Lidl: Γιατί δεν έχουν μπει (ακόμη) στο delivery στην Ελλάδα

Lidl: Γιατί δεν έχουν μπει (ακόμη) στο delivery στην Ελλάδα

Η Lidl είναι ο μόνος από τους μεγάλους παίκτες στην αγορά των σούπερ μάρκετ που δεν έχει e-shop και δεν κάνει delivery. To σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση.

Μετά και από την ανακοίνωση των σούπερ μάρκετ Γαλαξίας για είσοδο τους στην αγορά του delivery, η Lidl είναι ο μόνος από τους μεγάλους παίκτες που δεν έχει εισέλθει, ή τουλάχιστον δεν έχει ανακοινώσει ότι προτίθεται να εισέλθει, στην συγκεκριμένη αγορά. Κίνηση στην οποία έχει ήδη προβεί ο πλέον παραδοσιακός των σούπερ μάρκετ, η αλυσίδα Σκλαβενίτης μέσω της εξαγοράς των Care Market και της συνεργασίας με την e-food.

E-shop στα non food προϊόντα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική αλυσίδα έχει ήδη δραστηριότητα στον τομέα του e-shop και των διανομών σε αγορές του εξωτερικού όπως είναι η Γερμανία και η Ισπανία. Στις χώρες αυτές η διανομή αφορά μη βρώσιμα προϊόντα. Συγκεκριμένα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές, προϊόντα όπως είναι αυτά των εβδομαδιαίων προσφορών του non food εντύπου της Lidl, να τα παραγγείλουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την μία εβδομάδα που θα παραμείνουν στα καταστήματα ενώ σε αρκετές περιπτώσεις και η ποικιλία είναι μεγαλύτερη από αυτή στα φυσικά καταστήματα.

Με την δυνατότητα αυτή λύνεται και ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί καταναλωτές με προϊόντα που “εξαφανίζονται” από τα φυσικά καταστήματα από την πρώτη ημέρα τοποθέτησης τους στα ράφια. Πλέον μέσω παραγγελίας από το e-shop ο ενδιαφερόμενος εξασφαλίζει ότι θα μπορέσει να έχει το προϊόν χωρίς να προσέλθει στο κατάστημα.

Η περίπτωση της Ελλάδας

Σε επικοινωνία που είχε το News24/7 με την Lidl Hellas εκπρόσωποι της μας ανέφεραν ότι είναι μέσα στους στόχους τους η δημιουργία e-shop και στην χώρα μας αν και στρατηγικά επέλεξαν (σ.σ. σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό) να μην εισέλθουν αυτή την περίοδο. Η εταιρεία διαθέτει και την τεχνογνωσία και την υποστήριξη από την μητρική στον συγκεκριμένο τομέα ενώ τόσο η ηλεκτρονική σελίδα όσο και το app είναι “χτισμένα” με τέτοιο τρόπο ώστε όταν “δοθεί το πράσινο φως” να μπορούν να παρέχουν την νέα υπηρεσία.

Ο επικεφαλής της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης

Συγκεκριμένη απάντηση για την μη είσοδο στο e-shop στην Ελλάδα και την επιλογή να είναι εκτός e-shop τα τρόφιμα είχε δώσει και πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στον Γιώργο Λαμπίρη στο κλαδικό newsletter, FoodReporter.

Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη: “Παρόλο που λόγω της εποχής όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το βλέπουν στη χειρότερη εκδοχή του. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ωστόσο για εμάς προκύπτουν σοβαρά θέματα ασφάλειας τροφίμων κατά τη μεταφορά, καθώς δύσκολα μπορεί να τηρηθεί η αλυσίδα ψύξης, ειδικά όταν πρόκειται για απλά μέσα μεταφοράς. Για εμάς η παροχή ασφαλών προϊόντων αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα αλλά και έναν από τους λόγους που δίπλα σε άλλα ζητήματα διανομής, εξυπηρέτησης και μεταφοράς, καθιστά το ψηφιακό κανάλι στα τρόφιμα μη κερδοφόρο. Είμαστε έτοιμοι σε επίπεδο υποδομών μητρικής σε μη-τρόφιμα, ωστόσο έχουμε συνειδητά επιλέξει να μην «λανσάρουμε» ηλεκτρονικό κατάστημα προς το παρόν“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα