Λεωφορεία: “Πόρτα” από τους οδηγούς στην πρεμιέρα της εισόδου από μπροστά

Λεωφορεία: “Πόρτα” από τους οδηγούς στην πρεμιέρα της εισόδου από μπροστά
Πρώτη ημέρα λειτουργίας της μπροστινής πόρτας στα λεωφορεία και στα τρόλε'ι' την Δευτέρα 2/7/2018 (EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ ) Eurokinissi

Με δυσκολίες η εφαρμογή του μέτρου της επιβίβασης των επιβατών από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ . Ποια ήταν η οδηγία που είχε δοθεί και τι τελικά ίσχυσε.

Για τους οδηγούς και τους επιβάτες των Μέσων Μάζικής Μεταφοράς σήμερα είναι Δευτέρα, μία ακόμη Δευτέρα και όχι αυτή που μόνο οι μπροστινές πόρτες σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα άνοιγαν για την επιβίβαση και οι υπόλοιπες για αποβίβαση μετά από λίγη ώρα όπως τουλάχιστον ήταν ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ και της ΟΣΥ.

Συγκεκριμένα ο Οργανισμός με οδηγία του είχε ενημερώσει τους οδηγούς για τον τρόπο που θα θέτονταν από σήμερα η εφαρμογή του μέτρου: “Ο ΟΑΣΑ στα πλαίσια της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών του συγκοινωνιακού έργου και την διασφάλιση των εσόδων του, προωθεί και προγραμματίζει την εφαρμογή του μέτρου από την εμπρόσθια θύρα στο σύνολο των οχημάτων στις Οδικές Συγκοινωνίες.

Ο ΟΣΥ έχοντας την ευθύνη της παραγωγής του συγκοινωνιακού έργου και της εφαρμογής των αποφάσεων – μέτρων του ΟΑΣΑ, ορίζει την έναρξη της νέας διαδικασίας επιβίβασης των επιβατών, από την Δευτέρα 2/7/2018/

Συγκεκριμένα το προσωπικό κίνησης (οδηγοί) οφείλει να προσεγγίζει τις στάσεις, με τέτοιο τρόπο όπου η εμπρόσθια θύρα του οχήματος θα είναι στο σημείο όπου αναμένουν οι επιβάτες. Ο οδηγός θα ανοίγει την θύρα ώστε να αρχίζει πρώτα η επιβίβαση και με χρονοκαθυστέρηση 2-3 δευτερολέπτων θα ανοίγει τις υπόλοιπες θύρες μόνο στην περίπτωση που ζητηθεί αποβίβαση από επιβάτη εντός του οχήματος“.

Η στάση των οδηγών

Στην συντριπτική πλειοψηφία τα παραπάνω δεν εφαρμόστηκαν από τους οδηγούς οι οποίοι συνέχισαν να ανοίγουν όλες τις πόρτες για επιβίβαση και αποβίβαση ταυτόχρονα. Όπως έχουν επικαλεστεί οι οδηγοί – και σε αρκετές περιπτώσεις έχουν δίκιο – η εφαρμογή του μέτρου είναι ανέφικτη ειδικά σε στάσεις όπου δεν υπάρχει αρκετός χώρος ώστε να τοποθετηθεί το όχημα με τις εντολές που έχουν λάβει ή σε περιπτώσεις όπου αναμένουν δεκάδες άτομα για την επιβίβαση.

Όπως είχε αναφέρει στο Ραδιόφωνο 24/7 και στην εκπομπή του Βασίλη Κουφόπουλου, ο Πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, Κώστας Σιορίκης, σε μία γραμμή με πολλές στάσεις όπως είναι για παράδειγμα η 550 (ενώνει τον Πειραιά με την Κηφισιά) η εφαρμογή του μέτρου θα είχε σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση έως και ένα τέταρτο ανά δρομολόγιο και ότι ο οργανισμός θα έπρεπε να καλύψει αυτό το κενό με περισσότερα λεωφορεία και οδηγούς που δεν υπάρχουν.

Μένει να δούμε τις επόμενες ημέρες αν θα οδηγηθούμε σε μία ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια ελέγχου της λαθρεπιβίβασης στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ ή εάν ο οργανισμός θα προσπαθήσει να επιβάλει το μέτρο που έχει αποφασίσει.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα