Ο απρόθυμος Μητσοτάκης και ο υπουργός που λείπει από την εξεταστική

Διαβάζεται σε 3'

Η Ν.Δ  δεν θέλει να καλέσει στην εξεταστική για τα Τέμπη τον πρώην υπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Λιάπη, ενώ υπάρχει λόγος που δεν είναι ο πρωθυπουργός αυτός  που θα αναγγείλει τα νέα μέτρα για την ακρίβεια

Καταλαβαίνουμε

Πως καταλαβαίνουμε ότι τα μέτρα που θα ανακοινώσει σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας για την ακρίβεια δεν πρόκειται να αλλάξουν το τοπίο;  Ότι δεν θα είναι κάτι πραγματικά σημαντικό;

Η απάντηση είναι πολύ απλή: Αν επρόκειτο για κάποια σημαντική παρέμβαση θα την είχε ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Δεν μας έχει συνηθίσει ο πρωθυπουργός στο να «αφήνει» καίριες παρεμβάσεις στους υπουργούς του και ο ίδιος απλά να τις προαναγγέλλει.

Όχι τίποτε άλλο μα για αύριο έχει προγραμματιστεί συνέντευξη του πρωθυπουργού στην κρατική τηλεόραση. Είναι δυνατόν το έμπειρο επικοινωνιακό επιτελείο του να μην θέλησε να «βγει» από εκεί ή είδηση;

Εκτίναξη

Μια και μιλάμε για την ακρίβεια ήταν – αν μη τι άλλο – εντυπωσιακό το στοιχείο που ανέφερε χθες ο Πάνος Σκουρλέτης (στέλεχος της Νέας Αριστεράς) στην εκπομπή της Νατάσσας Γιάμαλή στο Kontra σχετικά με τις τιμές του ρεύματος.

Όπως είπε τα τελευταία 5 χρόνια το κόστος της κιλοβατώρας έχει αυξηθεί κατά 97% και το πάγιο που πληρώνουμε στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος κατά 1200%! Δεν μιλάμε για αυξήσεις, δηλαδή, αλλά για εκτίναξη.

Συνυπολογίστε τώρα πως το ενεργειακό αυτό κόστος έχει ενσωματωθεί στα προϊόντα που προμηθεύεται κανείς στα σούπερ – μάρκετ και γενικώς στην αγορά. Έτσι έχουμε μια καλύτερη εικόνα για το επίπεδο της ακρίβειας που αντιμετωπίζει κάθε πολίτης, ποσό μάλλον τα (πλειοψηφικά) κοινωνικά στρώματα που δεν λογίζονται στα «εύπορα».

Σαφής

Σαφέστατος  χθες στην Βουλή ο Παύλος Γερουλάνος όταν συζητήθηκε το θέμα της Aegean. Πιο συγκεκριμένα των 120.000.000 που η εταιρία έλαβε από την κυβέρνηση το 2021 και τα 85.000.000 που λαμβάνει πίσω το κράτος μετά από πώληση των μετοχών που δόθηκαν ως εγγύηση.

Όπως ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ «πουλώντας φθηνότερα σήμερα, κάτι που αύριο θα έχει μεγαλύτερη αξία, κάνετε ένα σημαντικό δώρο στους υπάρχοντες μετόχους των εταιρειών. Δηλαδή, θυσιάζετε περιουσία και χρήματα τού ελληνικού λαού για να κάνετε κάποιους ανθρώπους που έχουν χρήματα, πλουσιότερους».

Όλα δείχνουν πως το ΠΑΣΟΚ, που έχει εστιάσει εδώ και καιρό στο ζήτημα αυτό και με άλλες δημόσιες παρεμβάσεις, δεν πρόκειται να «αφήσει» το συγκεκριμένο θέμα.

Απουσία

Μια …περίεργη απουσία καταγράφεται από την Εξεταστική Επιτροπή για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών. Ο πρώην υπουργός Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας Μιχάλης Λιάπης, τον οποίο η Ν.Δ εμφανίζεται μάλλον απρόθυμη να καλέσει παρότι έχει συμφωνηθεί να κληθούν όλοι οι υπουργοί με το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο από το 1997 και μετά.

Το θέμα έθεσε χθες στην επιτροπή ο βουλευτής του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος και ακολούθησε ένας διάλογος που εξάπτει την περιέργεια:

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Στον κατάλογο τον οποίον μας δώσατε και καταλήξαμε την άλλη φορά με βάση την επιλογή της πλειοψηφίας, απουσίαζε ένας Υπουργός Μεταφορών, ο κ. Λιάπης από το 2004 ως το 2007. Θα τον καλέσουμε τον κ. Λιάπη ή υπάρχει κάποιος λόγος εξαίρεσης του;

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Τον λόγο έχει ο κ. Τσαβδαρίδης, μιας και είχε κάνει την τοποθέτηση και την πρόταση.

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, δεν προτάθηκε από καμία Κοινοβουλευτική Ομάδα ο κ. Λιάπης.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Μα είπαμε όλους τους Υπουργούς Μεταφορών.

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ: Δεν είπαμε όλους τους Υπουργούς.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όλοι οι Υπουργοί Μεταφορών σημαίνει και ο κ. Λιάπης.

ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ: Θα το δούμε. Επιφυλάσσομαι, κύριε Πρόεδρε, να το δούμε αυτό με τον κ. Λιάπη.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα