Γιατί οι νεαροί τουρίστες μπορούν να σώσουν την παγκόσμια οικονομία

Smiling man holding Anywhere sign and hitchhiking at roadside
Smiling man holding Anywhere sign and hitchhiking at roadside GETTY IMAGES

Στα 320 δις δολάρια  τα τουριστικά έσοδα έως το 2020 από νέους τουρίστες.

Της Μαρίας Ακριβού

Μπορεί ο μισθός τους να μην τους επιτρέπει να προβούν στην αγορά ακίνητης περιουσίας ή στη δημιουργία οικογένειας από νεαρή ηλικία, όπως συνέβαινε δεκαετίες πριν, είναι όμως αρκετός για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να βιώσουν νέες εμπειρίες.

Οι χαμηλές τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων σε συνδυασμό με την εξεύρεση φθηνών, αλλά ποιοτικών, καταλυμάτων τύπου Airbnb και την παγκοσμιοποίηση, οδηγούν ολοένα και περισσότερους νέους στο να επενδύουν τις αποταμιεύσεις τους ή ακόμη και το χαρτζιλίκι που λαμβάνουν από τους γονείς τους, στα ταξίδια.

Τα στοιχεία είναι αρκετά ενθαρρυντικά για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού αφού, σύμφωνα με έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), εκτιμάται ότι ο αριθμός των νέων ηλικίας 18-26 ετών που θα έχουν ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο έως το 2020 θα αγγίξει τους 370 εκατ. τουρίστες, αποτελώντας μια δυνητική αγορά της τάξης των 320 δισεκατομμυρίων δολαρίων!

Ο πόλεμος τιμών στον οποίο έχουν επιδοθεί οι αερομεταφορείς, αλλά και η ευκολία με την οποία μπορεί να κλείσει κάποιος το αεροπορικό του εισιτήριο μέσα σε λίγα λεπτά μέσω διαδικτύου είναι κίνητρα που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη οι νέοι που είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες.

Το πιο σημαντικό είναι πως σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία που οι οικογενειακές ή οι επαγγελματικές υποχρεώσεις είναι μικρές – δεδομένου ότι οι σπουδές διαρκούν περισσότερο και η ένταξη στην αγορά εργασίας καθυστερεί – σπάνια παρατηρείται ακύρωση ταξιδιού. Ακόμη και αν ταλαιπωρούνται από κάποια ίωση ή γρίπη προτιμούν να ταξιδέψουν παρά να χάσουν μια εμπειρία που θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή.

Αγαπημένη εποχή για το συγκεκριμένο target group είναι η Άνοιξη που ευνοεί όσους αναζητούν τις προσφορές ελκυστικών ταξιδιωτικών πακέτων. Σε αυτή την εποχή του χρόνου παρατηρείται χαμηλότερη ζήτηση, καθώς οι περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν υπομονή για την καλοκαιρινή άδεια που θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας.

Σημειώνεται πως καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή ενός προορισμού ή ενός καταλύματος παίζει αναμφίβολα η εύκολη και δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Οι νεαροί τουρίστες που είναι συνηθισμένοι να βρίσκονται διαρκώς on line και να επικοινωνούν μέσω των social media, δεν θα δίσταζαν να απορρίψουν ακόμη και έναν εξωτικό προορισμό που θα τους έκανε να αισθάνονται «αποκομμένοι» από τον υπόλοιπο κόσμο. Πρώτοι λοιπόν στη λίστα συγκαταλέγονται οι προορισμοί που προσφέρουν απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο, στοιχείο που επιτρέπει την ευκολότερη περιήγηση και αυξάνει το αίσθημα ασφάλειας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ FORTUNEGREECE:

Με το βλέμμα στο μέλλον: Ελληνίδες που διαπρέπουν στο εξωτερικό
Ο κλάδος που μπορεί να φέρει στην Ελλάδα τριπλάσια έσοδα από τον τουρισμό
Η επόμενη κρίση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Fortunegreece
SHARE:

24Media Network