Αύξηση 300% στους πελάτες που επιστρέφουν στη ΔΕΗ λόγω κρίσης

Αύξηση 300% στους πελάτες που επιστρέφουν στη ΔΕΗ λόγω κρίσης
Λογότυπο ΔΕΗ EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Οι μετακινήσεις των καταναλωτών από εταιρία σε εταιρία πολλαπλασιάζονται όσο μεγαλώνουν οι αυξήσεις των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και όσο φτάνουν όλο και περισσότεροι φουσκωμένοι λογαριασμοί.

Νέα δεδομένα στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας δημιουργεί ο ολοένα διογκούμενος αριθμός καταναλωτών που τους τελευταίους μήνες επιστρέφουν στη ΔΕΗ από τους ιδιώτες παρόχους. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία, τον Οκτώβριο ο αριθμός αποχωρήσεων προς τη ΔΕΗ ήταν αυξημένος πάνω από 300% έναντι του Μαΐου.

Το «φρένο» στην αποκλιμάκωση του ποσοστού της ΔΕΗ πιστοποιούν και τα δεδομένα που δημοσίευσε πρόσφατα ο ΔΕΔΔΗΕ για τα μερίδια εκπροσώπησης μετρητών από τους προμηθευτές στη χαμηλή τάση, κατά το τρίτο τρίμηνο. Έτσι, σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, στο τρίτο τρίμηνο η επιχείρηση έχασε 47.000 παροχές έναντι του δεύτερου τριμήνου, όταν μεταξύ του δεύτερου και του πρώτου τριμήνου 2021 οι απώλειές της είχαν αγγίξει τους 71.000 μετρητές.

Νωρίτερα, μάλιστα, ο ρυθμός μείωσης του πελατολογίου της ΔΕΗ ήταν ακόμη μεγαλύτερο. Έτσι, μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2021 και του τέταρτου τριμήνου 2020, η εταιρεία είχε απωλέσει 100.000 μετρητές. Κατά 115.000 «ρολόγια» είχε ελαττωθεί το χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ ανάμεσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 και το τρίτο τρίμηνο του ίδιου χρόνου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ, στο τέλος Σεπτεμβρίου, η ΔΕΗ εκπροσωπούσε 5,06 εκατ. μετρητές χαμηλής τάσης, έχοντας μερίδιο 74,2% στο διασυνδεδεμένο σύστημα. Οι ιδιώτες προμηθευτές είχαν ποσοστό 23,6%, το οποίο αντιστοιχεί σε 1,61 εκατ. παροχές.

Στους εναλλακτικούς παρόχους, την πρώτη θέση κατέλαβε η Protergia (Mytilineos), με 277.000 πελάτες και μερίδιο 4,07%, ενώ ακολούθησε η Elpedison με ποσοστό 3,75% και 256.000 «ρολόγια». Την τρίτη θέση κατέλαβε η ΉΡΩΝ με 232.000 παροχές (3,41%), την οποία ακολούθησε η ZeniΘ που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε μετρητές εντός του συγκεκριμένου τριμήνου, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιό της κατά 16.800. Έτσι, έφτασε τις 185.000 παροχές (2,72%).

Την πέμπτη θέση κατέλαβε η Watt & Volt (2,65%) εκπροσωπώντας 180.000 «ρολόγια», ενώ ακολούθησε η NRG εκπροσωπώντας 150.000 παροχές (2,2%) στα τέλη Σεπτεμβρίου, η οποία σημειωτέον, κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2021 αναδεικνύεται πρώτη σε αύξηση των μετρητών που εκπροσωπεί. Τις υπόλοιπες θέσεις στην πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η τη VOLTON με 121.000 μετρητές (1,78%), η Αέριο Αττικής Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας με 110.000 μετρητές (1,61%) η Volterra με 40.000 παροχές (0,58%) και η ΚΕΝ με 32.000 «ρολόγια» (0,47%).

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα