Αισιόδοξοι στην αμμοθύελλα!

Αισιόδοξοι στην αμμοθύελλα!
Χάμιλτον

Στην επίσημη συνέντευξη Τύπου οι πιλότοι δήλωσαν αισιόδοξοι για το Grand Prix Μπαχρέιν

Οι τέσσερις πιλότοι της Formula 1 έδειξαν αρκετά χαλαροί στη συνέντευξη τύπου με τους οδηγούς να αναφέρουν τις εντυπώσεις τους στους δημοσιογράφους από τα δυο προηγούμενα Grand Prix. Αξιοσημείωτη στιγμή, όταν σε ερώτηση δημοσιογράφων για τις αποκαλυπτικές αναφορές του Τύπου περί του σαδομαζοχιστικού όργιου του Μαξ Μόσλεϊ, οι τέσσερις οδηγοί δεν θέλησαν να μοιραστούν την γνώμη και τις σκέψεις τους.



Ο Nίκο Ρόσμπεργκ της Williams ανέφερε τις πολύ καλές αναμνήσεις από τη συγκεκριμένη πίστα και ό τι βλέπει εκτός από δύσκολη και ευχάριστη να την οδηγήσεις. Στη συνέχεια μίλησε για τα δυο προηγούμενα σιρκουί.




“Ναι έχω πολύ καλές αναμνήσεις. Είχα μερικούς πολύ καλούς αγώνες το 2004, αν δεν κάνω λάθος, όταν ο Λιούις (Χάμιλτον) κι εγώ ήμασταν στο βάθρο μετά τον αγώνα. Τότε ήταν Macau/Bahrain αλλά ήταν ωραίοι καιροί. Έκανα πολλούς καλούς αγώνες εδώ. Το να κερδίσω εδώ τον τίτλο του GP2 ήταν φανταστικό ένα από τα σημαντικότερα βήματα στην καριέρα μου προς τη Formula 1. Πραγματικά, μου αρέσει αυτή η πίστα.”




“Στον πρώτο αγώνα προφανώς ωφεληθήκαμε από τα λάθη και τα προβλήματα αξιοπιστίας των άλλων. Στο 2ο αγώνα είχαμε δυσκολίες κυρίως στις κατατακτήριες. Ο ρυθμός μας στον αγώνα ήταν περίπου αυτός που θέλαμε, δηλαδή πίσω από τις BMW, ώστε να έχουμε πιθανότητες για 7η-8η θέση. Αλλά στις κατατακτήριες δυσκολευτήκαμε πολύ, νομίζω λόγω της αλλαγής της ασφάλτου, και δουλέψαμε πολύ σκληρά για να καταλάβουμε τους λόγους. Τέλος πάντων, εδώ στο Μπαχρέιν και στους επόμενους αγώνες θα πρέπει να επανέλθουμε στο επίπεδο που θέλουμε.”



Ο Γιάρνο Τρούλι της Ιαπωνικής Toyota, δηλώνει πως είναι ένα βήμα πιο μπροστά από τις υπόλοιπες ομάδες καθώς αποτελεί πλεονέκτημα ότι η ομάδα έκανε δοκιμές τον χειμώνα στην συγκεκριμένη πίστα. Εξέφρασε την πεποίθηση του ότι έχουν ένα πολύ καλύτερο μονοθέσιο σε σχέση με πέρυσι.




“Είναι μεγάλο πλεονέκτημα ότι κάναμε δοκιμές σε αυτήν την πίστα γιατί προφανώς ξέρω τι θα συναντήσουμε. Βρήκαμε το στήσιμο του μονοθεσίου και δεν νομίζω ότι υπάρχουν μεγάλες αλλαγές, εκτός αν το σιρκουί έχει αλλάξει δραματικά. Νομίζω όμως ότι έχουμε κάποιο πλεονέκτημα. Έχουμε επίσης και κάποια καινούρια μέρη του μονοθεσίου να δοκιμάσουμε.”




“Είναι ένα πολύ καλύτερο μονοθέσιο σε όλους τους τομείς. Όλοι δούλεψαν πολύ σκληρά το χειμώνα έκαναν πραγματικά καλή δουλειά. Από την πρώτη ημέρα δοκιμών βρήκα ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο από το προηγούμενο και γρήγορα συνειδητοποίησα ότι έχουμε στα χέρια μας ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, με το οποίο μπορούμε να δουλέψουμε. Ευχαριστιέμαι την οδήγηση και τους αγώνες. Θα έλεγα ότι είναι μια εντελώς διαφορετική σεζόν.”




“Δεν ήταν μετά τον τελευταίο αγώνα. Ήταν δύσκολα γιατί έκανε πολλή ζέστη και ειδικά στους τελευταίους 10 γύρους πίεζα πολύ με τα σκληρά ελαστικά -που δεν ήταν τα καλύτερα για εμάς- για να κρατήσω πίσω μου τον Λιούις, που ερχόταν πολύ γρήγορα. Ήταν σαν κατατακτήριες και πραγματικά το ευχαριστήθηκα γιατί διατήρησα τη θέση μου και έδωσα στην ομάδα ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, στο οποίο όλοι κάναμε καλή δουλειά και πήραμε την 4η θέση. Ήμουν πολύ χαρούμενος παρότι εξαντλημένος. Όμως, έκανε ζέστη για όλους.”




”Μπορώ να φτάσω στο βάθρο Πήγα ήρεμα γιατί ξέρω τον εαυτό μου. Μέχρι να μπω στο μονοθέσιο είμαι εντάξει. Όταν πρέπει να βγω κάνω λίγη περισσότερη ώρα από τους άλλους γιατί το σώμα μου αντιδρά λίγο διαφορετικά. Το μελετήσαμε το θέμα τα προηγούμενα χρόνια απλά πρέπει να μη βιάζομαι. Δεν θα ανέβαινα στο βάθρο, έτσι δεν βιάστηκα.”



