Το eshop των My market αναπροσαρμόζει τον τρόπο εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών του, με επίκεντρο τον πελάτη

Διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και αναζητά τρόπους και συνέργιες που θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες του σε όλα τα επίπεδα, προς όφελος των πελατών του.

Στο πλαίσιο αυτό, υιοθετούμε καινοτόμες ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες μας και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις του eshop, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών, αλλά χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

1.Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννίνα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο,.

2.Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων μας κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεχίζουμε δυναμικά και εξυπηρετούμε τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.

3.Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Υλοποιώντας πρωτοποριακές συνεργασίες με εταιρείες, κορυφαίες στο είδος τους, που εξειδικεύονται στο χώρο των διανομών και των μεταφορών, μειώνουμε δραστικά το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ GOOD NEWS

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ

24MEDIA NETWORK