Με κρατική επιδότηση τα δρομολόγια του “Διαγόρα” μέχρι τον Μάρτιο

Με κρατική επιδότηση τα δρομολόγια του “Διαγόρα” μέχρι τον Μάρτιο

Επιδότηση των δρομολογίων του "Διαγόρας" από την κυβέρνηση μέχρι τον Μάρτιο. Υπήρχε κίνδυνος να μείνουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση ακριτικά νησιά

Να συνεχίσει την επιδότηση των δρομολογίων του πλοίου “Διαγόρας” μέχρι τέλη Μαρτίου αποφάσισε το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Ο κίνδυνος να μείνουν χωρίς σύνδεση με την υπόλοιπη Ελλάδα ακριτικά νησιά της Δωδεκανήσου είχε προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στις νησιωτικές κοινωνίες.

Το “Διαγόρας” της Blue Star Ferries θα μπορούσε δεδομένου του αποκλεισμού του από τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές να διακόψει τα δρομολόγιά του από την πρώτη Νοεμβρίου δεδομένου ότι η προηγούμενη σύμβαση έληγε στις 31 Οκτωβρίου.

Η εταιρεία αποφάσισε να τηρήσει στάση αναμονής έως ότου η επιτροπή ενστάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου απαντήσει στο αίτημα που είχε καταθέσει.

Με το δρομολόγιο της Παρασκευής, η Blue Star Ferries θα έχει πραγματοποιήσει δύο δρομολόγια χωρίς κρατική επιδότηση, εξυπηρετώντας τους ακρίτες και μάλιστα χωρίς οι μόνιμοι κάτοικοι να πληρώσουν εισιτήριο παρά το γεγονός ότι δεν ήταν επιδοτούμενα.

Σε περίπτωση που αποφασιζόταν διακοπή των δρομολογίων, οι κάτοικοι σε Τήλο, Νίσυρο και Καστελόριζο θα έμεναν αποκομμένοι από την υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς είναι το μοναδικό πλοίο που πραγματοποιεί την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση.

Τα δρομολόγια της “τελευταίας στιγμής”

Μεγάλα όμως είναι τα προβλήματα και σε ό,τι όμως αφορά τον προγραμματισμό δρομολογίων. “Ο μη προγραμματισμός των δρομολογίων για μεγάλο χρονικό διάστημα επιφέρει συνέπειες”, ανέφερε στο NEWS 247 ο Κωνσταντίνος Παπουτσής, τουριστικός πράκτορας στο Καστελόριζο.

Δεν μπορεί για παράδειγμα να σου στέλνουν μηνύματα και να σε παίρνουν τηλέφωνο τον Φλεβάρη, τον Απρίλιο, τον Μάρτιο και να μην γνωρίζουμε τα δρομολόγια του καλοκαιριού ή να παίρνει κάποιος τώρα και να μην ξέρουμε τα δρομολόγια του χειμώνα.

Αυτό δεν έχει να κάνει με την εταιρεία αλλά καθαρά με το υπουργείο. Δεν μπορεί για παράδειγμα το υπουργείο να βγάζει τις γραμμές δύο και τρεις μήνες με ανάθεση ή οτιδήποτε.

Θα πρέπει να βρει μια φόρμουλα να το βγάλει για δύο τρία χρόνια έτσι ώστε η κάθε εταιρεία που θα πάρει τη γραμμή να μπορεί να προγραμματίσει τα δρομολόγια της χρονιάς.

Δεν μπορεί δηλαδή να σου προγραμματίζει ότι το πλοίο θα φτάσει αύριο και να το μαθαίνουμε σήμερα και να προσπαθούμε να ενημερώσουμε όσους μπορούμε”, υπογράμμισε.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα