Τηλεφωνική γραμμή και για εργασιακά θέματα από τον δήμο Αθηναίων

Τηλεφωνική γραμμή και για εργασιακά θέματα από τον δήμο Αθηναίων
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης Eurokinissi

Τηλεφωνική γραμμή για θέματα που αφορούν όλη την ισχύουσα νομοθεσία και τις διευκρινιστικές εγκυκλίους για τις εργασιακές σχέσεις κατά την περίοδο αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας, έθεσε σε λειτουργία ο δήμος Αθηναίων.

Έναν νεό τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών κατά τη διάρκεια του κορονοϊού έθεσε σε λειτουργεία ο Δήμος Αθηναίων, με τους πολίτες να μπορούν να καλούν στην τηλεφωνική γραμμή 210-8839151 και να έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για θέματα που αφορούν όλη την ισχύουσα νομοθεσία και τις διευκρινιστικές εγκυκλίους για τις εργασιακές σχέσεις.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, κάθε εργαζόμενος, επιχειρηματίας ή επαγγελματίας μπορεί να απευθυνθεί, προκειμένου να ενημερωθεί για το τι ισχύει σχετικά με επιχειρήσεις και εργαζόμενους.

Όπως για το ποια είναι τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις που έχουν, πού και με ποιο τρόπο μπορούν να εισπράττουν χρήματα τα οποία δικαιούνται, τις υπηρεσίες που παρέχει ο δήμος Αθηναίων για τη διευκόλυνση των δημοτών του στα συγκεκριμένα ζητήματα, αλλά και παραπομπή στις κατάλληλες δομές και υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες των ενδιαφερομένων κ.α.

Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 18:00. Σε δηλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης τόνισε ότι στόχος της δημοτικής του Αρχής είναι η δημιουργίας ενός ισχυρού δίαυλου “επικοινωνίας των πολιτών με το δήμο.

Τόσο μέσα από τις διαδικτυακές πλατφόρμες και τις εφαρμογές εξυπηρέτησης, όσο και από τις τηλεφωνικές γραμμές στήριξης και ενημέρωσης. Είναι σημαντικό να ενισχύσουμε την παρουσία των υπηρεσιών μας σε κάθε σπίτι, με κάθε τρόπο, 24 ώρες το 24ωρο”.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα