Σακελλαρίδης: Τέλος στα βουλευτικά αυτοκίνητα από το 2016

Στιγμιότυπο από την έξοδο από το Μέγαρο Μαξίμου νέων υπουργών πριν την ορκομωσία της νεας κυβέρνησης, την Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015.
(EUROKINISSI/ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ)
Στιγμιότυπο από την έξοδο από το Μέγαρο Μαξίμου νέων υπουργών πριν την ορκομωσία της νεας κυβέρνησης, την Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015. (EUROKINISSI/ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI

Τι δήλωσε ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης για την πιθανότητα νέων μέτρων, για το Brussels Group, τον ΟΟΣΑ, τις γερμανικές αποζημιώσεις και τα κοινοβουλευτικά αυτοκίνητα (Vid)

Συνέντευξη στον ΣΚΑΙ παραχώρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης.

Σε ερώτηση για τα 6 με 8 δισ. που χρειάζεται η κυβέρνηση και κατά πόσο αυτό θα οδηγήσουν σε νέα μέτρα, απάντησε:

"Υπάρχουν τρόποι είσπραξης για αύξηση της ρευστότητας. Δεν είναι λογικό να αυξήσεις τη φορολογία αλλά να διευκολύνεις τους φορολογούμενους που χρωστάνε. Το να σφίξεις ακόμα περισσότερο το λουρί σε αυτούς που δεν έχουν να πληρώσουν είναι ένα μέτρο παράλογο".

Σχολιάζοντας σχετικά με την έλευση του Brussels Group, είπε:

"Χθες στις Βρυξέλλες μπήκε το πλαίσιο και η μεθοδολογία για το πως θα εξελιχθεί η διαπραγμάτευση σε τεχνικό επίπεδο. Ο χώρος των τεχνικών συζητήσεων θα είναι οι Βρυξέλλες που θα υπάρχουν αντιπροσωπείες τόσο της Ελλάδας, όσο και των Θεσμών.

Έχει αλλάξει το περιεχόμενο της κουβέντας και αυτό είναι μία πραγματικότητα, βάσει της απόφασης του Eurogroup. Η ελληνική κυβέρνηση έχει προτείνει ένα πακέτο μεταρρυθμίσεων μέχρι τον Ιούνιο για μία νέα συμφωνία για την ανάπτυξη. Αυτό που κάνουμε είναι να κινούμαστε βάσει κοινών αποφάσεων.

Όποιος διαβάσει την απόφαση της 20ης Φλεβάρη λέγεται με ακρίβεια ότι η κυβέρνηση σε συνεργασία με εταίρους βρίσκει τα σημεία που υπάρχει το κοινό έδαφος και με βάσει το σχέδιο αυτό προχωράμε στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων. Σε όλες τις συναντήσεις και στα τεχνικά κλιμάκια το θέμα των συζητήσεων αφορά το πακέτο που έχει υποβάλλει η ελληνική κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Για παράδειγμα το πρώτο νομοσχέδιο που φέραμε είναι αυτό για την ανθρωπιστική κρίση".

"Από τον ΟΟΣΑ ζητάμε να βοηθήσει στην καλύτερη εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων που έχουμε προτείνει ως κυβέρνηση", διευκρίνισε.

Για τις γερμανικές αποζημιώσεις, απάντησε:

"Το θέμα δεν είναι ενταγμένο στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων, καθώς πρόκειται για ένα γεγονός το οποίο έχει να κάνει με απόδοση δικαιοσύνης. Αυτά τα θέματα η κυβέρνηση είναι διατεθειμένη να τα θέσει επιτακτικά επί τάπητος. Ο κ. Παρασκευόπουλος είπε ότι θα εξετάσει όλα τα δεδομένα για τις γερμανικές αποζημιώσεις. Από εκεί και πέρα τυχόν υπογραφή του είναι θέμα σοβαρό που αφορά και τον πρωθυπουργό. Το θέμα σε κάθε περίπτωση έχει τεθεί και από τον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Κοτζιά".

Τέλος, ερωτηθείς για τα κοινοβουλευτικά αυτοκίνητα που έλαβαν τελικά οι περισσότεροι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε:

"Βρισκόμαστε σε εξέλιξη μιας σύμβασης leasing μέχρι τον Σεπτέμβριο. Αυτή η σύμβαση θα καταγγελθεί έτσι ώστε από το 2016 και μετά να σταματήσει αυτή η παροχή".

Παραδέχθηκε ωστόσο πως είναι θέμα βούλησης. "Ισχύει για όλους τους βουλευτές. Για κάποιο λόγο το θέμα έχει προσωποποιηθεί μόνο για τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Μπορώ να σας πω πόσες παροχές έχουμε αποποιηθεί εντός κοινοβουλίου σαν κόμμα".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Έξαλλος ο Τσίπρας με τους βουλευτές του. Ελάχιστοι αρνήθηκαν το βουλευτικό αυτοκίνητο

Αρνήθηκαν το βουλευτικό αυτοκίνητο ο Στ. Θεοδωράκης και άλλοι 8 βουλευτές

Πολλά τα 'όχι' βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τα αυτοκίνητα. 40% της αποζημίωσης στο κόμμα

Σακελλαρίδης για τα βουλευτικά αυτοκίνητα

SHARE:

24Media Network