Νέα στάση εργασίας στα ΜΜΜ σήμερα

Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. 
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
(ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ)
Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης. Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα. Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας. (ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) EUROKINISSI

Παραλύουν ξανά οι συγκοινωνίες στην Αθήνα με τους εργαζόμενους στα μέσα μεταφοράς να αποφασίζουν για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους

Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα και χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ από τις 11 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα θα είναι η πρωτεύουσα λόγω των στάσεων εργασίας που έχουν αποφασίσει τα σωματεία των εργαζομένων τους προκειμένου να πραγματοποιήσουν ταυτόχρονα γενικές συνελεύσεις.

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς που αντιδρούν στην υπαγωγή των συγκοινωνιακών εταιρειών στο υπερ-Ταμείο καταγγέλλοντας ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι η ιδιωτικοποίησή τους θα αποφασίσουν στις συνελεύσεις τους τις περαιτέρω δράσεις τους.

Μάλιστα, η πρόταση του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργία Μετρό Αθήνας στη γενική συνέλευση θα είναι "απεργίες επαναλαμβανόμενες με εκτίμηση της κατάστασης , παράλληλα με δράσεις και ενημέρωση με διάφορους τρόπους προς τους πολίτες τι ακριβώς σημαίνει το ξεπούλημα τον δημοσίων αστικών συγκοινωνιών".

Οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες με ανακοινώσεις τους δηλώνουν μεταξύ άλλων πως μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» μπαίνει και επίσημα πλέον η σφραγίδα που ανοίγει το δρόμο των εκχωρήσεων σε ό,τι απέμεινε από τον εθνικό μας πλούτο. Τα κοινωνικά αγαθά μπαίνουν σιγά σιγά στη μηχανή που τα μεταλλάσει σε αγοραία προϊόντα που θα τα εκμεταλλεύονται - νομίμως - οι κρατικοδίαιτοι «επενδυτές», οπότε οι υπηρεσίες θα γίνουν απρόσιτες για τους μετακινούμενους πολίτες του μόχθου".

Τέλος, αύριο θα συνέλθει το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών προκειμένου να καθορίσουν τη στάση τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
SHARE: