Έτοιμοι…

Έτοιμοι…
chevroletwtcc3507s

Η Chevrolet ανυπομονεί για τον πρώτο Ευρωπαϊκό γύρο του 2007 WTCC (Αγωνιστικό Πρόγραμμα)

Οι περισσότερες ομάδες έχουν ήδη κάνει δοκιμές σ’ αυτή την πίστα, το χειμώνα και οι όλοι οδηγοί γνωρίζουν την πρόκληση που τους περιμένει στους αμμόλοφους κοντά στη Β. Θάλασσα. Από τότε που έγιναν οι χειμερινές δοκιμές, η ομάδα της Chevrolet έχει αναβαθμίσει περαιτέρω το Chevrolet Lacetti WTC προδιαγραφών 2007, ενώ η νέα αεροδυναμική του εμπρός τμήματος αποτελεί το πιο ορατό αποτέλεσμα αρκετών μηνών προσεκτικών δοκιμών και εξέλιξης.



Το μεγάλο κενό μεταξύ του πρώτου γύρου στη Βραζιλία και του δεύτερου στo Zandvoort, στο τέλος αυτής της εβδομάδας, ήταν ένα διάστημα που η ομάδα εκμεταλλεύτηκε για να εξελίξει περισσότερο το αυτοκίνητο. Εκτενείς δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στη Βρετανία καθώς και στις πίστες των Oschersleben, Zandvoort και Monza επιβεβαιώνοντας την έντονη αίσθηση που είχαν όλοι κατά τη διάρκεια του χειμώνα: το 2007 Chevrolet Lacetti θα είναι υπολογίσιμη δύναμη, όπως έχει αποδείξει ο ταχύτερος συνολικός χρόνος του Alain Menu στην ομαδική δοκιμή της FIA στο Oschersleben.




Δηλώσεις




Nicola Larini: «
Πραγματικά θέλω να συγχαρώ την ομάδα για τη θαυμάσια δουλειά που έκανε κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών. Ήταν πολύ καλή απόφαση η συμμετοχή στα προγράμματα δοκιμών στο Oschersleben και στη Monza, γιατί καταφέραμε να συλλέξουμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες και να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε επιτύχει πραγματική πρόοδο. Αυτό αφορά κυρίως το Oschersleben, όπως απέδειξε ο καλύτερος χρόνος του Alain. Στη Γερμανική πίστα, παρατηρήσαμε ότι το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή πρόσφυση, κάτι που δεν συνέβαινε στο συγκεκριμένο σιρκουί στο παρελθόν. Στη Monza, έκανα δοκιμές με ελαστικά που είχαν ήδη πολλά χιλιόμετρα και η αίσθηση του αυτοκινήτου ήταν επίσης εξαιρετική. Χρήσιμη ήταν και η δοκιμή σε σχεδόν καλοκαιρινές συνθήκες, κάτι το οποίο θα έχουμε στους περισσότερους αγώνες από εδώ και πέρα, και ήταν ωραίο να βλέπουμε ότι είμαστε εφάμιλλοι των ανταγωνιστών μας. Έχω την πεποίθηση ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί στο Zandvoort».




Rob Huff: «
Το αυτοκίνητο φέτος ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα στις αλλαγές συγκριτικά με πέρσι και αυτό είναι μία πολύ ωραία αίσθηση για έναν οδηγό. Στο παρελθόν, πάντα προσπαθούσαμε σκληρά στο Oschersleben, αλλά τώρα, στις δοκιμές καταφέραμε να βρούμε ένα καλό σετάρισμα από την αρχή και να δουλέψουμε από εκεί και πέρα. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα είναι πολύ πιο δεκτικό και φιλικό στις αλλαγές σεταρίσματος σε μία νέα πίστα όπως το Zandvoort. Ο αγώνας της Ολλανδίας μας ταιριάζει, και μου αρέσει πολύ η πίστα. Είναι μία πίστα για ‘αληθινούς οδηγούς’, με μεγάλη ποικιλία στροφών και παρόλο που ο γύρος έχει διάρκεια μόλις δύο λεπτών, δεν βαριέσαι καθόλου. Αν μπορέσουμε να βγούμε αλώβητοι από την πρώτη στροφή, θα πρέπει να στοχεύσουμε σε μία σοβαρή βαθμολογία και στους δύο αγώνες».




Alain Menu: «
Είναι ωραίο που θα αγωνιστώ πάλι στο Zandvoort, μία πίστα που γνωρίζω από τις ημέρες μου στο DTM. Είναι μία πίστα για ‘αληθινούς οδηγούς’ και με το θετικό αποτέλεσμα που έχουμε από τις διαφορετικές δοκιμές που έχουμε κάνει, νομίζω ότι πραγματικά μπορούμε να περιμένουμε καλά αποτελέσματα εκεί. Το ότι σημειώσαμε τον ταχύτερο γύρο στο Oschersleben ήταν ασφαλώς πολύ καλό, επομένως και οι τρεις μας στοχεύουμε σε τερματισμούς στο πόντιουμ».




Mark Busfield: «
Το Zandvoort είναι ο πρώτος Ευρωπαϊκός αγώνας του 2007, όπου για πρώτη φορά θα τρέξουμε με το αυτοκίνητό μας με πλήρεις προδιαγραφές 2007. Έχουμε δοκιμάσει εκτενώς το καινούργιο αυτοκίνητο από τον πρώτο αγώνα στη Βραζιλία στην πίστα δοκιμών MIRA, στο Rockingham και στο Pembrey, καθώς και κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών KSO στο Oschersleben και στη Monza. Ακόμα και χωρίς να γίνονται αγώνες, είμαστε απασχολημένοι με τα αυτοκίνητα κάθε εβδομάδα. Εκτός από την αναβαθμισμένη εμπρός αεροδυναμική, τα αυτοκίνητα θα έχουν επίσης μία αναβαθμισμένη εισαγωγή αέρα καθώς και αναβαθμισμένο σετάρισμα ανάρτησης. Όλοι οι οδηγοί έχουν κάνει τώρα πολλά χιλιόμετρα με το νέων προδιαγραφών αυτοκίνητο, σε ιδιωτικές δοκιμές καθώς και σε άμεση αντιπαράθεση με τους ανταγωνιστές μας στα τεστ KSO. Έχοντας πάρει θάρρος από το ρυθμό μας στις πρόσφατες δοκιμές, ελπίζουμε σε πολύ καλά αποτελέσματα στο Zandvoort».




Eric Nève: «
Επιτέλους, θα αγωνιστούμε ξανά! Για εμάς είναι σχεδόν σαν το πραγματικό ξεκίνημα της σεζόν με το νέο μας αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι έχουμε προοδεύσει περισσότερο από τη Βραζιλία, και επομένως ευελπιστούμε να τερματίσουμε στο πόντιουμ και στους δύο γύρους. Η πίστα του Zandvoort ταιριάζει στο αυτοκίνητό μας και από όσο ακούω από τους οργανωτές ο ίδιος ο αγώνας θα πρέπει να είναι φανταστικός. Οι εκπρόσωποί μας στην Ολλανδία είναι ενθουσιασμένοι που το WTCC έρχεται στα μέρη τους. Η ατμόσφαιρα αναμένεται να είναι ιδιαίτερα φιλική, αφού οι λάτρεις της ομάδας έχουν εύκολη πρόσβαση στον αγώνα αυτό και προβλέπεται πολύ ‘μπλε’ στις κερκίδες. Από πλευράς μάρκετινγκ, η προσθήκη του Zandvoort στο ημερολόγιο του 2007 είναι σίγουρα μία καλή κίνηση».




ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ZANDVOORT (Ώρες Ελλάδας)




Παρασκευή, 4 Μαΐου 2007

15.00-15.30 Τεστ

17.30-18.00 Ελεύθερες Δοκιμές 1




Σάββατο, 5 Μαΐου 2007

12.00-12.30 Ελεύθερες Δοκιμές 2

16.00-16.30 Προκριματικά




Κυριακή, 6 Μαΐου 2007

10.30-10.45 Προθέρμανση

13.05-13.30 Αγώνας 1 (Εν κινήσει εκκίνηση)

16.35-17.00 Αγώνας 2 (Εκκίνηση από στάση)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα