Αποκάλυψη Σπίρτζη για Τέμπη: Ο σταθμάρχης της Λάρισας είχε επιχειρήσει μετάταξη και παλιότερα

Αποκάλυψη Σπίρτζη για Τέμπη: Ο σταθμάρχης της Λάρισας είχε επιχειρήσει μετάταξη και παλιότερα
Τραγωδία στα Τέμπη EUROKINISSI

Στην αποκάλυψη πως ο σταθμάρχης, τη νύχτα του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, είχε επιχειρήσει να επιστρέψει και παλιότερα στον ΟΣΕ και πως η αίτησή του απορρίφθηκε προχώρησε ο Χρήστος Σπίρτζης.

Σε μία αποκάλυψη για τον 59χρονο σταθμάρχη της μοιραίας βραδιάς, τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, οπότε και σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, προχώρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, ο πρώην υπουργός Υποδομών αποκάλυψε πως ο προφυλακισμενος σταθμάρχης, είχε προσπαθήσει κατά το παρελθόν και συγκεκριμένα πριν τρία χρόνια, να επιστρέψει στους σιδηροδρόμους.

Όπως υποστήριξε, το 2020 είχε κάνει, πάλι αίτηση για να γίνει μετάταξη σε θέση σταθμάρχη στον ΟΣΕ, η οποία, όμως, τότε απορρίφθηκε.

Με αυτή τη δήλωση, ο Χρήστος Σπίρτζης θέλησε να δείξει πως η μετέπειτα μετάταξη, ήταν ένα καραμπινάτο «γαλάζιο» ρουσφέτι.

https://www.news247.gr/download/6744/https://www.news247.gr/wp-content/uploads/2023/04/stathmarxis.pdf/461000/stathmarxis.pdf

Υπενθυμίζεται πως στις αρχές Μαρτίου ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, Ιωάννης Κολλάτος, προχώρησε σε καταγγελία αναφέροντας πως ο 59χρονος βρέθηκε στο συγκεκριμένο πόστο όχι βάσει εμπειρίας και ικανοτήτων, όπως θα ήταν αυτονόητο αλλά από το κόμμα.

Μιλώντας στην εκπομπή Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον στο Open, ο κ. Κολλάτος δήλωσε χαρακτηριστικά: “Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον γνωρίζω. Τον είχα και βοηθό στο γραφείο αποσκευών, ήταν υπάλληλος αποσκευών. Δηλαδή μετέφερε βαλίτσες των επιβατών στις αμαξοστοιχίες και παραλάμβανε τους αποβιβασθέντες. Κάποια στιγμή του έδωσαν μετάταξη στο υπουργείο Παιδείας, στα σχολικά βιβλία. Μοίραζε σχολικά βιβλία στα σχολεία“.

Και συνέχισε: “Στα 59 του χρόνια μεσολάβησε το κόμμα και τον έκαναν σταθμάρχη. Τον εκπαίδευσαν θεωρητικά 3 μήνες, 3 μήνες πρακτικά και στα τέλη Ιανουαρίου τον όρκισαν σταθμάρχη. Τον έστειλαν περίπου 10 μέρες στην Καλαμπάκα, σταθμό απομονωμένο με 2-3 δρομολόγια την ημέρα“.

Μέχρι το 2012 εργαζόμασταν δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια. Μέχρι το 2007 επικοινωνούσαμε με τους εκατέρωθεν σταθμούς και λαμβάναμε γραμμή ελεύθερη να μπορούμε να διώξουμε ή να παραλάβουμε ένα τρένο. Μετά άρχισαν τα εγκλήματα“, επεσήμανε ο κ. Κολλάτος.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα