Ματαιώνονται όλες οι παραστάσεις για τις "Θεσμοφοριάζουσες". Οργή Τσακνή και Κιμούλη κατά Ακροπόλ

ΑΡΓΟΣ-Οι «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, η παράσταση που διασκεύασε μαζί με τον γνωστό μπλόγκερ Πιτσιρίκο, και σκηνοθετεί ο Γιώργος Κιμούλης, βασισμένοι στην πολύ καλή μετάφραση του Κ. Χ. Μύρη, παίχθηκε την Τετάρτη 13 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο του Άργους, στο πλαίσιο του «Φεστιβάλ Άργους Μυκηνών 2014» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Άργους Μυκηνών.
Μια καυστική σάτιρα για την καθημερινότητα και τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας των τελευταίων τριών-τεσσάρων ετών: ομοφοβία, γιουροβίζιον, φεστιβάλ Αθηνών, χρυσή αυγή, κ.α. αλλά και για το θέμα της ανδροκρατούμενης κοινωνίας, στην οποία οι γυναίκες, όχι μόνο δεν έχουν σοβαρή θέση, μα σατιρίζονται ανελέητα και από τους μεγάλους δημιουργούς.
Συντελεστές:
Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης
Διασκευή, δραματουργική επεξεργασία: Γιώργος Κιμούλης & Πιτσιρίκος
Σκηνικά- Κουστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Video: Κώστας Κιμούλης
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Χορογραφίες: Έλενα Γεροδήμου
Βοηθός σκηνοθέτη: Χάρης Χιώτης, Τόνια Ντούσκα
Παίζουν: Γιώργος Κιμούλης, Δημήτρης Πιατάς, Φαίη Ξυλά, Θανάσης Αλευράς, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Δημήτρης Ραφαήλος, Χάρης Χιώτης.
Χορός: Νάντια Ανθοπού­λου, Τόνια Καζάκου, Αναστασία Κατσιναβάκη, Ντέπυ Μαλλιαρού, Ισιδώρα Μπουζιούρη, Μαρίνα Μυρτάλη, Ματίνα Νικολάου, Κατερίνα Νικολοπούλου, Αρετή Ντάλιου, Αρετή Πασχάλη, Κωνσταντίνα Σπάθη, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Ειρήνη Τσάβα. 
 (eurokinissi-Βασίλης Παπαδόπουλος)
ΑΡΓΟΣ-Οι «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, η παράσταση που διασκεύασε μαζί με τον γνωστό μπλόγκερ Πιτσιρίκο, και σκηνοθετεί ο Γιώργος Κιμούλης, βασισμένοι στην πολύ καλή μετάφραση του Κ. Χ. Μύρη, παίχθηκε την Τετάρτη 13 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο του Άργους, στο πλαίσιο του «Φεστιβάλ Άργους Μυκηνών 2014» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Άργους Μυκηνών. Μια καυστική σάτιρα για την καθημερινότητα και τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας των τελευταίων τριών-τεσσάρων ετών: ομοφοβία, γιουροβίζιον, φεστιβάλ Αθηνών, χρυσή αυγή, κ.α. αλλά και για το θέμα της ανδροκρατούμενης κοινωνίας, στην οποία οι γυναίκες, όχι μόνο δεν έχουν σοβαρή θέση, μα σατιρίζονται ανελέητα και από τους μεγάλους δημιουργούς. Συντελεστές: Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης Διασκευή, δραματουργική επεξεργασία: Γιώργος Κιμούλης & Πιτσιρίκος Σκηνικά- Κουστούμια: Γιάννης Μετζικώφ Μουσική: Διονύσης Τσακνής Video: Κώστας Κιμούλης Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη Χορογραφίες: Έλενα Γεροδήμου Βοηθός σκηνοθέτη: Χάρης Χιώτης, Τόνια Ντούσκα Παίζουν: Γιώργος Κιμούλης, Δημήτρης Πιατάς, Φαίη Ξυλά, Θανάσης Αλευράς, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, Δημήτρης Ραφαήλος, Χάρης Χιώτης. Χορός: Νάντια Ανθοπού­λου, Τόνια Καζάκου, Αναστασία Κατσιναβάκη, Ντέπυ Μαλλιαρού, Ισιδώρα Μπουζιούρη, Μαρίνα Μυρτάλη, Ματίνα Νικολάου, Κατερίνα Νικολοπούλου, Αρετή Ντάλιου, Αρετή Πασχάλη, Κωνσταντίνα Σπάθη, Βιργινία Ταμπαροπούλου, Ειρήνη Τσάβα. (eurokinissi-Βασίλης Παπαδόπουλος) EUROKINISSI

Την ματαίωση όλων των παραστάσεων των Θεσμοφοριαζουσών ανακοίνωσε το Ακροπόλ, μετά την αιχμηρή επιστολή και την εισαγγελική εντολή του Τσακνή. Οργή και από τον Γ. Κιμούλη. Το σχόλιο του Στ. Κραουνάκη

Τη ματαίωση όλων των επόμενων παραστάσεων για την παραγωγή «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, ανακοίνωσε ο θεατρικός οργανισμός Ακροπόλ, ενώ το δημοσιευμα αναφέρει ότι ο καλλιτέχνης έβγαλε εισαγγελική εντολή προκειμένου αστυνομικοί, να απαγορεύσουν να παιχτεί η παράσταση στην Νίκαια χθες το βράδυ.

"Δυστυχώς η παράσταση δεν έτυχε της ανάλογης ανταπόκρισης από το κοινό με αποτέλεσμα η μέχρι σήμερα οικονομική ζημία να είναι μεγάλη και να μην μας επιτρέπει τη συνέχισή της. Όλες οι συμβατικές υποχρεώσεις της Ακροπόλ Α.Ε. προς τους συνεργάτες και συντελεστές της παράστασης θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο" αναφέρει η ανακοίνωση του οργανισμού .

Η παράσταση σε διασκευή Γιώργου Κιμούλη και Πιτσιρίκου, έκανε πρεμιέρα στις 23 Ιουνίου στο Θέατρο Βράχων και η περιοδεία της περιελάμβανε 60 θέατρα σε όλη την Ελλάδα.

Καταγγελίες Τσακνή για Κιρκινέζο

Σύμφωνα με το onlytheater.gr, o συνθέτης και τραγουδοποιός Διονύσης Τσακνής δημοσιοποίησε επιστολή που αφορά την παράσταση «Θεσμοφοριάζουσες».

"Όταν το αυτονόητο (να αμείβεσαι έστω και με συνθήκες μνημονίου) καταργείται, Όταν ο σεβασμός της εργασίας (χειρωνακτικής ή πνευματικής) μοιάζει για την ασύδοτη εργοδοσία, άγνωστη λέξη,

Όταν η επιδειξιομανία του πλούτου, χλευάζει την οικονομική δυσπραγία του εργαζόμενου και κωφεύει στις δικαιολογημένες οχλήσεις και επιβεβλημένες αντιδράσεις,

Όταν η επιχειρούμενη λογική του εκφοβισμού, (μην τύχει και δε βρεις αύριο δουλειά σε παρόμοιους πάτρονες) γίνεται καθεστώς,

ΤΟΤΕ: Οφείλεις να αντιδράσεις με όσα μέσα σου δίνουν οι κουτσουρεμένοι -έστω νόμοι αυτού του κράτους, όχι μόνο σε κοινωνικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Εκφράζοντας -θέλω να πιστεύω- το σύνολο των συναδέλφων του χώρου, (ηθοποιών, τεχνικών και υπολοίπων συντελεστών της παράστασης “ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ” , παραγωγής του γνωστού πλέον στον καλλιτεχνικό χώρο, επιχειρηματία ονόματι ΦΑΝΗ ΚΙΡΚΙΝΕΖΟΥ) κατήγγειλα την σύμβασή μου με τον εν λόγω επιχειρηματία και προχώρησα σε απαγόρευση χρήσης της μουσικής μου για την συγκεκριμένη παράσταση, για αθέτηση όλων των συμβατικών του υποχρεώσεων.

Συμβατικές υποχρεώσεις, που εξ όσων καλά γνωρίζω, αθέτησε και συνεχίζει να αθετεί τόσο προς τους ηθοποιούς και τεχνικούς, όσο και προς τον μεταφραστή Κ. Γεωργουσόπουλο, το διασκευαστή Γ. Κιμούλη , τη χορογράφο Ε. Γεροδήμου και τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές. Σε παρόμοιες ενέργειες, σαν τη δική μου προέβησαν ηθοποιοί της παράστασης όσο και ο σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής Γ. Κιμούλης δείχνοντας έτσι ,πως μόνο με κοινούς αγώνες μπορούμε να διασφαλίσουμε την ποιότητα του καλλιτεχνικού μας έργου και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας. Δεν προέχει η όποια οικονομική μου δικαίωση, για την απλήρωτη εργασία μου. (Με την κατάσταση δε των δικαστηρίων, μάλλον οι κληρονόμοι μου θα εισπράξουν). Αντιθέτως η ηθική, κοινωνική και πολιτική διάσταση, μέσω της δημοσιοποίησης της αθλιότητας, είναι αυτή, που με οδήγησε στο ύστατο όπλο που μου απέμεινε", αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του.

