Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola

Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola

Ολοκληρώθηκαν και οι δύο εκπαιδευτικές εβδομάδες της Σχολής Επιχειρηματικότητας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας, η πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές, ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα αφού και η δεύτερη εκπαιδευτική εβδομάδα της Σχολής, στη Θεσσαλονίκη, έφτασε στο τέλος της. Με φετινή θεματική «Exporting Greece & Agriculture», η Σχολή, η οποία πραγματοποιήθηκε από τη μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung και υποστηρίχθηκε από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola στην Ελλάδα, κατάφερε να εμπνεύσει πάνω από 200 νέους, να τους δείξει πως υπάρχει χώρος για δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες και, το σημαντικότερο, να τους δώσει εκείνα τα εφόδια που χρειάζονται για να κάνουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα.

Η  πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχόλησης νέων που στηρίζει η Coca-Cola, καθώς πιστεύει στο ελληνικό επιχειρηματικό πνεύμα και κυρίως στους νέους της Ελλάδας, οι οποίοι, με τις καινοτόμες ιδέες και το ταλέντο τους, μπορούν να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας. Για το λόγο αυτό, φέτος, η Σχολή Επιχειρηματικότητας βρέθηκε σε δύο πόλεις, σημαντικά οικονομικά κέντρα της χώρας μας, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμη περισσότερους νέους με όρεξη και πάθος για δημιουργικότητα, να εξελιχθούν, να βιώσουν νέες εμπειρίες, να έρθουν σε επαφή με ταλαντούχους επιχειρηματίες και να βρεθούν, έτσι, πιο κοντά στα όνειρά τους.

Συνοδοιπόροι των νέων επίδοξων επιχειρηματιών και στις δύο εκπαιδευτικές εβδομάδες ήταν 24 επιτυχημένοι επιχειρηματίες, οι οποίοι είχαν αναλάβει το ρόλο των μεντόρων. Μαζί με τους συμμετέχοντες μοιράστηκαν προσωπικές ιστορίες επιτυχίας αλλά και αποτυχίας, δείχνοντάς τους πως για να καταφέρεις να κάνεις πράξη τις ιδέες σου πρέπει να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες σαν ευκαιρίες εξέλιξης και να προσπαθείς να μαθαίνεις μέσα από αυτές.

Και στις δύο εκπαιδευτικές εβδομάδες, δεν έλειψαν οι εκπλήξεις αφού οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια σημαντική γεύση επιχειρηματικής πραγματικότητας. Συγκεκριμένα, οι νέοι επισκέφθηκαν τα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα, που αποτελούν και έδρα για την επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς και βάση της Ομάδας Στρατηγικής και Διαχείρισης Social Media (Consumer Interaction Center - CIC) που από την Αθήνα εξυπηρετεί 23 χώρες , αλλά και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Αγροδιατροφικής Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας, όπου επαγγελματίες από το χώρο της γεωργίας, της επιστήμης και της βιομηχανίας τροφίμων συνομίλησαν μαζί τους.

Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola

H νικήτρια ομάδα Discus, ανάμεσα στον Δρ. Δημήτρη Κονταρίνη, Διευθυντή του Κέντρου Επιχειρηματικότητας του Anatolia School of Business του ACT (πρώτος από αριστερά), την κα Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της Coca-Cola Hellas (πέμπτη από αριστερά) και τον κ. Andrea Gerosa συνιδρυτή της ThinkYoung (πέμπτος από δεξιά)

Πολύτιμη βοήθεια στην πραγματοποίηση της Σχολής Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα πρόσφερε το VentureGarden, ένα πρόγραμμα επιχειρηματικότητας το οποίο υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη από το Anatolia School of Business του American College of Thessaloniki και στην Αθήνα από το ALBA Graduate Business School του American College of Greece με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative-THI). Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους επιχειρηματίες που ανέλαβαν το ρόλο μεντόρων στη Σχολή, ήταν και επιχειρηματίες που είχαν συμμετάσχει στο πρόγραμμα VentureGarden, ενώ όλα τα μέλη των νικητήριων ομάδων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στον επόμενο κύκλο του προγράμματος, διάρκειας 14 μηνών. Ένα δώρο που εξασφάλισε η Coca-Cola, ώστε να δώσει την ευκαιρία στους νέους να πάνε τις ιδέες τους ένα βήμα παραπέρα.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τη Σχολή Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μπορείτε να επισκεφθείτε το www.entrepreneurshipschool.com.

Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola

Οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή της Θεσσαλονίκης

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώθηκε στην Αθήνα, στο The Cube Athens από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου και στη Θεσσαλονίκη, στο Μέγαρο Μουσικής από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου.

Σχετικά με το Entrepreneurship School

Tο Entrepreneurship School διοργανώνεται από το 2011 σε ετήσια βάση στις Βρυξέλλες και το Χονγκ Κονγκ, ενώ προσφάτως έχει επεκταθεί στη Μαδρίτη, το Ναϊρόμπι, το Μιλάνο, τη Γενεύη και την Αθήνα. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 500 νέοι από όλο τον κόσμο έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με επιτυχημένους επιχειρηματίες και να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση. «Καθηγητές» έχουν υπάρξει, μεταξύ άλλων, ο ιδρυτής του Wall Street Institute International, και η συνιδρυτής της TOM TOM, ενώ το Entrepreneurship School συνεργάζεται επίσης με τις εταιρείες Google, Huawei, Amway, The Coca-Cola Company, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από προηγούμενες διοργανώσεις εδώ, www.entrepreneurshipschool.com

Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola
FOTIADIS
Περισσότεροι από 200 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες βρέθηκαν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους, με την υποστήριξη της Coca-Cola
FOTIADIS

Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Σχετικά με τη ThinkYoung:

Η ThinkYoung είναι το πρώτο think tank που εστιάζει στους νέους. Ιδρύθηκε στις Βρυξέλλες το 2007, και διατηρεί γραφεία στη Γενεύη και το Χονγκ Κονγκ. Είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση, με στόχο να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για τους νέους, μέσω της διεξαγωγής υψηλής ποιότητας έρευνας για τις απόψεις των νέων ανθρώπων, και της συμμετοχής τους στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Με βάση την έρευνα, διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια και εργαστήρια για την κατάρτιση των νέων, ώστε να τους παράσχει τα εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στους χώρους και τις κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται. www.thinkyoung.eu

Σχετικά με το The Coca-Cola Foundation:

Το The Coca-Cola Foundation είναι το παγκόσμιο φιλανθρωπικό Ίδρυμα της The Coca-Cola Company. Από την ίδρυσή του, το 1984, το Ίδρυμα έχει διαθέσει περισσότερα από 840 εκατομμύρια δολάρια σε δωρεές για την υποστήριξη βιώσιμων κοινωνικών πρωτοβουλιών σε όλο τον κόσμο.

H The Coca-Cola Company και το The Coca-Cola Foundation, δεσμεύονται να προσφέρουν το 1% των καθαρών ετήσιων κερδών της εταιρείας στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούνται, με στόχο να υποστηρίξουν ενεργά την βιώσιμη ανάπτυξη και μακροπρόθεσμα το μέλλον τους. Ειδικά για την Ελλάδα, εκτός από την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της εξέλιξης των νέων, το Ίδρυμα της Coca-Cola έχει αναπτύξει πρωτοβουλίες για την ορθολογική διαχείριση υδάτινων πόρων, καθώς και προγράμματα ενίσχυσης των τοπικών κοινωνιών, προσφέροντας σχεδόν $4 εκατομμύρια στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε χρόνων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το The Coca-Cola Foundation, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-foundation.

Σχετικά με την The Coca-Cola Company:

Η  The Coca-Cola Company  (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η  The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από  1,9 δισ. φορές την ημέρα.

Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.

Η  Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον δραστηριοποιείται εδώ και 47 χρόνια στην ελληνική αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, όπου παράγεται το 96% των προϊόντων της. Ανήκει στον Όμιλο Coca-Cola HBC, έναν από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές και διανομείς των προϊόντων της The Coca-Cola Company παγκοσμίως και τον μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την The Coca-Cola Company, επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo, επισκεφτείτε το blog   www.coca-colablog.com ή βρείτε μας στο Linkedin, στο www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

SHARE: