Grand Prix Μπαχρέιν

Grand Prix Μπαχρέιν
Μπαχρέιν

Στην καυτή αλλά και αμμώδη πίστα του Σακχίρ στο Μπαχρέιν ο τρίτος αγώνας του πρωταθλήματος

O Λιούις Χάμιλτον της McLaren οδηγεί την κούρσα στην κορυφή της βαθμολογίας με 14 βαθμούς, όλοι βλέπουν θετικά το αγωνιστικό σαββατοκύριακο και στην Βρετανική ομάδα πιστεύουν πως είναι πολύ εφικτό να επαναλάβει ο Βρετανός πιλότος το θρίαμβο της Μελβούρνης.



Μοναδικό μελανό σημείο ,στην μέχρι τώρα πορεία του Χάμιλτον, η έλλειψη εκρηκτικότητας και φαντασίας στο Grand Prix της Μαλαισίας που τον απέτρεψε να διεκδικήσει την πρώτη θέση και να ξεφύγει ακόμα πιο πολύ στην βαθμολογία των οδηγών.



Ο Χέικι Κοβαλάινεν ,από τα δυο προηγούμενα Grand Prix, απέδειξε σε όλους εκείνους που τον αποκαλούσαν ”loser”, πως μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στον Λιούις Χάμιλτον και στην ομάδα της McLaren. Οι φιλοδοξίες όμως δεν σταματούν εδώ για τον Φινλανδό, που επιθυμεί να διεκδικήσει ακόμα και -γιατί όχι;- τον τίτλο του πρωταθλητή.



Από πλευράς Ferrari, το Grand Prix της Μαλαισίας ήταν μια καλή αρχή για την Ιταλική ομάδα αλλά ο στόχος δεν επετεύχθη πλήρως. Κατά το ήμισυ τουλάχιστον.



Ο Κίμι Ράικονεν και ο Φελίπε Μάσα κατάφεραν και πήραν το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά εκείνος που χαμογέλασε ήταν ο Κίμι Ράικονεν που στέφθηκε πανάξια νικητής ύστερα από απερισκεψία του Μάσα που εγκατέλειψε νωρίς.



Να θυμίσουμε πως ο Βραζιλιάνος οδηγός είχε κάνει δυο παρόμοια λάθη και στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Είχε σύγκρουση με τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ που άφησε εκτός τον Βρετανό, αποκαλώντας εξαγριωμένα τον Βραζιλιάνο ,μετά το τέλος του αγώνα, ”μπ@στ@ρδο”. Και από δικό του λάθος ο Φελίπε Μάσα εγκατέλειψε τον αγώνα.



Ο νέος διευθυντής της Ferrari ,Στέφανο Ντομενικάλι, έδωσε το σύνθημα ότι στο Grand Prix του σαββατοκύριακου η ομάδα θα δείξει το καλό και ανανεωμένο της εαυτό.



Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ,από πλευράς BMW-Sauber, θέλει να κρατήσει την καλή του φόρμα και με μια καλή επίδοση να καταφέρει να ανέβει και για την δεύτερη φορά στο βάθρο.




Η ιστορίας της πίστας του Σακχίρ



Το 2004 διεξήχθη το πρώτο Grand Prix στην πίστα του Μπαχρέιν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula1 και ήταν το πρώτο που έγινε σε χώρα της Μέσης Ανατολής. Η οριστική συμφωνία για να μπει στο συναρπαστικό πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού υπεγράφθη το Σεμπτέβριο του 2002 και φημολογείται πως το οικονομικό όφελος είναι μεγάλο για την περιοχή.



Τοποθετημένη στο Σακχίρ, 30 χλμ. νοτιοδυτικά της πόλης ,Μανάμα, σχεδιασμένη από την Χέρμαν Τίλκε, περιλαμβάνει πέντε ειδικές με ένα ”κόμπλεξ”. Η διαμόρφωση της πίστας ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2002 και τελείωσε τον Μάρτη του 2004 σε πυρετώδεις ρυθμούς, αφού κινδύνεψε να μείνει εκτός χρονοδιαγράμματος.



Πάνω από δώδεκα χιλιάδες τόνους (!) χρειάστηκαν να καλύψουν την πίστα, το ένα τρίτο είναι από Ουαλικό γρανίτη, για να πραγματοποιήσουν την εξωπραγματική πίστα με τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις.



Η 5,411 χλμ πίστα, σχεδιάστηκε καθαρά με πρωταρχική σκέψη των θεατών. Οι 50,000 φίλοι που θα παρακολουθήσουν από κοντά θα έχουν μια καλή οπτική γωνία. Οι θεατές έχουν την μοναδική εμπειεία να δουν από κοντά τα μονοθέσια να ξεχύνονται μέσα από την έρημο. Οι 500 δημοσιογράφοι έχουν την καλύτερη κάλυψη λόγω των άψογων δημοσιογραφικών θεωρείων.



Η πίστα του Σακχίρ προσφέρει την μοναδική εμπειρία των 12 στροφών που δίνει την ευκαιρία στους οδηγούς να προσπεράσουν τα μονοθέσια και να είναι συνεχώς σε εγρήγορση.



Τον ταχύτερο χρόνο της πίστας τον είχε πραγματοποιήσει ο Μίκαελ Σουμάχερ της Ferrari, στον πρώτο αγώνα Grand Prix του Μπαχρέιν (2004) , με 1:30.252.




Το πρόγραμμα του Grand Prix στο Μπαχρέιν



Παρασκευή, 4 Απριλίου 2008:



Ελεύθερα δοκιμαστικά 1 10:30-11:30 GR

Ελεύθερα δοκιμαστικά 2 14:00-15:30 GR



Σάββατο, 5 Απριλίου 2008:



Ελεύθερα δοκιμαστικά 11:00-12:00 GR

Κατατακτήριος αγώνας 14:00 GR (Alpha)



Κυριακή, 6 Απριλίου 2008:



Αγώνας Grand Prix 14:30 GR (Alpha)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα