Νίκη Chevrolet (Πεκίνο – Παρίσι)

Νίκη Chevrolet (Πεκίνο – Παρίσι)
pek2paris10707small

Το Σάββατο 30 Ιουνίου, έφτασαν στο Παρίσι και τα 11 Chevrolet που έφυγαν από το Πεκίνο πριν μερικές εβδομάδες

Από τα 135 ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο φετινό “Peking to Paris Motor Challenge”, 125 έφτασαν στην Place Vendôme με εξαντλημένα αλλά πολύ ευτυχισμένα πληρώματα.




Η Chevrolet κυρίαρχος

Τα πρώτα τρία Chevrolet στην κατηγορία αντίκα, τερμάτισαν στον προορισμό τους, στο Παρίσι, στην πρώτη, δεύτερη και τέταρτη θέση.



Τα Chevrolet απέδειξαν πόσο γερές κατασκευές ήταν, κυρίως στους χωμάτινους δρόμους. Ο Ιρλανδός Michael Bailey, ο οποίος οδήγησε ένα 1929 Chevrolet roadster, επιβεβαίωσε ότι τα Chevrolet τα πήγαν θαυμάσια.



Αν και δεν ήταν τα ταχύτερα, είχαν πολύ λιγότερα προβλήματα από τα περισσότερα άλλα οχήματα, χάρη στη στιβαρή ποιότητα κατασκευής τους.
«Στο αυτοκίνητό μου, το τιμόνι έσπασε μόνο δύο φορές, πολύ καλό σκορ γι’ αυτό το είδος αγώνα!», δήλωσε ο Bailey.




Υποδοχή από τον Alain Menu

Κατά την άφιξή τους, δεν ήταν εύκολο για τους συμμετέχοντες να εξηγήσουν με δυο λόγια τα συναισθήματά τους μετά το κατόρθωμά τους. Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, ήταν πραγματικά μεγαλειώδες αυτό που έζησαν κατά τη διάρκεια του μεγάλου ταξιδιού των 12.700 χλμ.



Ο οδηγός αγώνων της Chevrolet WTCC, Alain Menu πρόσθεσε μία ξεχωριστή, προσωπική πινελιά καλωσορίζοντας τους στο Παρίσι, όταν αυτός και η ομάδα της Chevrolet υποδέχτηκαν οδηγούς και συνοδηγούς με λουλούδια και σαμπάνια.



Οι έμποροι της Chevrolet σε όλη τη διαδρομή, είχαν προσφέρει στους συμμετέχοντες τα συνεργεία τους για επισκευές των αυτοκινήτων, προμηθεύοντας επίσης ελαστικά, μπαταρίες και κάθε είδους ανταλλακτικό. Αυτή η υποστήριξη εκτιμήθηκε ιδιαιτέρως από τις ομάδες της Chevrolet.




Δηλώσεις των αγωνιζομένων

Όταν ένας δημοσιογράφος είχε ρωτήσει το νικητή οδηγό της Chevrolet, David Williams, πριν, στο Πεκίνο τι τον φόβιζε περισσότερο στο αγώνα, αυτός απάντησε:
«Το να βρίσκομαι με τη γυναίκα μου σε ένα αυτοκίνητο για πέντε εβδομάδες!».



Έχοντας φτάσει με ασφάλεια στο Παρίσι, η γυναίκα του, Sadie, επιβεβαίωσε ότι μερικές φορές μπορεί να είναι πολύ αγχωτικό το να είσαι συνοδηγός και να έχεις όλη την ευθύνη για το ποιο δρόμο να πάρεις ή πού να στρίψεις. Η Sadie δήλωσε ότι ήταν πραγματικά ευτυχής που τώρα επιστρέφει στην πατρίδα και αστειεύτηκε ότι, παρά την ένταση, εξακολουθεί να μιλά με το σύζυγό της.



Κατά τη διάρκεια της εορταστικής εκδήλωσης που οργανώθηκε εκείνη την ημέρα για τους συμμετέχοντες και τις οικογένειές τους, η Michele Shapiro, οδηγός ενός 1930 Chevrolet Coupe, δήλωσε:
«Μετά από 35 ημέρες στο δρόμο, αδημονώ να φορέσω ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια και την καινούργια μου εκπληκτική τουαλέτα Yves Saint Laurent. Ωστόσο, αυτό το ταξίδι ήταν μία μοναδική εμπειρία, μεταξύ άλλων και λόγω του ότι η Chevrolet μας υποστήριξε άριστα σ’ αυτή την περιπέτεια και απολαύσαμε μία πολύ θερμή υποδοχή από τις ομάδες της Chevrolet σε όλες τις χώρες που διασχίσαμε».




Αποτελέσματα ομάδων Chevrolet

– Κατηγορία Αντίκα – 1921-1940 (76 συμμετέχοντες)



1. #88 David Williams (GB) / Sadie Williams (GB) 1938 Chevrolet Fangio Coupe

2. #85 Xavier del Mármol (B) / Catherine Janssens (B) 1937 Chevrolet Convertible

4. #87 Paul Merryweather (GB) / Sandra Merryweather (GB) 1938 Chevrolet Fangio Coupe

18. #79 Richard Taylor (USA) / Antoinette Taylor (USA) 1940 Chevrolet Coupe

30. #26 Andrew Bailey (IRL) / Michael Bailey (IRL) 1929 Chevrolet Roadster

33. #90 Richard Curtis (GB) / Tengku Idris Shah (MY) 1940 Chevrolet Fangio Coupe

37. #89 Alain Grisay (B) / Tracey Curtis-Taylor (GB) 1941 Chevrolet Fangio Coupe

49. #34 Dan Rensing (USA) / Michele Shapiro (USA) 1930 Chevrolet Coupe

70. #29 Barrie Frost (AUS) / Lynn De Lacy Frost (AUS) 1928 Chevrolet AB Roadster



– Κλασική Κατηγορία – 1941 – 1960 (34 συμμετέχοντες)



6. #109 Phillip Haslam (GB) / Ivonne Haslam (GB) 1950 Chevrolet Bel Air

26. #97 Teresita Aguilar (UY) / Haile Aguilar (UY) Chevrolet Coupe TC

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα