Ταλαιπωρία καφκικών διαστάσεων για πολίτη από τον ΔΕΔΔΗΕ
Διαβάζεται σε 4'
Πολίτης που έκανε αίτημα σύνδεσης του ρεύματος στο νέο σπίτι του στις 24 Οκτωβρίου, περιμένει ακόμα τον ΔΕΔΔΗΕ.
- 18 Νοεμβρίου 2025 06:03
H περιπέτεια πολιτή που θα σας αφηγηθούμε παρακάτω εκτός από το ότι είναι απολύτως πραγματική, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως εξόχως δυστοπική.
Ο εν λόγω πολίτης (του οποίου τα πλήρη στοιχεία βρίσκονται στη διάθεση του NEWS 24/7) το μόνο που θέλησε ήταν να συνδέσει το ρεύμα στο νέο σπίτι το οποίο νοίκιασε στην Αθήνα.
Το σχετικό συμβόλαιο υπογράφηκε με τη ΔΕΗ στις 24 Οκτωβρίου και την ίδια ημέρα ο πολίτης ειδοποιήθηκε από την εταιρία ότι προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ για τα περαιτέρω.
Συγκεκριμένα, το σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικό ταχυδρομείου από τη ΔΕΗ (με ημερομηνία 24/10/2025) ανέφερε τα εξής:
Αγαπητέ/ή κ./κα.
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000.
Αφού πέρασαν έξι ημέρες χωρίς να γίνει απολύτως τίποτα (μεσολάβησε και η αργία της 28ης Οκτωβρίου είναι η αλήθεια) ο ήρωας της ιστορίας μας επικοινώνησε (στις 30 Οκτωβρίου πια) με τον ΔΕΔΔΗΕ για να μάθει τι ακριβώς συμβαίνει.
Η υπάλληλος δήλωσε ότι η εντολή από τη ΔΕΗ μεταβιβάστηκε την Τετάρτη 29/10/2025 και όχι την Παρασκευή 24/10/2025.
Ταυτόχρονα, με το ίδιο τηλεφώνημα (της 30ης Οκτωβρίου), αιτήθηκε να επικοινωνήσει μαζί του/της το τεχνικό συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ ώστε να είναι παρών/παρούσα στη σύνδεση, γιατί ήθελε να είναι σίγουρος/η ότι θα βρίσκεται κάποιος να ανοίξει την είσοδο της πολυκατοικίας στο τεχνικό συνεργείο.
Η υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ ενημέρωσε ότι προώθησε το αίτημα επικοινωνίας και να αναμένω στο τηλέφωνό μου.
Την ίδια μέρα, δηλαδή την Πέμπτη 30/10/2025, στις 12:26 (περίπου 3 ώρες μετά το αίτημά του για επικοινωνία) ο πολίτης έλαβε μήνυμα από τον ΔΕΔΔΗΕ το οποίο ανέφερε (με κεφαλαία γράμματα)
ΤΗΝ 30-10-2025, 12:26:15 ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΙΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ 04146609 ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΛΕΙΣΤΟ. ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΛΕΣΤΕ 8004004000.
Ο ΔΕΔΔΗΕ δηλαδή αγνόησε το αίτημα για επικοινωνία και (υποτίθεται) ότι έστειλε στην πολυκατοικία εκπρόσωπό του για τη σύνδεση του ρεύματος.
Οπως μαθαίνουμε, η πρόσβαση στον χώρο που βρίσκονται οι μετρητές είναι ελεύθερη, αν κάποιος μπει στην πολυκατοικία. Από ερωτήσεις που έκανε ο πολίτης στους ενοίκους της πολυκατοικίας, ουδείς δέχτηκε αίτημα από το θυροτηλέφωνο του για άνοιγμα της εξώπορτας. Είναι, άρα, πολύ πιθανό να μην παρουσιάστηκε στην πραγματικότητα κανένας εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία. Ολα αυτά έγιναν στις 30 Οκτωβρίου.
Από εκεί και πέρα, μέχρι και τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου μεσολάβησαν 18 ημέρες χωρίς να υπάρξει απολύτως καμία πρόοδος. Το αίτημα του πολίτη αγνοείται συστηματικά από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Τη Δευτέρα 3-11-2025 ο εξοργισμένος, πια, πολίτης έστειλε σχετική διαμαρτυρία στον ΔΕΔΔΗΕ [email protected] και την κοινοποίησε στους παρακάτω αποδέκτες:
• ΔΕΗ : [email protected]
• ΕΚΠΟΙΖΩ : [email protected]
• Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή : [email protected]
• Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας & Υδάτων (ΡΑΑΕΥ): [email protected]
Παράλληλα στις 7-11-2025 απέστειλε διαμαρτυρία και στο Υπουργείο Ενέργειας σε φόρμα επικοινωνίας που διαθέτει. Από όλους τους παραπάνω απάντησαν η ΔΕΗ και η ΕΚΠΟΙΖΩ γράφοντάς του/της ότι λυπούνται.
Από τις 3-11-2025 ο πολίτης, όπως ενημέρωσε το NEWS 24/7, έχει κάνει πολλά τηλέφωνα στον ΔΕΔΔΗΕ αλλά η απάντηση που λαμβάνει από τις υπαλλήλους που σηκώνουν το τηλέφωνο είναι ότι αυτές δεν μπορούν να κάνουν κάτι ούτε να τον/την ενημερώσουν πότε θα περάσει το τεχνικό συνεργείο και αυτό που κάνουν είναι να καταχωρούν κάθε φορά το αίτημά μου για επικοινωνία και να το στέλνουν στο τεχνικό συνεργείο.
Συνολικά, έχουν περάσει 24 ολόκληρες ημέρες χωρίς ικανοποίηση του αιτήματος για να γίνει μία εργασία ολιγόλεπτη μεν αλλά πολύ σημαντική για να μπορέσει να συνεχίσει αυτός ο άνθρωπος ομαλά τον προγραμματισμό της ζωής του.
Και αν αυτό δεν είναι δυστοπία εν έτει 2025, τι είναι;
Να υπενθυμίσουμε, κλείνοντας, ότι 0 ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) ανήκει στο Δημόσιο και συγκεκριμένα είναι ο ιδιοκτήτης (από τις 30 Νοεμβρίου 2021) και διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας σύμφωνα με το Νόμο 4001/2011.
Ο ΔΕΔΔΗΕ επιβλέπεται από την ανεξάρτητη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και έχει ως βασικές δραστηριότητες την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης καταναλωτών και παρόχων, την αντιμετώπιση διακοπών ρεύματος, τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση του δικτύου και των υποδομών, καθώς και τη διαχείριση των αγορών ηλεκτρικής ενέργειας στα μη διασυνδεδεμένα νησιά.