Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας (23/04)

Το ΜΕΝ 24 παρουσιάζει όλες τις νέες κινηματογραφικές κυκλοφορίες της εβδομάδας. Ποιές να δείτε και ποιές να αποφύγετε, ανάλογα με τα γούστα σας.
- 23 Απριλίου 2009 08:00
Το ΜΕΝ 24 παρουσιάζει όλες τις νέες κινηματογραφικές κυκλοφορίες της εβδομάδας. Ποιές να δείτε και ποιές να αποφύγετε, ανάλογα με τα γούστα σας.
Εκτός Ορίων 2
Crank 2: High Voltage
Σκηνοθεσία:Μαρκ Νεβελντάιν, Μπράιαν Τέιλορ
Πρωταγωνιστούν: Τζέισον Στέιθαμ
Είδος: Περιπέτεια
Διάρκεια:
Υπόθεση: Για ακόμα μια φορά ο Chev Chelios έρχεται αντιμέτωπος με μια μεγάλη πρόκληση. Ο αρχηγός της κινεζικής μαφίας του κλέβει την καρδιά και την αντικαθιστά με μία άλλη η οποία λειτουργεί με επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Ο Chev εκτός από το ότι πρέπει να βρει και να πάρει εγκαίρως πίσω την καρδιά του, θα πρέπει ταυτόχρονα να φροντίζει να επαναφορτίζει την ηλεκτρική καρδιά για να μην τον εγκαταλείψει.
Δες το:
Επειδή έχεις δει το νούμερο 1, κι εδώ που τα λέμε, μόνο τέτοιο στυλ ταινίες απολαμβάνεις…
Μην το δεις: Αν η παραπάνω πρόταση σε αντιπροσωπεύει με το αντίθετο νόημα…
H Συνεκδοχή της Νέας Υόρκης
Synecdoche, New York
Σκηνοθεσία: Τσάρλι Κάουφμαν
Πρωταγωνιστούν: Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, Σαμάνθα Μόρτον, Μισέλ Γουίλιαμς, Ντάιαν Ουέστ, Κάθριν Κινίρ
Σενάριο: Τσάρλι Κάουφμαν
Είδος: Δραματική κωμωδία
Διάρκεια: 124′
Υπόθεση
Ο θεατρικός σκηνοθέτης Κέιντεν Κόταρντ (Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν) πρόκειται να ανεβάσει ένα νέο έργο. Ωστόσο, η μεσοαστική συμβατική ζωή του και η δουλειά του στο τοπικό περιφερειακό θέατρο του Σνέκταντι, στη Νέα Υόρκη, δεν τον ικανοποιούν. Η σύζυγός του Αντέλ (Κάθριν Κίνερ) τον έχει παρατήσει προκειμένου να ακολουθήσει καριέρα ζωγράφου στο Βερολίνο και έχει πάρει μαζί της τη μικρή τους κόρη Όλιβ (Σάντι Γκόλντσταϊν). Η θεραπεύτριά του, Μαντλίν Γκρέιβις (Χόουπ Ντέιβις), ασχολείται περισσότερο με το best-seller της, παρά με το να τον συμβουλεύει. Και η πρόσφατη σχέση του με την γοητευτική Χέιζελ (Σαμάνθα Μόρτον) δεν φαίνεται να έχει μέλλον.
Extra info
– Ο ευρηματικός και πρωτοπόρος σεναριογράφος της “Αιώνιας Λιακάδας Ενός Καθαρού Μυαλού”, Τσάρλι Κάουφμαν, και του βραβευμένου με Όσκαρ “Adaptation” δοκιμάζει για πρώτη φορά την εμπειρία του να βρίσκεται πίσω από τον φακό.
– Η ταινία συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών 2008.
Δες το: Aν η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού και το Στο Μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς είναι δύο από τις αγαπημένες σου ταινίες.
Μην το δεις: Αν περιμένεις να δεις για μια ακόμα φορά μια “παράλογη” και εμπνευσμένη ιστορία δια χειρός Κάουφμαν. Δεν είναι τόσο “τρελό” το story όσο τα υπόλοιπα που έχει υπογράψει.
Παράνομες Πράξεις
Crossing Over
Σκηνοθεσία:Γουέιν Κρέιμερ
Πρωταγωνιστούν: Χάρισον Φoρντ, Ρέι Λιότα, Άσλεϊ Τζαντ
Είδος: Περιπέτεια
Διάρκεια:
Υπόθεση: Η ταινία είναι μια εξερεύνηση στις παράλληλες ζωές μεταναστών, από διάφορες χώρες, και πραγματεύεται θέματα όπως η φύλαξη συνόρων, η διαδικασία έκδοσης πράσινης κάρτας και η σύγκρουση ανάμεσα σε διαφορετικές κουλτούρες. Η ιστορία ξετυλίγεται στη Νότια Καλιφόρνια. Όλα αρχίζουν όταν ένας φύλακας των συνόρων αποφεύγει τελευταία στιγμή να χτυπήσει μια όμορφη νεαρή με το τζιπ του. Το περιστατικό αυτό είναι μέρος μιας σειράς γεγονότων όπου οι ζωές αγνώστων τέμνονται με απρόβλεπτους τρόπους.
Δες το: Για να θυμηθείς τις παλιές εποχές που το όνομα του Χάρισον Φορντ και μόνο ήταν αρκετό για να κόψες εισιτήριο…
Μην το δεις: Αν περιμένεις να δεις μια “κλασική” περιπέτεια με τον Χάρισον Φορντ. Από το σενάριο και μόνο καταλαβαίνεις ότι φέρνει περισσότερο στο Crash -που δεν σου άρεσε.
Προβάλλονται επίσης…
Για τα Μάτια της Τουλπάν
Tulpan
του Σεργκέι Ντβορτσεβόι
με τους Ασκάτ Κουτσιτσιρέκοβ, Σαμάλ Γιεσλιαμόβα
Υπόθεση
Ο νεαρός Άσα έχει μόλις τελειώσει τη στρατιωτική του θητεία και επιστρέφει στο Καζακστάν, για να ζήσει μια νομαδική ζωή στη στέπα, μαζί με την αδελφή του και τον άντρα της. Ο Άσα θέλει να παντρευτεί, προκειμένου να ξεκινήσει την καινούρια του ζωή ως βοσκός. Η μόνη υποψήφια νύφη είναι η Τουλπάν, κόρη και αυτή βοσκών, αλλά δεν θέλει να τον παντρευτεί γιατί, όπως υποστηρίζει, έχει μεγάλα αυτιά! Ο Άσα όμως είναι αποφασισμένος και κάνει όνειρα για ένα καλύτερο μέλλον.
Υπ’ Αριθμόν 1 Δημόσιος Κίνδυνος (Μέρος Πρώτο)
L’ Instinct De Mort
του Ζαν-Φρανσουά Ρισέ
με τους Βενσάν Κασέλ, Σεσίλ Ντε Φρανς, Ζεράρ Ντεπαρντιέ
Υπόθεση
Ο Ζακ Μεσρίν (Βενσάν Κασέλ) ήταν ο τελευταίος μεγάλος Γάλλος γκάνγκστερ: οι αρχές τον είχαν χαρακτηρίσει «Δημόσιο Κίνδυνο Νο 1» ενώ, χάρη στην ικανότητά του να μεταμφιέζεται και να διαφεύγει της αστυνομίας, ο κόσμος τον αποκαλούσε «ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα». Η πρώτη ταινία ΎΠ? ΑΡΙΘΜΟΝ 1 ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ: ΜΕΡΟΣ 1ο΄ παρακολουθεί τη ζωή του Ζακ Μεσρίν από τα παιδικά του χρόνια, τη συμμετοχή του στον πόλεμο της Αλγερίας και τα πρώτα του βήματα στο έγκλημα μέχρι τη δράση του στον Καναδά, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την επιστροφή του στη Γαλλία. Οι σχέσεις του με τη Ζαν Σνάιντερ (Σεσίλ ντε Φρανς), τον Γκουίντο (Ζεράρ Ντεπαρντιέ), τον Ζαν-Πολ Μερσιέ (Ροΐ Ντιπουά) και τον Πολ (Ζιλ Λελούς) θα καθορίσουν αμετάκλητα τη μετέπειτα πορεία του στο έγκλημα.
Κάτω Από Το Μακιγιάζ Σου
του Βαγγέλη Σεϊτανίδη
με τους Άριελ Κωνσταντινίδη, Βάνα Πεφάνη, Μένη Κωνσταντινίδη, Καίτη Παπανίκα, Σόφη Ζανίνου
Υπόθεση
Η Νίκη, υπάλληλος σε κατάστημα καλλυντικών, θέλει να κάνει παιδί. Ένα βράδυ, επιστρέφοντας σπίτι απ? τη δουλειά, χτυπάει με το αμάξι της και σκοτώνει ένα παιδί. Αν και αθώα, η Νίκη έρχεται αντιμέτωπη με κάτι που δεν αντιμετωπίζεται.
Mη Με Ξεχνάς
El Pasado
του Έκτορ Μπαμπένκο
με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Ανάλια Κουσέιρο, Μαριάνα Ανγκιλέρι
Υπόθεση
Ο Ρίμινι και η Σοφία, εραστές από τα εφηβικά τους χρόνια, αποφασίζουν να χωρίσουν μετά από δώδεκα χρόνια γάμου, πολιτισμένα και κοινή συναινέσει. Κι ενώ φαινομενικά αυτό μοιάζει μια εύκολη υπόθεση, ειδικά για τον άνδρα που γνωρίζει νέες γυναίκες, η γυναίκα επιμένει να τον κυνηγά, μεταφορικά και κυριολεκτικά, με τον τρόπο της. Κάθε φορά που αυτός ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα, αυτή είναι εκεί. Όταν ερωτεύεται ένα μοντέλο, τη ζηλιάρα Βέρα, η Σοφία θα πολιορκήσει το διαμέρισμά του. Όταν την απατήσει με μια συνάδερφό του, η Σοφία θα είναι και πάλι κοντά. Όταν θα κάνει ένα παιδί, η Σοφία θα διεκδικήσει όσα δεν της ανήκουν. Ποιος μπορεί όμως να το πει αυτό σε μια γυναίκα που ζει στο παρελθόν; Ούτε καν ο ίδιος ο Ρίμινι, που γίνεται έρμαιο των συναισθημάτων της, που είναι τόσο κοντά, τόσο μακριά από τα δικά του…