Στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής εκπαιδευτικοί και φοιτητές

Στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής εκπαιδευτικοί και φοιτητές
Στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής εκπαιδευτικοί και φοιτητές

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία προς τη Βουλή πραγματοποιούν εκπαιδευτικοί, φοιτητές και μαθητές, διαδηλώνοντας την αντίθεση τους στο νόμο που ψηφίζεται σήμερα στην Βουλή, για την εξίσωση πτυχίων κολεγίου με αυτά των δημοσίων πανεπιστήμιο και την αξιολόγηση ιδρυμάτων.

Η πορεία εκπαιδευτικών, φοιτητών και μαθητών ξεκίνησε στις 12μιση από τα Προπύλαια και αφού πέρασε από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης κατέληξε στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής, όπου βρίσκονται ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ. Οι διαδηλωτές ζητούν άμεση συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου.

Στην ανακοίνωση τους, αναφέρουν χαρακτηριστικά: “Η κυβέρνηση κατέθεσε αιφνιδιαστικά προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο με νέες αρνητικές ρυθμίσεις που πλήττουν βάναυσα τη Δημόσια Εκπαίδευση. Προχωρά στην εξίσωση των πανεπιστημιακών πτυχίων με αυτά των ιδιωτικών κολεγίων. Η διάταξη αυτή ταυτίζει επαγγελματικά δικαιώματα με ακαδημαϊκά προσόντα και καταργεί στην ουσία τον υπεύθυνο για την ακαδημαϊκή ισοτιμία φορέα που είναι ο ΔΟΑΤΑΠ.

Στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής εκπαιδευτικοί και φοιτητές

Στα βήματα προηγούμενων αντιεκπαιδευτικών μέτρων, τα πτυχία των ιδιωτικών κολλεγίων, που με τον ν.4635/30.10.2019 διαθέτουν πλέον επαγγελματική ισοτιμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ, θα θεωρούνται και τυπικό προσόν μόνιμου διορισμού και πρόσληψης αναπληρωτών. Η κυβέρνηση παρακάμπτει πλαγίως το άρθρο 16 που δεν μπορεί να αλλάξει με συνταγματική αναθεώρηση.

Στην πλαϊνή είσοδο της Βουλής εκπαιδευτικοί και φοιτητές

Η Ν.Δ αλλάζει τον καταστατικό χάρτη της εκπαίδευσης για να αποδώσει νέο πεδίο κερδοσκοπίας στην αγορά. Ενισχύει την ιδιωτική εκπαίδευση, επιχειρηματίες και σχολάρχες, εμπορευματοποιεί τα πτυχία, κατασυκοφαντεί κι επιτίθεται ποικιλοτρόπως στη δημόσια εκπαίδευση και με κάθε ευκαιρία. Η χρηματοδότησή της μειώνεται στον προϋπολογισμό του 2020, σχολεία παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς και φαντάροι διδάσκουν πληροφορική στην Κάσο.

Η ΟΛΜΕ καλεί τις άλλες εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, τους φοιτητικούς συλλόγους, την ΠΟΣΔΕΠ αλλά και όλους τους φορείς και τους πολίτες να αντιδράσουν άμεσα ώστε να αποτραπεί η ψήφιση αυτού του απαράδεκτου νομοσχεδίου”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα