Εκλογές 2015: Προεκλογικών σποτ συνέχεια. Δύο νέα βίντεο της Νέας Δημοκρατίας

Εκλογές 2015: Προεκλογικών σποτ συνέχεια. Δύο νέα βίντεο της Νέας Δημοκρατίας

Με βάση το κεντρικό σλόγκαν της προεκλογικής της εκστρατείας, η Νέα Δημοκρατία παρουσιάζει τη Δήμητρα και τον Χρήστο αυτή τη φορά, ως παραδείγματα ανθρώπων που θα "πάνε την Ελλάδα μπροστά"

Μια βδομάδα και κάτι για τις εκλογές και τα κομματικά επιτελεία βγάζουν όλα τους τα όπλα στη φόρα. Τα σποτ των κομμάτων δίνουν και παίρνουν, με την Νέα Δημοκρατία να επιμένει στα προσωποκεντρικά βίντεο με ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Αυτή τη φορά πρωταγωνιστές είναι η Δήμητρα, εργαζόμενη μητέρα και ο Χρήστος, μικρομεσαίος επιχειρηματίας.

Στην ενότητα των θετικών προγραμματικών ταινιών της ΝΔ στις οποίες πρωταγωνιστούν άνθρωποι που εκπροσωπούν μια ξεχωριστή κατηγορία επαγγελματικών και κοινωνικών ομάδων της ελληνικής κοινωνίας προστίθενται από σήμερα οι δύο επόμενες ταινίες.

Στη μία ταινία της σειράς πρωταγωνιστεί ο Χρήστος, ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας, που παρά την κρίση δεν ρίχνει την ποιότητα για να κερδίσει. Η ΝΔ στηρίζει στην πράξη την επιχειρηματικότητα με λιγότερους φόρους, άμεση αποκατάσταση της ομαλότητας στην αγορά, άρση των capital controls, ενίσχυση της ρευστότητας και ενεργοποίηση του ΕΣΠΑ.

Μια εργαζόμενη μητέρα, η Δήμητρα πρωταγωνιστεί στη νέα ταινία. Η Δήμητρα κάθε μέρα «βάζει τα γυαλιά» στους καλύτερους μάνατζερ, φροντίζοντας για κάθε ανάγκη της οικογένειας της.

Η ΝΔ στέκεται δίπλα στην εργαζόμενη μητέρα και την οικογένειά της και στο πρόγραμμά της ­–μεταξύ άλλων– προβλέπει: περισσότερους βρεφονηπιακούς σταθμούς, δομές ολοήμερης απασχόλησης παιδιών, κάλυψη των κενών θέσεων σε όλες τις βαθμίδες της Α’ βάθμιας Παιδείας και  κατάργηση του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα