Τηλεθέαση: Δυναμική πρεμιέρα για το “Ράδιο Αρβύλα” – Τι έκαναν “Σασμός” και GNTM 4

Τηλεθέαση: Δυναμική πρεμιέρα για το “Ράδιο Αρβύλα” – Τι έκαναν “Σασμός” και GNTM 4
Ράδιο Αρβύλα Glomex

Σκληρή "μάχη" για την τηλεθέαση έδωσαν οι ελληνικές σειρές, το δημοφιλές ριάλιτι μόδας, αλλά και η εκπομπή "Ράδιο Αρβύλα", που επέστρεψε στη μικρή οθόνη. Ποιος "κέρδισε" την πρωτιά.

“Μάχη” για την τηλεθέαση της prime time ζώνης έδωσαν το βράδυ της Δευτέρας (08/11) τα προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης, με το “Ράδιο Αρβύλα”, που έκανε πρεμιέρα χθες, να μπαίνει ξανά στον ανταγωνισμό.

Συγκεκριμένα, ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του επέστρεψαν στο τηλεοπτικό τους σπίτι μετά από τρία χρόνια, σχολιάζοντας με τον καυστικό τους τρόπο τις πολιτικές εξελίξεις, την πανδημία του κορονοϊού και τα πιο “καυτά” κοινωνικά θέματα.

Το “Ράδιο Αρβύλα” του ΑΝΤ1 προβλήθηκε απέναντι από το “GNTM 4” του Star που αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα ριάλιτι της φετινής σεζόν, ενώ ανταγωνίστηκε τις αγαπημένες σειρές “Σασμός” στον Alpha και η “Γη της Ελιάς” στο Mega.

Στην πρεμιέρα της, πάντως, η εκπομπή κατάφερε να σημειώσει 18,2% στο γενικό σύνολο και 20,6% στο δυναμικό κοινό, λαμβάνοντας την τρίτη θέση, ενώ την πρωτιά “κέρδισε” ο “Σασμός”.

Γενικό σύνολο

Σασμός – 24,9%

Η Γη της Ελιάς – 27,9%

Ράδιο Αρβύλα – 18,2%

Άγριες Μέλισσες – 18,7%

GNTM 4 –10,1%

Άσε μας ρε μαμά – 12,4%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,1%

Δυναμικό κοινό

Σασμός – 25,7%

Η Γη της Ελιάς – 21%

Ράδιο Αρβύλα – 20,6%

Άγριες Μέλισσες – 16,8%

GNTM 4 – 14,7%

Άσε μας ρε μαμά – 13,7%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 5,9%

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα