Michael O'Leary: Ποιος είναι ο εκκεντρικός επιχειρηματίας της Ryanair ο οποίος υπόσχεται να φέρει εκατ. επιβάτες στην Αθήνα

Michael O'Leary: Ποιος είναι ο εκκεντρικός επιχειρηματίας της Ryanair ο οποίος υπόσχεται να φέρει εκατ. επιβάτες στην Αθήνα

Ο Ιρλανδός Michael O'Leary, νυν αφεντικό της Ryanair κατάφερε να κάνει την εταιρεία του την πιο κερδοφόρα σε όλον τον κόσμο. Το προφίλ του εκκεντρικού επιχειρηματία

H Ryanair, η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους,  θα δημιουργήσει βάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2014 πτήσεις τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού.

Ειδικότερα, η Ryanair θα συνδέει την Αθήνα με τρεις πτήσεις εσωτερικού και τρεις πτήσεις εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τη βάση της Αθήνας, τα δύο αεροσκάφη θα εκτελούν έξι δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Χανιά, Πάφο, Λονδίνο και Μιλάνο, ενώ αναμένεται να μεταφέρουν, σε ετήσια βάση, πάνω από 1,2 εκατ. επιβάτες με περισσότερες από 150 πτήσεις εβδομαδιαίως. Επίσης, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, αναμένεται να δημιουργηθούν 1.200 νέες θέσεις εργασίας.

Αναλυτικά, η Ryanair θα πραγματοποιεί από την Αθήνα, τέσσερις πτήσεις ημερησίως προς Χανιά, δύο πτήσεις ημερησίως προς Λονδίνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Μιλάνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Πάφο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Ρόδο και 10 πτήσεις ημερησίως προς Θεσσαλονίκη.

Ακόμη, η εταιρεία θα μεταφέρει ένα αεροσκάφος και προσωπικό στη Θεσσαλονίκη, την οποία θα συνδέει με 16 δρομολόγια και 212 πτήσεις ανά εβδομάδα από και προς Αθήνα, Χανιά, Πάφο, Βαρσοβία, Στοκχόλμη (Skavsta), Όσλο (Rygge), Βρέμη, Ντύσελντορφ, Φραγκφούρτη, Βάδη, Μιλάνο, Πίζα, Ρώμη (Τσιαμπίνο), Βαρκελώνη (Ζιρόνα), Βρυξέλλες και Λονδίνο (Στάνστεντ).

Μάλιστα, ενόψει της έναρξης των πτήσεων η εταιρεία θα προσφέρει εισιτήρια από 12 ευρώ στις πτήσεις εσωτερικού ως τις 20 Ιανουαρίου και 24,99 ευρώ για τις πτήσεις εξωτερικού.

Πίσω από την Ryanair, βρίσκεται ο Michael O'Leary, ένας ιδιαίτερα εκκεντρικός Ιρλανδός.

O Michael O'Leary, είναι ο Mr. Ryanair, και θεωρείται ένας επιχειρηματίας διαφορετικός από όλους τους άλλους, ο οποίος ξεκίνησε αρχικά τη σταδιοδρομία του από την Stokes Kennedy Crowley (KPMG).

Το 1987 πήγε στην Ryanair, στην οποία ανέλαβε οικονομικός σύμβουλος του ιδρυτή της Τόνι Ράιαν (1991-1994), ενώ το 1994 πήρε τα ηνία της επιχείρησης εγκαινιάζοντας τη στρατηγική των φθηνών εισιτηρίων.

"Οι άλλοι αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων. Εμείς αναρωτιόμαστε πώς καταργήσουμε τα εισιτήρια", είχε πει.

Ο O'Leary χαρακτηρίζεται από τον Τύπο ως αλαζόνας και έχει την τάση να κάνει παρατηρήσεις τις οποίες εν συνεχεία διαψεύδει. Μάλιστα, η ανελέητη επιδίωξη της μείωσης του κόστους και η σαφώς εχθρική στάση του προς τους ανταγωνιστές του, τις κυβερνήσεις, τα συνδικάτα και τους πελάτες του έχει γίνει σήμα κατατεθέν.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της επιθετικότητάς του σε μια γυναίκα η οποία κέρδισε δωρεάν πτήσεις για μια ζωή το 1988 αλλά και η κόντρα του με δημοσιογράφο που ερευνούσε τα αίτια ενός ατυχήματος με αεροσκάφος της Ryanair.

Σε μια συνέντευξη Τύπου, σχετικά με τη διηπειρωτική υπηρεσία της εταιρείας RyanAtlantic, θέλοντας να περιγράψει  την προγραμματισμένη business class ταξιδιωτική εμπειρία της αεροπορικής εταιρείας, έκανε λόγο για "πόρνες και ρούμι". Επίσης, σε μια άλλη συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε η εταιρία στην Αθήνα, δεν υπήρχε ούτε νερό για τους δημοσιογράφους!

Παράλληλα, χαρακτηριστικά παραδείγματα της "τρέλας" του είναι η χρέωση για τη χρήση τουαλέτας, αλλά και η ειδική χρέωση για τους ευτραφείς επιβάτες.

Η εκκεντρικότητά του, όμως, δε σταματά εκεί καθώς το 2004 είχε τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του, μία Mercedes S-Class πινακίδες ταξί για να μπορεί να κυκλοφορεί στις λεωφορειολωρίδες του Δουβλίνου.

Μάλιστα οι απότομοι τρόποι του δημιούργησαν προβληματισμό στους μετόχους της Ryanair, οι οποίοι ζήτησαν από τον Ιρλανδό να περιορίσει τις δημόσιες τοποθετήσεις.

(Με πληροφορίες από wikipedia)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Η Ryanair ανακοίνωσε δυο νέες βάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

SHARE:

24Media Network