Οι χαμηλές τιμές και το Instagram τα κριτήρια επιλογής προορισμού των ταξιδιωτών το 2022

Τουρίστες στην Ακρόπολη
Τουρίστες στην Ακρόπολη NICK PALEOLOGOS / SOOC

Η Αθήνα βρίσκεται στη δεκάδα των κορυφαίων προορισμών που ζητούν απευθείας πτήσεις οι ταξιδιώτες.

Την επόμενη χρονιά οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν νέες εμπειρίες, ανθρώπους και προορισμούς αλλά με δίχτυ ασφαλείας τα ευέλικτα σε αλλαγές εισιτήρια και τα δωρεάν ακυρωτικά εάν τα σχέδιά τους πρέπει να αλλάξουν.

Τις μεγάλες αλλαγές στις ταξιδιωτικές συνήθειες και τις νέες τάσεις των οκτώ βασικότερων τουριστικών αγορών στον κόσμο, της Μεγ. Βρετανίας, της Νότιας Κορέας, της Αυστραλίας, της Βραζιλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ, αποκαλύπτει η έρευνα Horizon της SkyScanner, της μεγαλύτερης πλατφόρμας διαδικτυακής αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων και τουριστικό γραφείο, με πάνω από 100 εκατ. χρήστες το μήνα.

Η έρευνα που αναλύει τα αποτελέσματα από 24.000 καταναλωτές στις οκτώ χώρες, καθώς και παγκόσμια δεδομένα αναζήτησης, δείχνει ότι το κυριότερο κίνητρο για να κλείσει κάποιος ένα ταξίδι του χρόνου είναι η προσφορά μιας χαμηλής τιμής. Πρωταρχικής σημασίας λόγος είναι ακόμη η εμπιστοσύνη και η ψυχική ηρεμία, με το 58% των ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία στις αλλαγές των αεροπορικών τους εισιτηρίων. Βραζιλιάνοι, Αμερικανοί και Αυστραλοί δηλώνουν περισσότερο από όλους τη δέσμευση τους να ταξιδέψουν το 2022 και να δοκιμάσουν νέα πράγματα.

ADVERTISING

Η τιμή, λοιπόν, αναδεικνύεται ως το μεγαλύτερο κίνητρο σε όλες τις εθνικότητες που ρωτήθηκαν εκτός από τους Νοτιοκορεάτες, που δήλωσαν ότι επηρεάζονται περισσότερο από τις αφηγήσεις των φίλων τους. Πάντως Βρετανοί, Βραζιλιάνοι, Γερμανοί και Γάλλοι δήλωσαν ότι τους ενδιαφέρει πρώτα η τιμή.

Τι άλλο όμως τους κάνει να θέλουν να ταξιδέψουν σε ένα προορισμό; Οι όμορφες εικόνες, οι προσωποποιημένες προτάσεις, το περιεχόμενο στο Instagram και οι διαφημίσεις, είναι κάποια από τα πιο σημαντικά. Ο σημαντικότερος λόγος για να κάνουν κράτηση είναι η ευελιξία στην κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων, η δυνατότητα ακύρωσης τους δωρεάν και η ταξιδιωτική ασφάλιση που θα καλύπτει την COVID-19.

Οι Βραζιλιάνοι, οι Αμερικανοί και οι Αυστραλοί δήλωσαν στην έρευνα ως οι πιο αποφασισμένοι να ταξιδέψουν του χρόνου, επιδιώκοντας μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, επαφή με ντόπιους, τόπους και πολιτισμούς. Είπαν ακόμη ότι θέλουν να δοκιμάσουν την αυθεντική κουζίνα του κάθε τόπου και να γνωρίσουν την ιστορία και την αρχιτεκτονική του.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι οι πιο δημοφιλείς «μη εξυπηρετούμενοι προορισμοί», δηλαδή εκεί που δεν υπάρχουν απευθείας πτήσεις αλλά ο ταξιδιώτης πρέπει να κάνει τουλάχιστον ένα stop-over, είναι οι προορισμοί με τροπικό κλίμα αλλά και οι επισκέψεις σε μακρινές γωνιές του κόσμου όπου κατοικούν φίλοι και συγγενείς, μια τάση ιδιαίτερα έντονη μετά την πανδημία. Το Μπάλι είναι ο κορυφαίος «μη εξυπηρετούμενος προορισμός στον κόσμο», ακολουθούμενο από Κανκούν, το Σίδνεϊ και τους τροπικούς παράδεισους των Μαλδίβων και της Ζανζιβάρης. Μάλιστα στο νο. 9 αυτών των προορισμών είναι και η Αθήνα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
SHARE:

24Media Network