Citroën DS BiRotor. Υβριδικό κουπέ με κινητήρα Wankel

Citroën DS BiRotor. Υβριδικό κουπέ με κινητήρα Wankel

Το Citroën DS BiRotor είναι ένα υβριδικό concept που συνδυάζει την αεροδυναμική εικόνα ενός coupe με την ευελιξία ενός hatchback μοντέλου και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.

Το Citroën DS BiRotor χρησιμοποιεί έναν τελευταίας λέξης κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα, μηχανολογικά στοιχεία που του εξασφαλίζουν κορυφαία οικονομία καυσίμων. Όλα αυτά είναι τοποθετημένα σε ένα πανάλαφρο αμάξωμα και πλαίσιο που είναι κατασκευασμένα από άνθρακα και αλουμίνιο για το βέλτιστη  ακαμψία και ασφάλεια.

Citroën DS BiRotor. Υβριδικό κουπέ με κινητήρα Wankel

Όσον αφορά τα ελαστικά, η Michelin έχει τα σχεδιασμένα Variable Response για να προσφέρουν τέλεια πρόσφυση και οικονομία καυσίμου. Τα VR αποτελούνται από δύο ανθρακονήματα που πιέζονται μεταξύ τους κρατώντας το λάστιχο στη θέση του. Το ελαστικό είναι κατασκευασμένο από μαλακό ελαστικό.

Το σύστημα κίνησης είναι μοναδικό στο είδος. Διαθέτει κινητήρα Wankel 600 κ.ε. που παράγει 140 ίππους και ο οποίος είναι τοποθετημένος πάνω από τον πίσω άξονα και συνδέεται με τους πίσω τροχούς μέσω μετάδοσης CVT. Διαθέτει επίσης δύο 30 ίππων ηλεκτρικούς κινητήρες στους εμπρός τροχούς για να βελτιώσουν τις επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Citroën DS BiRotor. Υβριδικό κουπέ με κινητήρα Wankel

Ο ενσωματωμένος υπολογιστής διαχειρίζεται την απόδοση ισχύος ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, και είναι σε θέση να λειτουργήσει το αυτοκίνητο ως πλήρως ηλεκτρικό.

Ο σχεδιαστής του οχήματος είναι ο Χοσέ Εντουάρντο Σάντσεζ.

SHARE:

24Media Network