Σε καλό δρόμο…

Σε καλό δρόμο…
rubens

Η 10η θέση του Μπάτον και η 13η του Μπαρικέλο αποτελούν καλό σημάδι αξιοπιστίας

Με την εκκίνηση ο Τζέινσον και ο Ρούμπενς ξεκινώντας από τη 11η και 13η θέση της εκκίνησης βρέθηκαν πίσω από τους Χάιντφιλντ και Άντριαν Σούτιλ αντίστοιχα.



Ο Νέλσον Πικέ μετά τον τρίτο γύρο βρέθηκε πίσω από τον Τζέινσον και το ζευγάρι παρέμεινε έτσι μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού με διαφορά 5.9s.



Ο Μπάτον μέχρι την ώρα του πρώτου pitstop ήταν στην 6η θέση και μετά την έξοδο του από αυτά βρέθηκε στην 14η θέση.



Ο Μπαρικέλο είχε να την ατυχία να βρεθεί πίσω από πιο αργούς οδηγούς με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 12η θέση μέχρι να πραγματοποιήσει το πρώτο pit stοp στον 24ο γύρο.



Και οι δύο οδηγοί ανέβηκαν από μία θέση στην τελική κατάταξη με την έξοδο του οδηγού της Ferrari, Φελίπε Μάσα στον 31ο γύρο, με αποτέλεσμα ο Τζέινσον να βρίσκεται στη 10η θέση, δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ και 0.7s εμπρός από τον Πικέ.



Στον 39ο γύρο ο Μπαρικέλο πραγματοποίησε το δεύτερο pitstop ενώ βρισκόταν στην 13η θέση. Δυστυχώς κάθε προσπάθεια για μία καλύτερη θέση περιορίστηκε καθώς του υπεβλήθη ποινή διέλευσης αφού δεν ενεργοποίησε τον περιοριστή ταχύτητας κατά την είσοδο του στα pits και κινήθηκε με ταχύτητα μεγαλύτερη των 100 χλμ/ώρα.




Το γεγονός ότι δεν πραγματοποίησα τα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου ήταν ένα αρνητικό στοιχείο για την εμφάνιση μου στον σημερινό αγώνα. Το μονοθέσιο μου είχε έντονα σημάδια υπερστροφής. Η ποινή μου κατά το δεύτερο Pit stop ήταν αναπόφευκτη με αποτέλεσμα να χάσω μία θέση στη γενική κατάταξη” τόνισε ο Βραζιλιάνος.



Ο Τζέινσον πραγματοποίησε το 2ο και τελευταίο pit stop, όταν βρισκόταν στην 7η θέση στον 43ο γύρο του αγώνα, και ξαναμπήκε στον αγώνα στη 10η θέση. Παρόλα αυτά συνέχισε να πιέζει μέχρι το τέλος του grand prix, πραγματοποιώντας και τον καλύτερο χρόνο του στον τελευταίο γύρο του αγώνα με χρόνο 1:35.715s.




Ήταν πολύ θετικό το γεγονός ότι κατάφερα να πραγματοποιήσω όλους τους γύρους του αγώνα. Μας δόθηκε έτσι η ευκαιρία να συγκεντρώσουμε πλήθος πληροφοριών για την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου” δήλωσε ο Τζέινσον Μπάτον. ”
Είμαι ευχαριστημένος από την 10η θέση και νιώθω πολύ αισιόδοξος για την αποτελεσματικότητα του μονοθεσίου στο μέλλον“.



Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδος Ρος Μπρόουν, δήλωσε: ”
Λαμβάνοντας υπόψη μας τα αποτελέσματα και την απόδοση των οδηγών, είμαι πεπεισμένος ότι η ομάδα κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν εποικοδομητικό. Τα πρώτα σημάδια είναι πολύ ενθαρρυντικά και γνωρίζουμε ότι έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμη. Πρέπει να βελτιώνουμε ένα στοιχείο κάθε φορά“.



Μετά τους δύο συνεχόμενους αγώνες στην Αυστραλία και τη Μαλαισία, η Honda Racing F1 Team έχει διάλειμμα μιας βδομάδας μέχρι τον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν στις 6 Απριλίου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα