Black Friday: Στον χορό των προσφορών ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης

Black Friday: Στον χορό των προσφορών ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης
AP Photos / Robert F. Bukaty

Μετά από τα Lidl που είχαν προαναγγείλει προσφορές για το Black Friday και οι άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες σουπερ μάρκετ μπήκαν στο παιχνίδι των προσφορών

Όλα δείχνουν ότι το φετινό Black Friday λειτουργεί σαν οδοστρωτήρας από τον οποίο δεν μπορεί να ξεφύγει κανέναν. Έτσι δίπλα στους παραδοσιακούς πρωταγωνιστές αυτής της ημέρας που είναι τα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών το δικό τους μερίδιο διεκδικούν και οι υπόλοιπες εμπορικές αλυσίδες.

Στην Αμερική από τους πρωταγωνιστές της Black Friday είναι οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως Target και Walmart οι οποίες στα αχανή καταστήματα τους διαθέτουν σε “σκοτωμένες” τιμές ηλεκτρικά και είδη ένδυσης. Στην Ελλάδα κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να συμβεί από τα Carrefour η οποία και το μέγεθος των καταστημάτων διέθετε αλλά και σημαντική ποικιλία στις δύο αυτές κατηγορίες.

Παρόλο που στην χώρα μας η ύφεση οδήγησε σε κάθετη πτώση τις αγορές σε υπερμάρκετ (σ.σ. καταστήματα τύπου Carrefour) ο κλάδος δεν απουσιάζει από τις προσφορές του Black Friday. Όπως είχε γράψει από τις αρχές τις εβδομάδας το News247
η Lidl είχε προαναγγείλει προσφορές σε συγκεκριμένες ηλεκτρικές συσκευές και σε κάποια τρόφιμα αποκλειστικά για την Black Friday. Αντίστοιχα σε προαναγγελία είχαν προχωρήσει και 2 ηλεκτρονικά super market ενώ σήμερα συμμετέχουν όλα στην Black Friday.

Την τελευταία στιγμή παρόν στο Black Friday δήλωσαν Σκλαβενίτης και AB Βασιλόπουλος, οι οποίες μαζί με τα Lidl αποτελούν την πρώτη τριάδα των σούπερ μάρκετ από πλευράς πωλήσεων. Σε αντίθεση με την Lidl οι άλλες δύο αλυσίδες είναι πιο επιφυλακτικές στο πρώτο τους βήμα στην καταναλωτική γιορτή. Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία φημίζεται για την συντηρητική στάση στις καινοτομίες, ανακοίνωσε εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για το Black Friday και το Σάββατο. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.

Φωτογραφία: AP Images

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα