O σταρ του Super Bowl δεν ήταν ο Tom Brady αλλά ο Weeknd

Ο Weeknd κατά την διάρκεια της performance του στο ημίχρονο του Super Bowl
Ο Weeknd κατά την διάρκεια της performance του στο ημίχρονο του Super Bowl AP

Ο Weeknd ανέλαβε το ημίχρονο του φετινού Super Bowl όπου για πρώτη φορά, έπειτα από ένα χρόνο εμφανίστηκε με το κανονικό του πρόσωπο (χωρίς πληγές ή εμφυτεύματα), αλλά έκρυψε με επιδέσμους τα πρόσωπα των δεκάδων χορευτών του, που 'γέμισαν' το γήπεδο. Τι ήθελε να πει ο καλλιτέχνης;

Επειδή δεν είσαι υποχρεωμένος να γνωρίζεις, το NFL είναι η επαγγελματική αθλητική λίγκα των ΗΠΑ με τα περισσότερα έσοδα, τα οποία αυξάνονταν για 15 διαδοχικά χρόνια, μέχρι την εμφάνιση της Covid-19. Σύμφωνα με το Statista, τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια του 2001 εξελίχθηκαν σε ποσό μεγαλύτερο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2019. Είναι ασφαλές να πεις πως είναι η πιο πλούσια αθλητική λίγκα όλων όσων υπάρχουν στη γη.

To Super Βowl είναι η μεγάλη βραδιά του NFL, καθώς είναι αυτή που ολοκληρώνεται με την απονομή του τροπαίου στον πρωταθλητή κάθε αγωνιστικής περιόδου. Προφανώς και δεν πρόκειται για έναν απλό, ταπεινό αγώνα, αλλά για ένα ολοκληρωμένο σόου, που κοστίζει επίσης ακριβά, σε όποιον το διοργανώνει (300 με 500 εκατομμύρια δολάρια) και με το οποίο συντονίζονται περισσότεροι από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ, κάθε χρόνο -συν αρκετά ακόμα εκατομμύρια σε όλες τις άλλες ηπείρους.

Για να καταλάβεις επακριβώς τη δυναμική του Super Βowl, στη λίστα μετα 10 προγράμματα που είχαν τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης, το εν λόγω event καταλαμβάνει εννέα θέσεις.

Κάθε διαφήμιση του Super Bowl στοιχίζει μια περιουσία

Τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη δημιουργούν ειδικές διαφημίσεις για αυτήν τη βραδιά, που ως το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός κάθε δευτερόλεπτο στοιχίζει χρυσάφι. Για την ακρίβεια, φέτος τα 30 δευτερόλεπτα προβολής κόστισαν 5.5 εκατομμύρια (πέρυσι ήταν 5.600.000).

Για την ιστορία, η τιμή κάθε διαφήμισης στο πρώτο SuperBowl (1967) ήταν στα 37.500 με 42.500 δολάρια. Ξεπέρασε το εκατομμύριο το 1995, τα 2.000.000 το 2000, τα 3 εκατομμύρια το 2011, τα 4.000.000 το 2014 και τα 5 εκατομμύρια το 2017.

Μέχρι πέρυσι γινόταν 'σφαγή' για να προλάβουν οι εταιρίες μια από τις 40 έως 50 'θέσεις' που υπήρχαν διαθέσιμες. Εξ ου και το sold out γινόταν μέσα σε λίγες ώρες. Φέτος χρειάστηκε να περάσει ένας μήνας, ωστόσο το CBS τα 'έβγαλε' τα λεφτά του. Ακόμα και αν παραδοσιακοί πελάτες όπως είναι η Coke και η Pepsi, απείχαν.

Η διασκευή του '9 to 5' της Dolly Parton, σε '5 to 9', για διαφήμιση πλατφόρμας 'παράλληλων' δραστηριοτήτων, όπου και η ίδια διατηρεί σελίδα για το νέο της άρωμα, κέρδισε τη φετινή μάχη.

Το ημίχρονο του Super Bowl είναι ένα ξεχωριστό event μέσα στο event -και το πληρώνει η Pepsi

Από τις αρχές της δεκαετίας του '90. Έως τότε εμφανίζονταν μπάντες παρελάσεων πανεπιστημίων. Από το 1991 το ανέλαβαν oι δημοφιλέστεροι καλλιτέχνες της pop, με στόχο να ασχοληθεί ο περισσότερος δυνατός κόσμος με το παιχνίδι -εντός και εκτός εισαγωγικών. Μεταξύ των highlights ήταν η παρουσία του Michael Jackson, σε αυτό του 1993. Αυτός ήταν και ο μόνος που πήρε μεροκάματο, ως εξαίρεση του κανόνα που θέλει το NFL να μην πληρώνει τους artists για την παρουσία τους. Εξυπακούεται πως καλύπτει τα έξοδα τους.

Φέτος ο Weeknd έβαλε 7.000.000 δολάρια από την τσέπη του, προκειμένου ‘να γίνει το show όπως το έχω οραματιστεί’. Και αυτό που είχε οραματιστεί ήταν κάτι που θα ξεπερνούσε το ρεκόρ των Lenny Kravitz και Missy Elliott, το 2015 όταν συντονίστηκαν με το ημίχρονο οι περισσότεροι τηλεθεατές της ιστορίας (120.7 εκατομμύρια).

Ο 30χρονος Αbel Makkonen Tesfaye (όνομα που υπάρχει στην ταυτότητα του Καναδού) είχε έναν άσο στο μανίκι, για το βράδυ που οι Buccaneers κυριάρχησαν απόλυτα των Chiefs (31-9) και ο Tom Brady έγινε ο απόλυτος GOAT με επτά τρόπαια.

Τον τελευταίο χρόνο δεν ήταν άνθρωπος, αλλά χαρακτήρας που βρισκόταν σε μόνιμη αποθεραπεία από πάσης φύσεως επέμβασεις αισθητικής. Έτσι προώθησε την τέταρτη προσωπική του δουλειά, με τίτλο ‘After Hours’. “Σε αυτήν δεν υπάρχει το ευάλωτο που αποκαλυπτόταν στους προηγούμενους δίσκους μου. Μπορείς να ‘δεις’ την ασπίδα που έχω υψώσει, τα f you προς τον κόσμο. Νιώθω πολύ άνετα να ενημερώσω τους πάντες πως μπορώ να είμαι όπως θέλω”.

Δεν φοβήθηκε να αφηγηθεί "την πιο σκοτεινή περίοδο όλης μου της ζωής, την οποία έζησα το 2013 με το 2014, όταν έγινα διάσημος. Μου έσερναν τα εξ αμάξης, ενώ περνούσα πολύ δύσκολα και στον προσωπικό τομέα. Συνελήφθην στο Vegas (έριξε γροθιά σε αστυνομικό). Περνούσα τη φάση του ρόκερ, για την οποία δεν είμαι υπερήφανος. Στο τέλος του 'Faith' ακούτε σειρήνες-είμαι εγώ στο πίσω κάθισμα του περιπολικού. Ήθελα να γίνω πάλι ο τύπος που ψάχνει διέξοδο, ενώ έχει μισήσει το Θεό και τον εαυτό του και για αυτό έχει καταφύγει σε ουσίες. Κάποιες φορές προσπαθείς να ξεφύγεις από το ποιος είσαι, αλλά πάντα ο πραγματικός σου εαυτός σε ξεμπροστιάζει. Στο τέλος του album διαπιστώνουν όλοι πως 'δεν είμαι αυτός ο τύπος, αλλά πιο ώριμος, πιο σοφός που είναι έτοιμος να αποκτήσει παιδιά και να τους εξηγήσει ότι δεν χρειάζεται να γίνουν ό,τι θέλουν οι άλλοι".

“To να είμαι όμορφος δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, αλλά το βρίσκω πολύ αποτελεσματικό ως αφήγημα”.

Σε συνέντευξη που είχε δώσει τον Μάρτιο του 2020, ένα μήνα αφότου είχε ‘κλείσει’ τα 30, ηλικία που στο μυαλό του ήταν ορόσημο (‘νιώθω ότι τώρα ξεκινάει η καριέρα μου και το δεύτερο κεφάλαιο της ζωής μου’) είχε πει πως “όλο το album είναι αφιερωμένο στην παρουσίαση του επόμενου κεφαλαίου της ζωής μου. Έχω αφοσιωθεί στο όραμα και στο χαρακτήρα που παρουσιάζω και εξερευνώ μια διαφορετική πλευρά του εαυτού μου, την οποία δεν έχουν δει οι φαν”.

Όταν δεν είχε πληγές στο πρόσωπο, είχε επίδεσμο που κάλυπτε όλο το κεφάλι (φαίνονταν μόνο τα μάτια και το στόμα). Όπως είχε πει στο Varietyαυτό που έκανα αντανακλά όλη την παράλογη κουλτούρα με τους celebrities του Hollywood και όσους χειραγωγούν τους εαυτούς τους, για επιφανειακούς λόγους, ώστε να ικανοποιούν τους άλλους και να γίνονται αποδεκτοί. Με το πέρασμα των μηνών μπορείτε να δείτε την εξέλιξη του χαρακτήρα μου, που φτάνει σε επικίνδυνα και παράλογα όρια”.

Bλέπεις, δεν το έληξε στο ‘τύλιγμα’ του με επίδεσμο, αλλά προχώρησε και σε τοποθέτηση εμφυτευμάτων στα ζυγωματικά του, τα οποία άλλαξαν άρδην το παρουσιαστικό του. Σε βαθμό που ανησύχησε τους εκατομμύρια φαν του -όπως ενημέρωσαν μέσω σχετικών σχολίων στα social media. Εκείνος απαντούσε πως ‘κάποιες φορές ξεχνάω και ότι τα έχω”. Είχε ‘απορροφηθεί’ στο ρόλο, τον οποίον εμπνεύστηκε όταν ήταν 4 χρόνων.

"Η 'Μάσκα' ήταν η πρώτη ταινία που είδα ποτέ σε κινηματογράφο -με είχε πάει η μητέρα μου, όταν ήμουν 4 και ξετρελάθηκα" εξήγησε, πριν ενημερώσει πως μεταξύ των ελαχίστων που κάλεσε για να ακούσουν τη νέα του δουλειά, πριν κυκλοφορήσει ήταν και ο Jim Carrey. "Του έστειλα με γραπτό μήνυμα τη διεύθυνση μου και μου απάντησε 'κυριολεκτικά μπορώ να δω το σπίτι σου από το μπαλκόνι μου'. Έκτοτε χαιρετάμε ο ένας τον άλλον, μέσω των τηλεσκοπιων που διαθέτουμε αμφότεροι. Στα 30α μου γενέθλια με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να κοιτάξω από το παράθυρό μου, προς το σπίτι του. Είχε βάλει πολλά τεράστια κόκκινα μπαλόνια, για να με γιορτάσει. Μετά ήλθε να με πάρει για να πάμε για πρωινό. Ήταν σουρεαλιστικό. Η πρώτη πηγή έμπνευσης που είχα με κέρασε πρωινό την πρώτη ημέρα των 30 μου χρόνων".

Γεννήθηκε στις 16/2 του 1990 από Αιθίοπες πρόσφυγες που είχαν εγκατασταθεί σε προάστιο του Τορόντο και χώρισαν ενώ εκείνος ήταν ακόμα βρέφος. Μεγάλωσε με τη μητέρα του ('δούλευε όλη μέρα και το βράδυ πήγαινε σχολείο') και τη γιαγιά του "που δεν ήξερε αγγλικά και μιλούσαμε αιθιοπικά. Έμαθα αγγλικά από την τηλεόραση και στο σχολείο διδάχθηκα γαλλικά -μάλιστα απαγορευόταν να μιλάμε αγγλικά. Ως παιδί τραγουδούσα συνέχεια. Και έμπλεκα συνέχεια για αυτό -αφού τραγουδούσα και σε ώρα μαθημάτων. Η πρώτη φορά που μου είπε κάποιος πως έχω ωραία φωνή ήταν όταν ήμουν 13". Συμμαθητές του έχουν δηλώσει ότι από το high school δεν τον ενδιέφερε τι έλεγαν οι άλλοι για εκείνον. Τα εφηβικά του χρόνια είχαν την περιπέτεια τους. Για λίγο καιρό έμεινε στο δρόμο, ενώ έκανε κατάχρηση ουσιών.

"Στα 16 συνήθιζα να προσεύχομαι, πως αν δεν τα καταφέρω θα κόψω τις βλέφες μου" έχει γράψει σε τραγούδι του (Showchild). Μετά τη δεύτερη αποβολή του, αποφάσισε να εγκαταλείψει το σχολείο στα 17. Τότε εγκατέλειψε και το σπίτι του για να μείνει με δυο φίλους του, σε ένα δωμάτιο και μετά στο δρόμο. "Η μουσική ήταν η θεραπεία μου. Μου έσωσε τη ζωή", ενημερώνει. Το 2011 είχε έτοιμη την πρώτη δουλειά. Είχε ήδη γνωρίσει τον παραγωγό Jeremy Rose, o οποίος τον είχε ανακαλύψει στην ιστοσελίδα που είχε ‘φτιάξει’ ο Weeknd και ‘πόσταρε’ τα mixtapes του, πριν αποκτήσει δικό του ‘κανάλι’ στο YouTube. Κατ’ αυτούς τους τρόπους είχε αρχίσει να ‘φτιάχνει’ όνομα και στιλ στην R&B. Σύντομα ήλθε η συνεργασία με τον Drake -του έκανε φωνητικά. Το 2012 απέκτησε συμβόλαιο με την Republic Records και από εκεί άρχισε η ‘εκτόξευση’.

Οι συνεργάτες του εξηγούν πως 'έριξε' πολύ δουλειά σε όλα τα επίπεδα για να γίνει αυτός που είναι. Μέχρι που έμαθε να χορεύει. Έτσι άρχισαν οι συνεργασίες με τα κορυφαία ονόματα (Ariana Grande, Beyonce, Kanye West, Kendrick Lamar, Daft Punk κλπ), με τον ίδιο να εξηγεί πως 'λειτουργώ καλύτερα όταν οι συνεργάτες είναι φίλοι μου'. Είναι εργασιομανής, αντλεί χαρά από τη δουλειά του ('η μουσική παραμένει η θεραπεία μου') και στο πιο ώριμο σημείο της ζωής του, αποφάσισε να εκθέσει τη ματαιότητα. Όχι, τελικά δεν ήταν η εκδίκηση του στην πρώην σύντροφο του και top model, Bella Hadid, όπως είπαν ουκ ολίγοι.

Στο Super Bowl έκρινε πως ήλθε η ώρα να αποκαλύψει το νέο του εαυτό, τη φυσικά βελτιωμένη έκδοση του προηγούμενου. Σε αυτό το show τους επιδέσμους τους έβαλαν στο κεφάλι τους οι χορευτές τους, γιατί είπαμε: εκείνος έχει βρει τον εαυτό του, αλλά δεν θα σταματήσει να βοηθά και άλλους να τον ανακαλύψουν.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Super Bowl, ΗΠΑ, Μουσική, Κορονοϊός
SHARE:

24Media Network