Καταγγελία στο ΣΕΠΕ: Εργοδότης απασχολεί τους υπαλλήλους του ως πελάτες

Καταγγελία στο ΣΕΠΕ: Εργοδότης απασχολεί τους υπαλλήλους του ως πελάτες
Φωτογραφία αρχείου Ευρωκίνηση

Εδώ και δέκα ημέρες στο ΣΕΠΕ έχει φτάσει μία εξοργιστική καταγγελία. Εργοδότης στη Δυτική Ελλάδα, απασχολεί εργαζόμενους που βρίσκονται σε αναστολή σύμβασης ως πελάτες.

Τα φαινόμενα πλήρους απορρύθμισης της αγοράς εργασίας αλλά και εργοδοτικής αυθαιρεσίας στην περίοδο του κορονοϊού ολοένα και εντείνονται.

Είναι χαρακτηριστικό ότι λόγω των αυστηρών απαγορεύσεων που ορθώς έχει επιβάλλει η Πολιτεία για τη μη εξάπλωση του ιού, εργοδότες που δεν επιθυμούν σε καμία περίπτωση να σεβαστούν το νόμο και τους κανόνες που η έκτακτη συγκυρία βάζει, οδηγούνται πλέον σε κυνικές, εκβιαστικές προς τους εργαζόμενους, λύσεις.

Το παράδειγμα αλυσίδας φούρνων που εδρεύει στη Δυτική Ελλάδα ίσως είναι από τα πλέον εξοργιστικά. Η εν λόγω εταιρία, τα στοιχεία της οποίας βρίσκονται στη διάθεση του News24/7, αφού ανέστειλε τις συμβάσεις των εργαζόμενων της, τους υποχρέωσε εν συνεχεία να δουλεύουν.

Μάλιστα, για να ξεπεραστεί ο σκόπελος της απαγόρευσης οι εργαζόμενοι υποχρεώνονταν να πηγαίνουν κάθε μέρα στην εργασία τους χρησιμοποιώντας βεβαιώσεις τύπου Α (αν και δεν θα έπρεπε, αφού η εταιρία είχε αναστείλει τις συμβάσεις).

Εν συνεχεία, όταν ο Νίκος Χαρδαλιάς ξεκαθάρισε ότι τέτοιου είδους φαινόμενα θα παταχθούν η εργοδοσία άλλαξε τροπάριο και συνέστησε στους υπαλλήλους να πηγαίνουν στη δουλειά τους χρησιμοποιώντας βεβαιώσεις τύπου Β, ως πελάτες δηλαδή!

Το θέμα, μετά από καταγγελία, έφτασε στο ΣΕΠΕ ο οποίος ενημερώθηκε αρμοδίως. Η καταγγελία πήρε αριθμό πρωτοκόλλου 122171 (με ημερομηνία 4-4-2020), προσώρας όμως δεν υπάρχει καμία εξέλιξη στην κατεύθυνση πλήρους εφαρμογής του νόμου.

Είναι, βέβαια, σαφές ότι αν η Πολιτεία δεν παρέμβει, ο εν λόγω επιχειρηματίας θα κρατήσει την επιχείρησή του ανοιχτή αντλώντας… κρατικά κεφάλαια για τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα