Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το Help Desk αλλοδαπών υπηκόων στο Αεροδρόμιο

Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το Help Desk αλλοδαπών υπηκόων στο Αεροδρόμιο
Αναχώρηση τουριστών από ξενοδοχεία της Ρόδου λόγω της πυρκαγιάς ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ/EUROKINISSI

Τέθηκε σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων του ΥΠΕΞ στο Διεθνή Αερολιμένα της Ρόδου, για τους τουρίστες που έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα λόγω της φωτιάς.

Εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, στον τερματικό σταθμό 1, τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου.

Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα λόγω της φωτιάς, αναφέρει το υπουργείο.

Το Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η κα Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.

Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: +30 6985889650 / 6983209611.

Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941.

Η Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.

Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200.

Help Desk συστήνει και το υπουργείο Τουρισμού όπου μπορούν να απευθύνονται τουριστικοί φορείς και ταξιδιωτικά γραφεία στα παρακάτω τηλέφωνα: 2241044335 και 2241044330.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα