Να περιορίσει τη φυσική παρουσία στην Κεντρική Υπηρεσία και τα Καταστήματά του επιχειρεί το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων υιοθετώντας μοντέλο λειτουργίας με ραντεβού και από απόσταση.
Πιο συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 15.02.2021 θα παρέχονται, αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης (ραντεβού), οι άκρως απαραίτητες υπηρεσίες, οι οποίες αφορούν σε:
Η επικοινωνία για καθορισμό συνάντησης του συναλλασσόμενου ή του νομίμου εκπροσώπου αυτού με την Υπηρεσία, θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Τ.Π.& Δανείων (www.tpd.gr – ενότητα «Επικοινωνία»).
Τα λοιπά αιτήματα θα εξακολουθήσουν να λαμβάνονται μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνικά ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.
Στα κατά τόπους Γραφεία Παρακαταθηκών η εξυπηρέτηση του κοινού θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την οικεία Δ.Ο.Υ.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr