Εurovision 2024: Ανάμεικτες αντιδράσεις στο Twitter για το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι

Διαβάζεται σε 7'
Eurovision 2024 - Μαρίνα Σάττι
Μαρίνα Σάττι papadakispress

Οι αντιδράσεις στο Twitter (X) για το τραγούδι της Ελλάδας στη Eurovision 2024. Άρεσε το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι;

Δόθηκε στη δημοσιότητα το “Ζάρι”, το τραγούδι με το οποίο η Ελλάδα θα διαγωνιστεί στη Eurovision 2024.

Σε μια έκτακτη βραδινή εκπομπή που μεταδόθηκε στην ΕΡΤ1 με παρουσιαστές τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι.

To “Ζάρι” θα πετάξει για το Μάλμε της Σουηδίας, με στόχο μια καλή θέση στον βαθμολογικό πίνακα. Το τραγούδι είναι ιδιαιτέρως ξεσηκωτικό, με τη Σάττι και την ομάδα της να προσπαθούν να “σερβίρουν” κάτι πρωτότυπο και πολυπολιτισμικό.

Το “Ζάρι” είναι στην ελληνική γλώσσα, ενώ υπάρχουν και ορισμένες φράσεις στα αγγλικά.

Eurovision 2024: Ακούστε το “Ζάρι” της Μαρίνας Σάττι

Με φόντο τοποθεσίες της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη, η Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα για το video clip του τραγουδιού που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι στη σκηνή του Μάλμε.

Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, ο φακός εστίασε και σε άλλες χαρακτηριστικές περιοχές της Αττικής, ανάμεσα στις οποίες η Ομόνοια, ο Λυκαβηττός, η Ραφήνα, το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Υπό τις οδηγίες του Αυστραλού σκηνοθέτη Zac Wiesel, ο οποίος ανέλαβε την επιμέλεια του video clip, αναδεικνύονται η πολιτισμική κληρονομιά, η ιστορία και σύγχρονα τοπόσημα της χώρας.

Την καλλιτεχνική διεύθυνση της εμφάνισης της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision έχει αναλάβει ο Φωκάς Ευαγγελινός, τη χορογραφία και το movement direction ο Mecnun Giasar (Majnoon), ενώ το art direction οι NMR.

Τέσσερις χορευτές θα πλαισιώνουν τη Μαρίνα Σάττι κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της, στη σκηνή της Malmö Arena.

Eurovision 2024: Οι πρώτες αντιδράσεις στο Twitter (Χ) για το τραγούδι της Ελλάδας

Με το που ακούστηκε για πρώτη φορά το τραγούδι της Ελλάδας, οι Έλληνες χρήστες του Twitter (X) έσπευσαν να γράψουν τη γνώμη τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Τους άρεσε η ελληνική συμμετοχή στη Eurovision 2024 ή… μπερδεύτηκαν λίγο;

Η Ελλάδα κλείνει 50 χρόνια στη Eurovision

Δύο μήνες μας χωρίζουν από τον 68ο διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα διεξαχθεί στις 7, 9 και 11 Μαΐου στο Μάλμε της Σουηδίας.

Συνολικά 37 κράτη θα ανέβουν στη σκηνή του Μάλμε, διεκδικώντας το πολυπόθητο τρόπαιο της διοργάνωσης.

Φέτος, η ΕΡΤ μοιάζει αποφασισμένη να αφήσει πίσω το περσινό “ναυάγιο” με τον αποκλεισμό της Ελλάδας, με στόχο μια μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη.

Σε αυτή την προσπάθεια, το μεγάλο “ατού” του πρότζεκτ δεν είναι άλλο από τη Μαρίνα Σάττι, η οποία έχει αγαπηθεί ήδη από τους eurofans.

Η Μαρίνα Σάττι πρόκειται να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό με ένα τραγούδι που φέρει έντονα έθνικ και πολυπολιτισμικά στοιχεία.

Η ίδια είχε αρνηθεί να εκπροσωπήσει την Ελλάδα τουλάχιστον 3 φορές στο παρελθόν, ωστόσο φέτος είπε το “ναι”, θέλοντας να δοκιμάσει την τύχη της σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, το οποίο -όπως έχει παραδεχθεί- μέχρι πρότινος την τρόμαζε.

Η ποικιλία της μουσικής της Μαρίνας Σάττι, που αντλεί έμπνευση από παραδοσιακές, βαλκανικές και αραβικές επιρροές, δημιουργεί γέφυρες μεταξύ διαφορετικών χωρών και πολιτισμών.

Η ταλαντούχα καλλιτέχνιδα αρνείται να περιοριστεί σε στενά μουσικά πλαίσια, στοχεύοντας να προσφέρει στους Ευρωπαίους μια εμφάνιση που θα διαπνέεται από διαφορετικές καλλιτεχνικές επιρροές.

Η ερμηνεύτρια και δημιουργός αποδέχθηκε την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974 με τη Μαρινέλλα.

Στο introduction βίντεο για τον διαγωνισμό, η Μαρίνα Σάττι συστήθηκε στην οικογένεια της Eurovision, μιλώντας για την προσμονή που έχει για να δείξει σε όλη την Ευρώπη “τη μουσική της Ελλάδας, την κουλτούρα μας, την ενέργεια και τους χορούς μας” και να περάσει με τον δικό της τρόπο τα vibes της Ελλάδας στη σκηνή του μεγαλύτερου μουσικού διαγωνισμού.

@eurovision Oh hey there Marina! 🇬🇷 👋🤩 Can’t wait to see what you have planned for Greece at #eurovision2024 🥰 #unitedbymusic @SATTI ♬ original sound – Eurovision

Eurovision 2024: Ο ημιτελικός της Σάττι και οι σχολιαστές της ΕΡΤ

Αλλαγή φρουράς φέτος στον σχολιασμό της Eurovision, καθώς δύο νέα πρόσωπα αναλαμβάνουν ρόλο σχολιαστών του Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Τραγουδιού.

Φέτος, πίσω από τα μικρόφωνα του σχολιασμού, στις βραδιές του Α’ και του Β’ Ημιτελικού (7 και 9 Μαΐου αντίστοιχα) αλλά και στον Μεγάλο Τελικό που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Μαΐου στο Μάλμε της Σουηδίας, θα βρίσκονται ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλούτα.

Οι δύο καλλιτέχνες θα παρουσιάσουν στο ελληνικό κοινό, με τον δικό τους μοναδικό τρόπο, τα 37 τραγούδια και τους καλλιτέχνες που θα τα ερμηνεύσουν στο Malmö Arena της Σουηδίας, στους δύο Ημιτελικούς και στον Μεγάλο Τελικό.

Σημειώνεται ότι η Μαρίνα Σάττι θα εμφανιστεί στο πρώτο μισό του Β’ Ημιτελικού, ενώ η Κύπρος με τη Σήλια Καψή στο πρώτο μισό του Α’ Ημιτελικού.

Η ακριβής σειρά εμφάνισης θα ανακοινωθεί από τους διοργανωτές σε μεταγενέστερο χρόνο.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eurovision Song Contest (@eurovision)

Το πλούσιο βιογραφικό της Μαρίνας Σάττι

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή.

Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.

Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.

Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα