Δισεκατομμυριούχος θέλει να ναυπηγήσει τον Τιτανικό ΙΙ

Διαβάζεται σε 3'
Ο Τιτανικός του 1912
Ο Τιτανικός του 1912 AP Photo/File

Ο δισεκατομμυριούχος Κλάιβ Πάλμερ θέλει να αναβιώσει την εμπειρία του Τιτανικού, φτιάχνοντας ένα αντίγραφο του πλοίου, που θα προσφέρει το ταξίδι του τότε με τις ανέσεις του σήμερα.

Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Κλάιβ Πάλμερ ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τα σχέδια ναυπήγησης του Τιτανικού ΙΙ – ένα αντίγραφο του “άτυχου” πλοίου που βυθίστηκε το 1912 με περισσότερους από 2.200 επιβάτες.

Ο Κλάιβ Πάλμερ είχε ανακοινώσει ότι η ναυτιλιακή του εταιρεία, Blue Star Line, θα αναδημιουργούσε το διάσημο πλοίο, το οποίο, όμως, θα ενσωμάτωνε όλες τις σύγχρονες ανέσεις μαζί με την τεχνολογία του 21ου αιώνα και τα πιο πρόσφατα συστήματα πλοήγησης και ασφάλειας.

Ο Πάλμερ ξεκίνησε για πρώτη φορά σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ το 2012 και ξανά το 2018. Έξι χρόνια αργότερα, δηλαδή σήμερα, το 2024, επέστρεψε ξανά σε αυτό το όραμα.

Ο Τιτανικός ΙΙ www.bluestarline.com.au

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, την Τετάρτη (13/03), κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στο Σίδνεϊ με φόντο το διάσημο λιμάνι της πόλης, ο δισεκατομμυριούχος ανακοίνωσε πως τα σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ βρίσκονται σε εξέλιξη.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μετά από απρόβλεπτες παγκόσμιες καθυστερήσεις, συνεργαστήκαμε εκ νέου για να πραγματοποιήσουμε το όνειρο του Titanic ll. Αφήστε το ταξίδι να ξεκινήσει” δήλωσε.

“Τα κυβερνητικά lockdown οδήγησαν τον κλάδο της κρουαζιέρας σε μακροπρόθεσμο κλείσιμο, αλλά η ναυτιλία είναι και πάλι σε πλήρη λειτουργία με τον αριθμό των επιβατών να ξεπερνά πλέον τα προ-COVID επίπεδα. Παίρνουμε τους καλύτερους ναυπηγούς, σχεδιαστές και μηχανικούς στον κόσμο πίσω στο κατάστρωμα για να κατασκευάσουν τον Τιτανικό ll, είπε ο Πάλμερ.

Η Blue Star Line θα δημιουργήσει μια αυθεντική εμπειρία Τιτανικού, παρέχοντας στους επιβάτες ένα πλοίο που έχει τους ίδιους εσωτερικούς χώρους και διάταξη καμπίνας με το αρχικό σκάφος, ενώ θα ενσωματώνει σύγχρονες διαδικασίες ασφαλείας, μεθόδους πλοήγησης και τεχνολογία του 21ου αιώνα για να παράγει το υψηλότερο επίπεδο πολυτελούς άνεσης” είπε ο Πάλμερ.

“Φέρνουμε μερικούς από τους καλύτερους σχεδιαστές στον κόσμο για κρουαζιέρες για να βεβαιωθούμε ότι οι προδιαγραφές θα είναι πολύ ανώτερες από τον αρχικό Τιτανικό” σημείωσε.

“Η ουσία αυτού του εγχειρήματος είναι να προσφέρει στους επιβάτες ένα απαράμιλλο ταξίδι πίσω στο χρόνο, “βυθίζοντάς”τους πλήρως στη χλιδή και τη μεγαλοπρέπεια της ζωής στο αυθεντικό Τιτανικό, γεφυρώνοντας έτσι έναν αιώνα με ένα ταξίδι απαράμιλλης κομψότητας”, ανέφερε.

Το Titanic ll θα ζυγίζει περίπου 56.000 τόνους, θα περιλαμβάνει 9 καταστρώματα και θα σχεδιαστεί για να αναδημιουργήσει τα μεγαλεία του αυθεντικού πλοίου. Το σκάφος θα έχει συνολικά μήκος 269 μέτρα και πλάτος 32,2 μέτρα. Θα διαθέτει 835 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 383 αίθουσες 1ης θέσης, 201 αίθουσες 2ης θέσης και 251 αίθουσες 3ης θέσης, που μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 2.435 επιβάτες.

“Εκατομμύρια έχουν ονειρευτεί να πλεύσουν πάνω του, να το δουν στο λιμάνι και να ζήσουν το μοναδικό του μεγαλείο. Ο Τιτανικός θα είναι το πλοίο όπου αυτά τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα”, κατέληξε ο Πάλμερ.

Όσο για τον λόγο που ένας επιχειρηματίας αποφάσισε να αναβιώσει τον Τιτανικό, ο Πάλμερ – που κερδίζει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια από δικαιώματα εξόρυξης κάθε χρόνο – φέρεται να είπε στα τοπικά ΜΜΕ: “Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να κάνεις τον Τιτανικό από το να κάθομαι στο σπίτι και να μετράω τα χρήματά μου”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα