Πανδαισία: Αυτή είναι η βαθύτερη εικόνα του σύμπαντος που έχει τραβηχτεί ποτέ

James Webb Instagram/nasawebb

Μία μικρή γεύση για όσα ακολουθήσουν έδωσε η NASA δημοσιεύοντας την πρώτη εικόνα από το μακρινό σύμπαν. Απολαύστε τους εκατοντάδες γαλαξίες μέσα από τον φακό του τηλεσκοπίου James Webb.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς μοιάζει το μακρινό Σύμπαν;

Όσο εξωπραγματικό και αν φαντάζει, η NASA έδωσε στους απανταχού λάτρεις του διαστήματος μία πρώτη γεύση για το τι θα ακολουθήσει, δημοσιεύοντας μία πρώτη δοκιμαστική εικόνα, τραβηγμένη από το ισχυρότερο και πλέον σύγχρονο τηλεσκόπιο που έχει σταλεί ποτέ στο διάστημα, το James Webb.

Εν αναμονή της κυκλοφορίας των πρώτων έγχρωμων φωτογραφιών από το μακρινό σύμπαν, οι οποίες θα δοθούν στη δημοσιότητα την Τρίτη 12 Ιουλίου, η αμερικανική διαστημική υπηρεσία έδωσε στη δημοσιότητα μία δοκιμαστική εικόνα η οποία αντιπροσωπεύει τη βαθύτερη θέα του Σύμπαντος που έχει συλλεχθεί ποτέ από εκατοντάδες γαλαξίες.

Εικόνα από το τηλεσκόπιο James Webb Instagram/nasawebb

Και αν τα έξι σημεία των φωτεινότερων αστεριών είναι εκείνα που παρατηρήσατε στην αρχή, η σπουδαιότητα της εικόνας έγκειται στην αφθονία των γαλαξιών, συμπεριλαμβανομένου του αξιοσημείωτου δακτυλίου στο κάτω δεξιά μέρος της εικόνας.

Η εικόνα τραβήχτηκε από τον αισθητήρα FGS του τηλεσκοπίου και πρόκειται για την πιο μακρινή εικόνα του Σύμπαντος τραβηγμένη στο υπέρυθρο φάσμα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις