Διερευνάται ο θάνατος 55χρονης στα Καλάβρυτα μετά τη δεύτερη δόση

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Φωτο αρχείου.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Φωτο αρχείου. EUROKINISSI

Έντονα ερωτηματικά προκαλεί ο θάνατος μίας 55ρονης στο Νοσοκομείο Καλαβρύτων μετά τον εμβολιασμό της με δεύτερη δόση Pfizer.

Προβληματισμό έχει προκαλέσει τις υγειονομικές αρχές ο θάνατος μίας 55χρονης γυναίκας πιθανότατα από ανακοπή, μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου της Pfizer. Μάλιστα η άτυχη γυναίκα εμβολιάστηκε στο Νοσοκομείο των Καλαβρύτων.

Το περιστατικό σημειώθηκε σήμερα 18 Ιουνίου και ήδη ελέγχεται αν ο θάνατος της 55χρονης σχετίζεται με τον εμβολιασμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες η 55χρονη γυναίκα αμέσως μετά τον εμβολιασμό της κατέρρευσε στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου και παρά την άμεση παρέμβαση του προσωπικού δεν ήταν δυνατό να της σώσουν τη ζωή. Σημειώνεται ότι επειδή η γυναίκα και κατά την πρώτη δόση είχε παρουσιάσει ήπια αλλεργική αντίδραση, το προσωπικό ήταν προετοιμασμένο για το ενδεχόμενο αυτό.

Μετά τον εμβολιασμό η γυναίκα φέρεται να αισθάνθηκε πόνους στο σώμα και αμέσως της χορηγήθηκε αντιαλλεργική αγωγή και έγινε προσπάθεια ανάνηψης, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Εμβόλιο Pfizer, Εμβόλιο κορονοϊού
SHARE:

24Media Network