Pigogo: Τρέχει με αύξηση 150%

Pigogo: Τρέχει με αύξηση 150%

450 ηλεκτρονικά καταστήματα, 45.000 εγγεγραμμένοι χρήστες και μηνιαίες αγορές αξίας 250.000€ συνθέτουν την εικόνα ανάπτυξης της πλατφόρμας

Αύξηση 150% σε συνολική αξία μηνιαίων αγορών καταγράφει μέχρι στιγμής το Pigogo σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα, το Pigogo, η πλατφόρμα που επιστρέφει χρήματα στον καταναλωτή μέσω των ηλεκτρονικών αγορών που αυτός κάνει, σημειώνει ανάπτυξη στα μεγέθη του, μετρώντας αυτή τη στιγμή ήδη 45.000 εγγεγραμμένους χρήστες, μηνιαίες αγορές αξίας 250.000€ και 450 καταστήματα στους κλάδους της μόδας, ομορφιάς, τεχνολογίας, ταξιδιών, ειδών σπιτιού, supermarket αλλά και σε πολλές ακόμα κατηγορίες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας η πορεία του Pigogo επιβεβαιώνει το εξαιρετικά δημοφιλές στο εξωτερικό trend επιστροφής χρημάτων από ηλεκτρονικές αγορές -ειδικά στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο- όπου οι καταναλωτές κερδίζουν επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό τους για κάθε αγορά που πραγματοποιούν μέσα από τις αντίστοιχες πλατφόρμες cashback. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι megaretailers του εξωτερικού όπως τoBooking.com, η Expedia, η Abercrombie & Fitch, το Airbnb, διεθνείς εταιρείες τηλεφωνίας, ασφαλιστικές κ.ο.κ. συμμετέχουν σε cashback πλατφόρμες.

Πιο δημοφιλής κατηγορία στην πλατφόρμα του Pigogo (www.pigogo.gr) με ποσοστό 35% (επί του συνόλου των αγορών) είναι η μόδα, τα προϊόντα τεχνολογίας ακολουθούν με ποσοστό 31%, οι κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων 16%, το super market -ένας κλάδος που τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζει άνοδο της τάξης του 320%- αντιπροσωπεύει το 12% των αγορών ενώ τα είδη σπιτιού και οι λοιπές κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 6% των αγορών των εγγεγραμμένων χρηστών τον τελευταίο χρόνο.

H Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του Pigogo, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για όσα έχουμε καταφέρει τα τελευταία 2 χρόνια. Ξεκινήσαμε μία υπηρεσία η οποία για τους περισσότερους στην Ελλάδα ήταν άγνωστη και μέσα σε 2 χρόνια καταφέραμε να «βάλουμε» το Pigogo στη ζωή των online καταναλωτών! Στόχος ήταν και παραμένει ο χρήστης να χρησιμοποιεί το Pigogo για να κερδίζει επιστροφή χρημάτων από όσες περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές γίνεται. Θεωρούμε ότι η αύξησή μας οφείλεται στην ευκολία χρήσης της υπηρεσίας, στα δημοφιλή brands που συνεργάζονται μαζί μας αλλά και στη σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι ίδιοι μας οι χρήστες».

SHARE: