Σάμος: Cosmote, Vodafone και Wind στο πλευρό των σεισμοπαθών

Φωτογραφία Αρχείου (ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φωτογραφία Αρχείου (ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ) EUROKINISSI

Άμεση ήταν η ανταπόκριση των τριών μεγάλων παικτών στην αγορά των τηλεπικοινωνιών μετά τον ισχυρό σεισμό στην Σάμο. Τι παρέχει η κάθε εταιρεία.

Με ανακοινώσεις τους το απόγευμα της Παρασκευής, Cosmote, Vodafone και Wind ανακοίνωσαν κινήσεις στήριξης προς τους πελάτες τους στην Σάμο μετά από τον καταστροφικό σεισμό. Και οι τρεις εταιρείες τηλεπικοινωνιών προσφέρουν δωρεάν χρόνο ομιλίας καθώς και άλλες διευκολύνσεις προς τους πελάτες τους. Συγκεκριμένα:

Cosmote

Η COSMOTE στηρίζει στους συνδρομητές της στην Σάμο, την Ικαρία και τους Φούρνους, που επλήγησαν από τον σεισμό των 6,7 ρίχτερ και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προχωρά στις παρακάτω ενέργειες:

Προσφέρει δωρεάν 500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και 5GB για χρήση Internet από το κινητό, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες,- με ισχύ από 30/10 έως και τις 13/11/20.

Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η COSMOTE αναστέλλει μέχρι και τις 13/11/2020 κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές.

Επίσης, για τους συνδρομητές της που βρίσκονται στην Σμύρνη, η COSMOTE προσφέρει δωρεάν 300 λεπτά ομιλίας, 300 SMS και 1GB για χρήση σε περιαγωγή, από 30/10 έως και τις 6/11/20, προκειμένου να διευκολύνει την επικοινωνία τους.

Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων, μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS).

Vodafone

Οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής που ζουν στο νησί της Σάμου, θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από τις 30 Οκτωβρίου έως και τις 14 Νοεμβρίου:

1500 λεπτά ομιλίας προς όλους

15 GB

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone στο νησί της Σάμου θα ενημερωθούν για την προσφορά αυτόματα με SMS.

Επιπλέον, η Vodafone αναστέλλει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των ανωτέρω πληγεισών περιοχών έως και τις 15 Νοεμβρίου 2020.

Wind

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στο νησί της Σάμου παρέχει επίσης με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

•πελάτες συμβολαίου κινητής, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις, καθώς και τους

•κατόχους καρτοκινητής F2G & Q

προσφέρεται από σήμερα Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και Δωρεάν 1.5 GB, με ισχύ 7 ημερών.

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 30/11/2020.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου βρίσκεται σε επιφυλακή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να σημειωθούν προβλήματα λειτουργίας στο δίκτυο.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σεισμός, τηλεπικοινωνίες, Cosmote, vodafone, Wind
SHARE:

24Media Network