O δρόμος των επιδόσεων από την Abarth

O δρόμος των επιδόσεων από την Abarth

Με τα νέα της μοντέλα η Abarth δίνει στους νέους οδηγούς μια οικονομικά προσιτή λύση για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων που προσφέρει απλόχερα εξαιρετικά επίπεδα οδηγηγικής εμπειρίας και απόλαυσης

Τέσσερα νέα μοντέλα της Abarth βάζουν φωτιά στις πιο καυτές επιθυμίες των φίλων της αυτοκίνητησης για ατελείωτη δύναμη και οδήγηση στο όριο, συμβάλλοντας  και αυτά στην ήδη καθιερωμένη επιτυχία της φίρμας, που για ακόμα μία φορά πέτυχε τους ετήσιους στόχους της.

Το 2011, πουλήθηκαν σχεδόν 10.000 αυτοκίνητα. Η συνεισφορά του Abarth 695 Tributo Ferrari ήταν μεγάλη προς αυτή την κατεύθυνση. Από την παρουσίασή του τον Ιούλιο του 2008 μέχρι σήμερα, περίπου 1.500 αυτοκίνητα έχουν ήδη παραδοθεί. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε πως από το 2008, η Abarth δεν σταματά να αναπτύσσεται.

Abarth 695 “Assetto Corse”

Σχεδιασμένο για αγώνες πίστας, το Abarth 695 "Assetto Corse" είναι μια ακόμα προσθήκη στη γκάμα της ιστορικής σειράς 695 που επανεμφανίστηκε το 2009 με το 695 Tributo Ferrari. Το αυτοκίνητο αποτελεί εξέλιξη του Abarth 500 "Assetto Corse", του "μικρού και άγριου" αγωνιστικού που πρωταγωνίστησε τα τελευταία τρία χρόνια στα ενιαία πρωταθλήματα που διοργανώνει η φίρμα.

Το Abarth 695 "Assetto Corse" χαρακτηρίζεται από ένα επιθετικό μπροστινό μέρος, διακοσμημένο με το σήμα της Abarth και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Κάτω από το καπό με τις αγωνιστικές ασφάλειες , βρίσκεται ένας τούρμπο κινητήρας  1.368 κ.εκ. που αποδίδει 205 HP. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια μεγάλη αεροτομή, το λογότυπο της Abarth και εξάτμιση με διπλή απόληξη. Την επαφή του με τον δρόμο εξασφαλίζουν οι τροχοί των 17’’, με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, που φιλοξενούν διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλούς διάτρητους δίσκους πίσω. Ένας νέος κατανεμητής αυξάνει την επίδοση των φρένων στην πίστα.

Ωστόσο, η πραγματική καινοτομία της νέας έκδοσης είναι το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Sadev που συνδυάζεται με ένα μεταλλικό-κεραμικό διπλό συμπλέκτη προσφέροντας αντοχή και αστραπιαίες αλλαγές.

Το εσωτερικό του Abarth 695 "Assetto Corse" περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας που απαιτείται από τους κανονισμούς της FIA, συμπεριλαμβανομένου ενός συγκολλημένου στο αμάξωμα roll-bar, που αυξάνει περαιτέρω την στρεπτική ακαμψία του. Για μείωση του βάρους - το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 30 κιλά λιγότερα από το 500 "Assetto Corse"- οι πόρτες έχουν ελαφρύνει με τη χρήση πολυκαρμπονικού  υλικού στη θέση των πλευρικών παραθύρων. Το αγωνιστικό κάθισμα, το τιμόνι και τα ψηφιακά όργανα συμπληρώνουν την εικόνα της καμπίνας του Abarth 695 "Assetto Corse", ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, με επιδόσεις αντίστροφες των μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεών του.

Abarth Punto Scorpione

Εξελιγμένο για όσους αγαπούν να τοποθετούν τον εαυτό τους απέναντι σε κάθε είδους πρόκληση, σε μια ατέλειωτη αναζήτηση για ταχύτητα και επιδόσεις τόσο στην πίστα όσο και σε έναν καλοσχεδιασμένο δρόμο, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Abarth Punto Scorpione θα κατασκευαστεί σε μόλις 199 μονάδες. Τα στοιχεία που υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα και το σπορ χαρακτήρα του Abarth Punto Scorpione είναι η μαύρη ματ ρίγα που διατρέχει το αμάξωμα, οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες των 18” και η απόληξη της εξάτμισης που προέρχεται από το αναγνωρισμένο πλέον πακέτο βελτίωσης “Esseesse”.

O δρόμος των επιδόσεων από την Abarth

Εφοδιασμένο με τον κινητήρα 1.4 MultiAir και την ισχύ του ανεβασμένη στους 180 HP (132 kW) στις 5.750 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή στα 270 Nm στις 2.500 σ.α.λ., το Abarth Punto Scorpione επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις υποστηρίζονται από αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα. Η πρώτη περιλαμβάνει αμορτισέρ και ελατήρια της Koni, με τα φρένα να διαθέτουν διάτρητους αεριζόμενους δίσκους με κίτρινες τετραπίστονες  δαγκάνες εμπρός και διάτρητους δίσκους πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων.

Στο εσωτερικό της, η ειδική έκδοση διαθέτει μαύρα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και κίτρινες ραφές, πεντάλ αλουμινίου και πίνακα οργάνων με την υπογραφή της Jaeger.

Abarth 595 turismo και Abarth 595 competizione

Το νέο Abarth 595 που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη σφραγίζει την επιστροφή της φίρμας στην ιδέα της «βελτίωσης» των στάνταρ μοντέλων, πάνω στην οποία έχτισε το μύθο του Σκορπιού ο Karl Abarth πριν από 60 χρόνια. Με αυτά τα νέα μοντέλα, η εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα του 500 και παρουσιάζει δύο νέες επιλογές ξεχωριστών αυτοκινήτων: Τις competizione και turismo οι που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Η πρώτη στους πραγματικούς φαν της σπορ οδήγησης και η δεύτερη σε όσους αναζητούν το τρίπτυχο άνεσης, κομψότητα και σπορ επιδόσεις.

O δρόμος των επιδόσεων από την Abarth

Και στις δυο περιπτώσεις το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet, η απόδοση του οποίου έχει ανέβει στους 160 HP. Ο 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 1.368 κ.εκ. προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις: Ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στο Sport πρόγραμμα, τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται με εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση για το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου: 6,5 λίτρα/100 χλμ. Σε επίπεδο ασφάλειας, το Abarth 595 ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της υπόλοιπης γκάμας του Abarth 500. Όπως όλα τα Abarth, διαθέτει στάνταρ το ηλεκτρονικό διαφορικό TTC (Torque Transfer Control), το οποίο κατανέμει τη ροπή στους κινητήριους τροχούς και βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου χωρίς να θυσιάζει τη χαρά της οδήγησης.

Η έκδοση turismo του Abarth 595 που θα βρίσκεται στο περίπτερο της Abarth στη Γενεύη θα είναι σε γκρι (Pista Grey) και κόκκινη (Officina Red) απόχρωση, με μία ασημί ρίγα να διαχωρίζει τους δύο χρωματισμούς και τις γρίλιες σε απόχρωση τιτανίου στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα να ενισχύουν τη δυναμική εικόνα του. Τη μοναδική εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 17”. Το Abarth 595 turismo εξοπλίζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο Abarth Competizione με χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, το εσωτερικό του οποίου είναι ντυμένο με κόκκινο δέρμα, δημιουργώντας τη διχρωμία που συναντάται και στα δερμάτινα καθίσματα.

O δρόμος των επιδόσεων από την Abarth

Η δεύτερη εκδοχή του «βελτιωμένου»  του Abarth 595, η competizione εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, δημιουργώντας τη στενή σχέση μεταξύ οδηγού-αυτοκινήτου που αναζητά κάποιος σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μεταλλικό γκρι χρώμα του αυτοκινήτου (Record Grey) συνδυάζεται με ζάντες αλουμινίου 17” σε απόχρωση τιτανίου που δένουν πολύ ταιριαστά με τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων της Brembo. Όπως και στην έκδοση turismo, στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τα διακριτικά 595 με το όνομα της αντίστοιχης έκδοσης. Η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ξεχωρίζει στο πίσω μέρος, ενισχύοντας τις σπορ καταβολές του Abarth 595 competizione, που με την τεχνολογία «dual mode» βελτιώνει την καμπύλη ροπής και ισχύος του μοτέρ, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση του κινητήρα στις μεσαίες στροφές.

Το εσωτερικό έχει επίσης σπορτίφ προσωπικότητα, χάρη στα καθίσματα μπάκετ της Sabelt με την επένδυση από αλκαντάρα και το λογότυπο 595 ανάγλυφο στο προσκέφαλο. Ειδικά υλικά, όπως το μεταλλικό φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα και στο λεβιέ των ταχυτήτων ενισχύουν το σπορ προσωπείο του.

Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των νέων εκδόσεων του 500, η Abarth προσφέρει και για τις δύο εκδόσεις ένα πακέτο που αναβαθμίζει τον κινητήρα, την ανάρτηση και τα φρένα. Το κιτ περιλαμβάνει διάτρητους αεριζόμενους δίσκους για τα εμπρός φρένα και διάτρητους για τα πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων. Η ανάρτηση αναβαθμίζεται με την τοποθέτηση αμορτισέρ της Koni, με ειδικά ελατήρια κόκκινου χρώματος που χαμηλώνουν ελάχιστα το αμάξωμα σε σύγκριση με τη στάνταρ ανάρτηση.

SHARE:

24Media Network