Η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε στο διαγωνισμό σύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία

Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Λιμάνι Θεσσαλονίκης EUROKINISSI

Προχωρά ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση σύνδεσης αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 74,1 εκατ.ευρώ

Προχωρά ο διαγωνισμός για την εργολαβία-σκούπα που αφορά στην οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία. Σύμφωνα με πληροφορίες η ΑΚΤΩΡ μέσα από τη διαδικασία των προσφορών μειοδότησε με ποσοστό 56,61%. Δεύτερη κατά σειρά ήρθε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 50,73% και τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 40,7%.

Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι «Κάθετος Άξονας 56 — Ολοκλήρωση σύνδεσης αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης, και το οδικό δίκτυο της περιοχής Καλοχωρίου». Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 74,1εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 59,77εκατ.ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου είχε πραγματοποιηθεί στις 6 Μαΐου, ενώ η αποσφράγιση έγινε χθες Τρίτη 12 του μήνα.

Η διάρκεια των εργασιών είναι 2,5 χρόνια (30 μήνες) από την υπογραφή της σύμβασης. Αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας τότε το έργο μπορεί να υπογραφεί μέχρι το τέλους του έτους. Με την επιπλέον αίρεση να μην έχουμε καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια της κατασκευαστικής περιόδου το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι του 2023.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (2014 - 2020)» (Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.) και είναι ενταγμένο ως υποέργο της Πράξης «Ολοκλήρωση της σύνδεσης των αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. / Εγνατία με τον 6ο προβλήτα Θεσσαλονίκης και το οδικό δίκτυο της περιοχής Καλοχωρίου». Η χρηματοδότηση του έργου συμπληρώνεται από το Π.Δ.Ε.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Βασικό σχέδιο του έργου είναι η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης τού αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης, μήκους 3,5 χλμ. περίπου, εκ των οποίων τα 1,4 χλμ. είναι ήδη σε κυκλοφορία και η κατασκευή της είχε αρχίσει σε προγενέστερες περιόδους. Η σύνδεση αναπτύσσεται επί οδογέφυρας αμφίδρομης κατεύθυνσης, κατά το μεγαλύτερό της τμήμα. Παράλληλα, αναβαθμίζεται μέρος του τοπικού οδικού δικτύου στη βιομηχανική περιοχή του Καλοχωρίου, αποκαθιστώντας τη σύνδεσή του με τον 6ο προβλήτα και τον Π.Α.Θ.Ε..

Στο έργο περιλαμβάνονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, φωτισμού σήμανσης - ασφάλειας οδού, σωληνώσεων, Η/Μ εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, και οικοδομικών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Θεσσαλονίκη
SHARE: