ΕΛΤΑ: Η σκληρή μάχη με την ACS για δύο διαγωνισμούς και το έργο που "έσπασε"

Κατάστημα ΕΛΤΑ στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης
Κατάστημα ΕΛΤΑ στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης EUROKINISSI

Για δύο μεγάλους διαγωνισμούς του δημοσίου κονταροχτυπιούνται τους τελευταίους μήνες τα ΕΛΤΑ και η ACS χωρίς μέχρι στιγμής να υπάρχει νικητής.

Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από το διαγωνισμό που προκήρυξε η ΕΥΔΑΠ για το έργο της αποστολής των λογαριασμών της στους εν Ελλάδι πελάτες της, ωστόσο τελικός "νικητής" δεν έχει προκύψει ακόμα. Και το ακόμα χειρότερο, δεν προβλέπεται να προκύψει τους επόμενους μήνες.

Γεγονός αναμφισβήτητο, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, είναι ότι η μητρική εταιρία των ΕΛΤΑ είχε καταθέσει την πιο συμφέρουσα προσφορά προς την ΕΥΔΑΠ έτσι ώστε να αναλάβει το έργο. Επίσης γεγονός είναι ότι τη δουλειά διεκδίκησε πολύ δυναμικά και η ιδιωτική εταιρία ACS στην οποία άλλωστε είχε κατακυρωθεί-μετά από δικαστική απόφαση-και ο αμέσως προηγούμενος διαγωνισμός.

Πηγές των ΕΛΤΑ υποστηρίζουν ότι η ACS εντόπισε μία σειρά από νομικούς λόγους για να μπλοκάρει και αν είναι δυνατόν να ματαιώσει το διαγωνισμό κάτι που όμως δεν πρόκειται να γίνει όπως τονίστηκε αρμοδίως στο τελευταίο ΔΣ του ΕΛΤΑ.

Μέχρι όμως να υπάρξει φως στο τούνελ, η δουλειά πρέπει να γίνει, γι' αυτό και η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ βρήκε τη σολομώντειο λύση. Το έργο "έσπασε" στα δύο και οι δύο εταιρίες πήραν από ένα μικρό κομμάτι προσφέροντας την ίδια ακριβώς τιμή για να μην προκύψει εκ νέου διαφορά. Ωστόσο, είναι σαφές ότι μιλάμε για μία προσωρινή κατάσταση.

Κατά τον προηγούμενο διαγωνισμό, και ενώ τα ΕΛΤΑ είχαν καταθέσει πολύ πιο συμφέρουσα προσφορά, η ACS προσέφυγε τόσο στα δικαστήρια όσο και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η οποία μάλιστα είχε αποφανθεί ότι τα ΕΛΤΑ, με την τιμή με την οποία συμμετείχαν στο διαγωνισμό, "καταχράστηκαν τη δεσπόζουσα θέση τους στο χώρο".

Το αν η θέση των ΕΛΤΑ πάντως είναι δεσπόζουσα στο χώρο των ταχυμεταφορών εν έτει 2020 παραμένει θέμα υπό συζήτηση. Οπως και να έχει πάντως το ΣτΕ τότε αποφάνθηκε ότι η δουλειά θα πρέπει να καταλήξει στην ACS, όπερ και εγένετο έστω και αν η ΕΥΔΑΠ πλήρωσε τελικά περισσότερα χρήματα για την υπηρεσία.

Ολα αυτά την ώρα που είναι ζήτημα υπό διερεύνηση η κατάληξη του διαγωνισμού για το έργο της παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς διαβατηρίων και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων. Το έργο διεκδίκησαν η ΕΛΤΑ Courier, η ACS και η Speedex και όπως είχε γράψει η εφημερίδα "Καθημερινή", η πρώτη αποτέλεσε τον προσωρινό ανάδοχο.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΕΛΤΑ, ΕΥΔΑΠ, Ταχυμεταφορές
SHARE:

24Media Network