Ο Κιμούλης απαντά καυστικά στον Κιρκινέζο

Η ανακοίνωση του Ακροπόλ για το κατέβασμα της παράστασης των Θεσμοφοριαζουσών εξόργισε τον Γιώργο Κιμούλη  ο οποίος δήλωσε ότι νιώθει θλίψη για την εταιρεία, η οποία αποφάσισε να ματαιώσει την παράσταση και όλες τις επόμενες, με τη δικαιολογία ότι δεν έτυχε της ανάλογης ανταπόκρισης από το κοινό με αποτέλεσμα η μέχρι σήμερα οικονομική ζημία να είναι μεγάλη και να μην επιτρέπει τη συνέχισή της. Αυτό είναι κάτι που οι ίδιες οι εισπράξεις διαψεύδουν, είπε ο κ. Κιμούλης στο mediasoup.gr, ενώ δήλωσε ευτυχής που ο επιχειρηματίας είπε ότι θα ικανοποιήσει όλες τις συμβατικές υποχρεωσεις του.

Ο ίδιος ο κ. Κιμούλης είχε ανεβάσει την επιστολή του Διονύση Τσακνή πριν από 5 ώρες στον λογαριασμό του στο facebook, με το σχόλιο "κινδυνεύουν οι Θεσμοφοριάζουσες; ... ή ...αντίδραση για την υπεράσπιση της αξιοπρέπειας
και του αυτοσεβασμού μας...".

Το σχόλιο του Σταμάτη Κραουνάκη

Την ανακοίνωση του θεάτρου Ακροπόλ σχολίασε καυστικά στον λογαριασμό του στο facebook και ο Σταμάτης Κραουνάκης:

"Ωραία και τώρα ο θεατρικός οργανισμός Ακροπόλ μας ειδοποιεί ότι ήταν ασύμφορη η παραγωγή "Θεσμοφοριάζουσες" και την κλείνει. Αυτά τα χίτικα δεν τα 'καναν ούτε οι τεράστιοι βαρόνοι του θεάτρου, θεός σχωρέστους!

Αχ κύριε Λεμπέση, που μας παίρνατε εσείς τηλέφωνο να πληρωθούμε! Κύριε Κάρολε Παυλάκη, αγαπημένη Κάτια Δανδουλάκη, για να θυμηθώ μερικούς εν τάξει -και με το παραπάνω-.

Δηλαδή εκθέτει τους συντελεστές και τους πρωταγωνιστές ως ασύμφορους! Γιατί δεν το' κανε στα μισά της περιοδείας; Πότε έδειξε η παραγωγή ότι είναι ζημιογόνα; Σε πόσους ακόμα χρωστάει και δε μιλάνε; Ποιοι καλλιτέχνες τον στηρίζουνε σιωπώντας;

Ήρθε η ώρα, παιδιά, να τελειώνουμε μ' αυτά τ' αποκαίδια. Γι' αυτό δεν σηκώνω τηλέφωνα, κατάλαβες;

Κατάλαβα να λες.

Είμαι με τον Κιμούλη και τον Τσακνή ενώπιον παντός δικαστηρίου.

Φτάνει πια!

Υγ. Υπάρχει, άραγε, εισαγγελέας να ερωτήσει τι είναι αυτός ο θεατρικός οργανισμός, τι feedback έχει, με τι χρήμα στηρίζεται, πόθεν έσχε, ο κύριος Κιρκινέζος από βοηθός του Διονύση Σαββόπουλου πώς βρέθηκε να διαχειρίζεται τόσο εργαζόμενο πληθυσμό;

Ρωτάω γιατί εδώ και καιρό αποφεύγω οποιαδήποτε επαφή εξ' ενστίκτου, δεν ξέρω...μήπως μάθουμε κάποτε".

SHARE:

24Media Network