Κραυγή αγωνίας από τους ντελιβεράδες: “Σχεδιασμένες δολοφονίες με σκοπό το κέρδος”

Κραυγή αγωνίας από τους ντελιβεράδες: “Σχεδιασμένες δολοφονίες με σκοπό το κέρδος”
MotionTeam

Το μέλος της Επιτροπής αγώνα διανομέων του Συνδικάτου Επισιτισμού και Τουρισμού, Ν. Κτενάς, μίλησε στον News 24/7 στους 88,6 για τις άθλιες συνθήκες και τους κινδύνους που διατρέχουν στην εργασία τους.

Για σχεδιασμένες δολοφονίες με σκοπό το κέρδος έκανε λόγο μιλώντας στον News 24/7 στους 88,6 ο Νίκος Κτενάς, μέλος της Επιτροπής αγώνα διανομέων του Συνδικάτου επισιτισμού και τουρισμού, με αφορμή ακόμη έναν θάνατο διανομέα.

Πρόσθεσε ότι 14 συνάδελφοί του έχουν χάσει τη ζωή τους τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.

“Ζητάμε να ψηφιστεί ένα πολύ αυστηρό νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει τους εργοδότες, να παρέχουν όλα τα μέσα που προβλέπει η νομοθεσία για τα μηχανάκια, τα καύσιμα, και τα μέσα ατομικής προστασίας, όπως γάντια και γιλέκα”, είπε.

“Όταν διαμαρτυρόμαστε και διεκδικούμε, οι εργοδότες μας κάνουν αγωγές”, πρόσθεσε και συμπλήρωσε ότι την Παρασκευή εκδικάζεται αγωγή ιδιοκτήτη εστιατορίου, που ζητεί από 4 εργαζόμενους 800.000 ευρώ.

Υπενθυμίζεται, ότι την Τρίτη υπέκυψε στα τραύματά του 19χρονος διανομέας, που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τις 12 Φεβρουαρίου, έχοντας τραυματιστεί σε τροχαίο, εν ώρα εργασίας.

Το μηχανάκι που οδηγούσε ο 19χρονος συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με διερχόμενο όχημα με συνέπεια να τραυματιστεί σοβαρά. Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Επιτροπή Αγώνα Διανομέων τονίζεται ότι “οι υπεύθυνοι των δολοφονιών αυτών παραμένουν στο απυρόβλητο”.

“Μας έχουν ανασφάλιστους ή υποασφαλισμένους, αρνούνται να μας πληρώνουν τις προσαυξήσεις από αργίες, νυχτερινά. Τα τελευταία χρόνια μας κλέβουν κυριολεκτικά τα Δώρα κι όταν διαμαρτυρόμαστε μας ξυλοκοπούν, μας μηνύουν για δυσφήμιση κτλ” συμπληρώνουν.

Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται επίσης ότι οι εργοδότες “απαιτούν να εργαζόμαστε δεκάωρα/δωδεκάωρα, πολλές φορές χωρίς ρεπό, κάτω υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες (χιόνια, βροχές, καύσωνες κτλ), να πηγαίνουμε γρήγορα τις παραγγελίες γιατί λειτουργούν στις περισσότερες περιπτώσεις με λιγότερους διανομείς απ όσους απαιτούνται. Κι όλα αυτά με δικό μας μηχανάκι, βενζίνες, εξοπλισμό κτλ”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα