να επιβιβαστεί στο καράβι με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης. Μέλη του πληρώματος τον έσπρωξαν ενώ βρισκόταν στον καταπέλτη που σηκωνόταν, με αποτέλεσμα o 36χρονος να πέσει στη θάλασσα και να πνιγεί.

Το πλοίο αναχώρησε κανονικά και επέστρεψε στον Πειραιά μετά από μια ώρα εν πλω.

Τι προβλέπεται πριν τον απόπλου – Οι ευθύνες του Λιμενικού

Το Π.Δ 177/2000, που καθορίζει την φόρτωση του πλοίου, δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην συγκεκριμένη περίπτωση. Συγκεκριμένα στο άρθρο 22 με τίτλο “Καταπέλτες”, στην παραγ. 11 καθορίζει ότι: “Η ασφάλιση του καταπέλτη και της θύρας ασφαλείας, πρέπει να γίνεται πριν τον απόπλου του πλοίου με ευθύνη του πλοιάρχου“.

Σημαντικό μερίδιο των ευθυνών φαίνεται να έχει και το Λιμενικό, καθώς όπως καταγράφεται σε βιντεοληπτικό υλικό, αποδεικνύεται η έλλειψη της παρουσίας λιμενικής αρχής και η μη παρέμβαση της, ως όφειλε, με βάση την υπουργική απόφαση 2415.1/51133/2021, που καθορίζει την ευθύνη των λιμενικών αρχών.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 14, αναφέρει: “Η λήψη των ενδεικνυόμενων μέτρων κατά τους κατάπλους και απόπλους των επιβατηγών πλοίων, επιβατηγών οχηματαγωγών, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλής διακίνηση των επιβατών και οχημάτων στους χερσαίους χώρους λιμένα και η επιβίβαση/αποβίβαση από τα πλοία“.

Να σημειωθεί ότι η πλοικτήτρια εταιρία, Attica Group με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε τη διενέργεια “εσωτερικής έρευνας” ενώ ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλιτιάδης Βαρβιτσιώτης, έχει διατάξει ΕΔΕ για τις ενέργειες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα