Πίτερ Οικονομίδης: Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας

Πίτερ Οικονομίδης: Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας

Ο ελληνικής καταγωγής σύμβουλος επικοινωνίας τόνισε πως οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα ανά την ιστορία και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουμε καλά

«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» επισήμανε ο παγκοσμίου φήμης σύμβουλος επικοινωνίας, Πίτερ Οικονομίδης, μιλώντας σε εκδήλωση με θέμα «branding την εποχή της παγκοσμιοποίησης» του Οικονομικού Κολεγίου Αθηνών (BCA), στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA, με συντονιστή τον κ. Μάκη Ν. Φωκά, Σύμβουλο Διοίκησης του BCA.

Στην έναρξη της ομιλίας του ο Peter Economides σημείωσε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ηττοπάθεια και η αδράνεια και πρόσθεσε ότι «το "δεν γίνεται" πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το "γίνεται"».

Είπε ακόμη ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου brand είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τι είναι αυτό που κάνεις».

Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «[…]Μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».

«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα» ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πουν, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

"Μoving Forward": Αντίδοτο στην κρίση, η καινοτομία

Αλλάζοντας την εικόνα της Ελλάδας: "Ώρα να σκεφτούμε διαφορετικά"

SHARE:

24Media Network