Honda: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

2020 HONDA REBEL
2020 HONDA REBEL 2020 HONDA REBEL

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

Honda CBR1000RR-R Fireblade & SP

2020 HONDA CBR1000RR-R SP
2020 HONDA CBR1000RR-R SP 2020 HONDA CBR1000RR-R SP

Η ιαπωνική εταιρεία Honda πάει ακόμα παραπέρα τη μηχανολογική κληρονομιά του ένδοξου ονόματος Fireblade, με τη νέα CBR1000RR-R Fireblade και την παραλλαγή SP. Υιοθετώντας για το καινούριο της πλαίσιο και τον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο κινητήρα στοιχεία από την RC213V του MotoGP, έχει αυξημένη κατά 13% ισχύ - αποδίδοντας, τώρα, 214 ίππους και ροπή 113Nm στις 12.500 στροφές, με βάρος 201 κιλών. Έτσι, αυτή είναι η ισχυρότερη τετρακύλινδρη εν σειρά μονάδα ισχύος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Honda. Και στις δύο αυτές εκδόσεις η αεροδυναμική ακολουθεί τα πρότυπα της αγωνιστικής RC213V, ενώ η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα 6 αξόνων της Bosch προσφέρει στο σύστημα πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control 9 επιπέδων ακόμα ακριβέστερες μετρήσεις των γωνιών κύλισης, στροφής και κλίσης, για να πετύχει πρωτόγνωρα επίπεδα πρόσφυσης και ελέγχου. Η CBR1000RR-R Fireblade έχει εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic (όπως και η SP), αμορτισέρ της Showa και δαγκάνες Nissin εμπρός και Brembo πίσω, ενώ η SP έχει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins.

Honda CRF1100L Africa Twin & Adventure Sports

20YM Africa Twin and Africa Twin Adventure Sports
20YM Africa Twin and Africa Twin Adventure Sports 20YM AFRICA TWIN AND AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Η καινούρια Africa Twin, μαζί με την αρκετά διαφοροποιημένη πια έκδοση Adventure Sports, κάνουν στην EICMA του Μιλάνου το ευρωπαϊκό τους ντεμπούτο. Στον πυρήνα της νέας γενιάς βρίσκεται ο ισχυρότερος, αλλά και ελαφρύτερος, κινητήρας των 1.100 κ.εκ., ο οποίος έχει περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή καλύπτοντας παράλληλα τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Το πλαίσιο είναι επίσης ελαφρύτερο, καθώς και στενότερο, για περισσότερη ευελιξία, ενώ για πρώτη φορά η Africa Twin θα διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών. Η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα 6 αξόνων της Bosch καθοδηγεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, καθώς και τα Wheelie και Rear Lift Control και το Cornering ABS, και παράλληλα αναβαθμίζει τις αλλαγές σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT). Η Africa Twin έχει ρεζερβουάρ 18,8 λίτρων, αλλά αυτό αγγίζει τα 24,8 λίτρα στην έκδοση Adventure Sports. Η τελευταία, επιπλέον, έχει ζελατίνα που ρυθμίζεται σε 5 σημεία, ελαστικά tubeless και προαιρετικά την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Showa.

Honda SH125i & 150i

2020 HONDA SH125i
2020 HONDA SH125i 2020 HONDA SH125I

Τα ιδιαίτερα δημοφιλή μικρά scooters της ιαπωνικής εταιρείας δέχθηκαν ριζικές αναβαθμίσεις για το 2020, με νέο σχεδιασμό, περισσότερη ισχύ και χώρους, καθώς και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το σωληνωτό πλαίσιο είναι σχεδιασμένο από την αρχή και προσφέρει 50% περισσότερο χώρο αποθήκευσης (που φτάνει τα 28 λίτρα κάτω από τη σέλα), καθώς σε αυτό -όπως και στην άνεση στο δρόμο- έχουν συμβάλλει και οι παρεμβάσεις στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης. Ο νέος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας eSP+ προδιαγραφών Euro5 (στις δύο εκδόσεις 124,5 και 156,1 κυβικών) είναι ισχυρότερος σε όλο το φάσμα των στροφών, και τώρα συνοδεύεται στάνταρ και από το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control (HSTC), δίπλα στο ήδη υπάρχον σύστημα start & stop (Idling Stop). Επίσης, το SH125i απέκτησε θύρα φόρτισης USB, καθώς και το Honda Smart Key.

Honda NC750X

2020 HONDA NC750X
2020 HONDA NC750X 2020 HONDA NC750X

Το πολυτάλαντο «allrounder» ή «adventure commuter» της Honda, που γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία μετά την παρουσίασή του το 2012, περνά στη νέα του γενιά το 2020. Αυτή διέπεται από τις αρετές ενός ροπάτου δικύλινδρου κινητήρα με πλούσια δύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, της άνετης θέσης οδήγησης και του χώρου (22 λίτρων, τώρα) για full-face κράνος κάτω από τη σέλα, της μεγάλης διαδρομής της ανάρτησης, του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT που δεν χρειάζεται το συμπλέκτη για τις αλλαγές και του adventure στιλ του, παρά τη χρηστική του υπόσταση. Για πρώτη φορά, επίσης, αποκτά το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, που ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει σε δύο επίπεδα ή να το απενεργοποιήσει. Μαζί με τον ανασχεδιασμό του, που το κάνει ακόμα πιο «περιπετειώδες» και διαθέτει δύο νέους χρωματισμούς. Επίσης, με ρεζερβουάρ 14,1 λίτρων, προσφέρει πλέον αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Honda CB1000R

2020 HONDA CB1000R
2020 HONDA CB1000R 2020 HONDA CB1000R

Η κορυφαία γυμνή, neo sports café της Honda, στον τρίτο χρόνο της ύπαρξής της, δέχθηκε ένα αισθητικό φρεσκάρισμα που περιλαμβάνει το νέο χρωματισμό του κυκλικού καβουκιού του προβολέα και των πλακών του τιμονιού και του πιρουνιού σε μαύρο ματ, μια ασημένια λωρίδα στην ραχοκοκαλιά του ρεζερβουάρ και νέα χρώματα του πίσω ελατηρίου και των εμπρός δαγκανών των φρένων. Θυμίζουμε ότι εκ γενετής η CB1000R, παρότι απεμπόλισε αισθητικά τον streetfighter χαρακτήρα του προγόνου της, είναι μικρότερη σε μέγεθος και έχει πιο άνετη θέση οδήγησης, απέκτησε 16% περισσότερη ισχύ και 5% περισσότερη ροπή στις μέσες στροφές από τον τετρακύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., και είναι 12 κιλά ελαφρύτερη.

Honda Rebel

2020 HONDA REBEL
2020 HONDA REBEL 2020 HONDA REBEL

Το συμπαγές cruiser της ιαπωνικής εταιρείας απέκτησε και μηχανικές και αισθητικές αναβαθμίσεις για το 2020, με στόχο να γίνει πιο άνετο και ξεκούραστο στο δρόμο, ενώ διαθέτει και την παράλληλη έκδοση S με μικρές ρετρό σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στον προβολέα, στη σέλα και στη ζελατίνα. Το νέο Rebel έχει τώρα full LED φώτα και φλας, τροποποιημένες αναρτήσεις, πιο άνετη σέλα, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και νέα εξάτμιση. Διαφορές, επίσης, υπάρχουν και στα όργανα, που έχουν τώρα ένδειξη για τη σχέση στο κιβώτιο. Ο κινητήρας, δικύλινδρος σε σειρά, με τη βοήθεια της νέας εξάτμισης, καλύπτει πλέον τις προδιαγραφές Euro5, και με 471 κ.εκ. αποδίδει 46 ίππους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μοτοσυκλέτα
SHARE: