Το αυτοκίνητο του μέλλοντος και το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος και το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το πιο σημαντικό στοιχείο στο αυτοκίνητο του μέλλοντος, θα είναι η συνδεσιμότητα και η διασύνδεση των οχημάτων μεταξύ τους, σε θέματα υπηρεσιών, διάγνωσης προβλημάτων, ασφάλειας, ψυχαγωγίας και οικολογικής οδήγησης.

Τα σημερινά αυτοκίνητα διαθέτουν πλειάδα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2 και 3, ενώ προ των πυλών βρίσκονται οχήματα Επιπέδου 4 που έχουν και αυτόνομη λειτουργία, με τα οχήματα Επιπέδου 5, πλήρους αυτόνομης λειτουργίας να είναι σε πειραματικό στάδιο.

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα διαφέρει από τα σημερινά, με επανάσταση στις τεχνολογίες. Θα έχει σε εξοπλισμό αισθητήρες και ανιχνευτές, ηλεκτρικό μοτέρ, κύκλωμα ισχύος και εξελιγμένες μπαταρίες, αρθρωτό αμάξωμα και εξελιγμένο σύστημα χειρισμού, σύστημα ψυχαγωγίας με δυνατότητες συνδεσιμότητας όμοιες με οικιακών συστημάτων, εξελιγμένο λειτουργικό με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης, πλήρη βιβλιοθήκη εφαρμογών από ανεξάρτητους κατασκευαστές, διαμοιρασμένη χρήση (κοινοχρησία) και άλλες υπηρεσίες και δεδομένα χρήσης για ανάλυση από τους κατασκευαστές.

Αναμφίβολα, το πιο σημαντικό στοιχείο στο αυτοκίνητο του μέλλοντος, θα είναι η συνδεσιμότητα και η διασύνδεση των οχημάτων μεταξύ τους, σε θέματα υπηρεσιών, διάγνωσης προβλημάτων, ασφάλειας, ψυχαγωγίας και οικολογικής οδήγησης.

 

Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας

Αυτή τη στιγμή, όλες οι τάσεις είναι διαθέσιμες, όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης και οι επιλογές είναι πολλές.

Σε κάθε επιλογή, υπάρχουν τα συν και τα πλην, ανάλογα τη χρήση.

Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης, ενδείκνυται για αστικές μετακινήσεις και για μικρό αριθμό χιλιομέτρων, σε αντίθεση με ένα αυτοκίνητο πετρελαίου, που είναι ιδανικό για πολλά χιλιόμετρα, μεγάλες αποστάσεις και αυτοκινητόδρομο. Ένα αυτοκίνητο που κινείται με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (δεύτερο καύσιμο η βενζίνη), λόγω χαμηλού κόστους χρήσης και μειωμένων ρύπων, είναι ιδανικό τόσο για την πόλη, όσο και για πολλά χιλιόμετρα.

Τώρα, επειδή τα οχήματα Plug-in Hybrid (PHEV), που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά φορτίζονται και από πρίζα, με λίγα διαθέσιμα χιλιόμετρα ηλεκτρικής κίνησης (έως 50), μπορούν να κινηθούν αθόρυβα και χωρίς ρύπους (ηλεκτρικά) σε χαμηλές ταχύτητες για αυτά τα χιλιόμετρα μέχρι να ξαναφορτιστούν, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά (EV), είναι για περιορισμένο, προς το παρόν, αριθμό χιλιομέτρων (ανάλογα το μοντέλο από 150 έως και 450 χλμ.), είναι ό,τι πρέπει για αστικές μετακινήσεις, έχουν φορολογικά πλεονεκτήματα, μπορούν να φορτιστούν από οικιακή πρίζα όμως θέλουν πολλές ώρες για να γεμίσουν (εκτός κι αν υπάρχει ταχυφορτιστής).

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα