Δούκας: Η κυβέρνηση στερεί οξυγόνο από την Αυτοδιοίκηση

Διαβάζεται σε 1'
Χάρης Δούκας
Χάρης Δούκας ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI

Σκληρή κριτική του Χάρη Δούκα στην κυβέρνηση για το νόμο της για την Αυτοδιοίκηση.

Την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η βουλή ψήφισε το νόμο της κυβέρνησης για την Αυτοδιοίκηση εεξέφρασε ο Χάρης Δούκας.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, με ποστάρισμά του στο facebook, τόνισε τα εξής: “Η κυβερνητική πλειοψηφία ψήφισε τον νόμο που στερεί το οξυγόνο από την Αυτοδιοίκηση.

Όμως εμείς στον Δήμο Αθηναίων, και με λιγότερα μέσα, συνεχίζουμε τον αγώνα, για την πόλη και τους κατοίκους της.

Μένουμε όρθιοι. Με τη δύναμη των πολιτών που μας στηρίζουν”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα