Eurobank: Πώς αποφεύχθηκε ο συνωστισμός των συνταξιούχων στα καταστήματα

Eurobank: Πώς αποφεύχθηκε ο συνωστισμός των συνταξιούχων στα καταστήματα
Atm της Eurobank Eurokinissi

Ποιες δυνατότητες δόθηκαν από την τράπεζα για την υλοποίηση των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία στο κατάστημα.

Μόλις 2 στους 10 συνταξιούχους της Eurobank επισκέφθηκαν καταστήματα μετά την καταβολή των συντάξεών τους καθώς οι κινήσεις που έγιναν από την τράπεζα φαίνεται πως βοήθησαν να αποφευχθούν νέοι συνωστισμοί.

Συγκεκριμένα έγινε:

1. Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit σε ΑΤΜ & POS

2. Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση Debit και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

3. Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα

4. Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 – 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.

5. Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών η/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες

6. Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων & Ευάλωτων συμπολιτών σε eurobank.gr, e-banking, Social Media: Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, δημιουργήθηκαν απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα