Κάθε χρόνο, η Interbrand συγκεντρώνει τον κατάλογο των πιο πολύτιμων brands παγκοσμίως. Για να υπολογίσει την αξία ενός εμπορικού σήματος, ο οργανισμός συνδυάζει τις οικονομικές προβλέψεις μιας εταιρείας με το ρόλο και τη δύναμη του brand της.
Οι εν λόγω υπολογισμοί δίνουν σε κάθε μάρκα έναν αριθμό τιμής, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συγκριθεί με όλα τα υπόλοιπα brand του καταλόγου.
Δείτε παρακάτω τις κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων για το 2017:
Αξία brand: 4,01 δισ. δολάρια
Αλλαγή από το προηγούμενο έτος: Καμία
Καλύτερο μοντέλο πώλησης: Model S
Αξία brand: 4,79 δισ. δολάρια
Αλλαγή από το προηγούμενο έτος: Νέα στη λίστα
Καλύτερο μοντέλο πώλησης: Ferrari 360
Αξία brand: 5,11 δισ. δολάρια
Αλλαγή από το προηγούμενο έτος: +3%
Καλύτερο μοντέλο πώλησης: 4-door
Δείτε τις υπόλοιπες μάρκες στο Fortunegreece