Ο Νικ Χάιντφελντ της BMW-Sauber έκανε γνωστό το ότι η άμμος θα είναι μεγάλο βαρόμετρο για την πίστα και θα παίξει καθοριστικό ρόλο.




”Είναι προφανώς ένα από τα πιο ωραία μέρη για εμένα. Ίσως είναι δύσκολο να φανεί τόσο συναρπαστικό απ’ έξω, γιατί απλώς είναι κάτι κτήρια στη μέση του πουθενά. Υπάρχουν, όμως, ορισμένες πολύ ωραίες στροφές, σχετικά γρήγορες με 4η και 5η ταχύτητα, υπάρχουν και λίγες ανηφόρες και κατηφόρες. Πραγματικά το απολαμβάνω.”




“Τα μεγαλύτερα προβλήματα θα υπάρχουν στις πιο αργές στροφές. Θα έχουμε δύσκολες εισόδους, όπως είχαμε στη Μαλαισία. Σε μερικές εισόδους δεν φρενάρεις απλώς στην ευθεία αλλά πρέπει να στρίψεις ταυτόχρονα. Θα είναι δύσκολο αλλά δισκεδαστικό.”




“Ναι, η άμμος είναι σημαντικός παράγοντας. Έχουμε δει στο παρελθόν ότι δείχνει δραματική αλλά η επίδραση που έχει στο σιρκουί και τα μονοθέσια είναι μικρή. Έκανα δοκιμές εδώ πριν από 1-2 χρόνια και από πολύ νωρίς, ακόμα και χωρίς πολλά μονοθέσια στην πίστα η πρόσφυση υπήρχε. Βελτιώνεται λίγο αργότερα αλλά δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνεται.”




“Νομίζω ότι έχουμε ένα μικρό μειονέκτημα σε σχέση με Ferrari και Toyota για το λόγο ότι δεν κάναμε δοκιμές σε αυτήν την πίστα. Αλλά έχουμε χρόνο την Παρασκευή και το Σάββατο το πρωί. Δεν νομίζω ότι θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά, ναι, θα έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα.”




“Είναι δύσκολο να πω πώς θα εξελιχτεί η χρονιά. Στον τελευταίο αγώνα μπορούσαμε να παλέψουμε με τη McLaren. Στον πρώτο αγώνα παλέψαμε με τη Ferrari αν και είχαν προβλήματα. Δυστυχώς και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε μια ομάδα, δηλαδή δύο μονοθέσια, που ήταν γρηγορότερη από εμάς. Παλεύουμε για να κερδίσουμε το πρώτο μας Grand Prix και είναι δύσκολο να πω πώς θα είναι κατά τη διάρκεια της χρονιάς.”



Ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της McLaren-Mercedes οδηγεί την κούρσα των οδηγών με 14 βαθμούς. Ανέφερε τις δυσκολίες της πίστας και ότι η ομάδα έχει πολυ καλό ρυθμό.




“Ο προπονητής μου, ο Adrian Sutil κι εγώ πήγαμε στην Ταϊλάνδη. Ταξιδέψαμε λίγο και πήγαμε σε Μπανγκόγκ και Phuket και κάποια άλλα νησιά. Κάναμε όμως και πολλή προπόνηση και αυτό είναι καλό. Το να έχεις και κάποιον άλλο οδηγό μαζί σου να προπονείται και να βλέπεις τον ανταγωνισμό το κάνει διασκεδαστικό.”




“Έτσι είναι. Είναι από αυτά τα σιρκουί που δεν νιώθεις ότι πηγαίνεις, γιατί δεν υπάρχουν δέντρα να περνούν δίπλα σου. Το μόνο που υπάρχει είναι μερικά σημάδια, πινακίδες φρεναρίσματος, μερικές γέφυρες, αλλά εκτός από αυτά δεν υπάρχει τίποτα που να σου δίνει ένδειξη πόσο γρήγορα πηγαίνεις και πού πρέπει να φρενάρεις.”




“Κάποιες από τις ζώνες φρεναρίσματος δεν φαίνονται αλλά είναι πολύ ωραίο σιρκουί και μου αρέσει. Έχω περάσει υπέροχα εδώ, ειδικά την πρώτη χρονιά, που νόμιζα ότι η καριέρα μου τελείωσε και κατάφερα να κάνω ένα θαύμα, όταν μαζί με τον Nico βρεθήκαμε στο βάθρο. Πέρυσι, όμως, ήταν πολύ ωραία εδώ, γιατί ξεκίνησα να προηγούμαι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Φέτος προφανώς θέλω να τα πάω καλύτερα. Νομίζω ότι είμαστε θέση να τα καταφέρουμε.”




“Νομίζω ότι όταν πήγαμε στη Μαλαισία είχαμε ένα πολύ καλό πακέτο και καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς παρά το «λόξυγκα» που μας έπιασε, όχι μόνο με την ποινή των 5 θέσεων αλλά και με το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε στα pits. Δεν καταφέραμε να πάρουμε το maximum από το τριήμερο, αλλά νομίζω ότι γενικός μας ρυθμός ήταν παρόμοιος με της Ferrari ή ίσως λίγο χειρότερος. Θα έπρεπε να είμαστε στις πρώτες τρεις θέσεις και αυτό μας δίνει πεποίθηση ερχόμενοι εδώ. Έχουμε μάθει από τα λάθη μας και θα κοιτάξουμε μπροστά.”

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα